Voor dochter 12€ nieuwprijs 43€

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Lisitano schreef:Ik vind dat ook leuk. Zo kom je toch koopjes tegen die je anders misschien niet gevonden had. Mijn smaak is het ook vaak niet, maar dat vind ik juist wel leuk. Een beetje in iemands’ kast kijken
Mijn kast is het niet hoor.
Maar vond het wel mooi merkitems voor een mooie prijs.
En WAAROM heb ik een zoon![]()
Zoveel mooi meisjesspul dat hier voorbij komt.
Ben nog niet verder gekomen dan een merksweater van Kenzo en RL berentrui van Vinted te plukken voor hem.
tita schreef:Niet mijn smaak maar zullen we topic houden voor wat je vindt en niet wat er te koop is tenzij iemand iets specifieks zoekt
Vinted is reuze ….. maar vind leuker om te zien wat je gekocht heb, of het ook is wat je dacht. Of juist niet
Amber_anne schreef:tita schreef:Niet mijn smaak maar zullen we topic houden voor wat je vindt en niet wat er te koop is tenzij iemand iets specifieks zoekt
Vinted is reuze ….. maar vind leuker om te zien wat je gekocht heb, of het ook is wat je dacht. Of juist niet
Er worden hier wel vaker random merk items neergezet en die zijn dan vaak ook zo weer verkocht. Zijn schijnbaar toch een hoop mensen die het leuk vinden (waaronder ik)
Lisitano schreef:Ik vind dat ook leuk. Zo kom je toch koopjes tegen die je anders misschien niet gevonden had. Mijn smaak is het ook vaak niet, maar dat vind ik juist wel leuk. Een beetje in iemands’ kast kijken
Lisitano schreef:foxy80 schreef:
En WAAROM heb ik een zoon![]()
Zoveel mooi meisjesspul dat hier voorbij komt.
Ben nog niet verder gekomen dan een merksweater van Kenzo en RL berentrui van Vinted te plukken voor hem.
Nee dat snapte ik hoor! Ik bedoel qua stijl en smaak
Voor jongens zijn er ook heel veel leuke dingen! Waar houd je van, welke stijl?