Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 10:41

Lolacabana, de meeste mensen hebben zich daar wel gewoon aan gehouden toch? Ik zie vooral pakketten met een boek en een kaart, hooguit een zakje thee. Dus voelen alsof je tekort hebt gedaan lijkt me nergens voor nodig!
Volgens mij zijn het uitzonderingen die toch iets uitbundiger hebben gedaan met lekkers of iets creatiefs.

Over uitbundigheid gesproken. Kerst komt eraan en ik zou het heel leuk vinden als er weer een echte boeken secret santa komt waarbij het pakket ietsje specialer mag zijn! Is het idee dat de kersteditie losstaat van deze seizoensedities? Of wordt kerst beschouwd als de wintereditie, maar dan met wat meer uitbundigheid? Ik kijk even Marjo aan, maar ondertussen vind ik niet dat jij je hoofdverantwoordelijk hoeft te voelen en wil ik best meedenken of helpen organisatorisch!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 10:50

Ik heb je verstuurde pakketje opgezocht Lolacabana... Maar ik zou blij zijn geweest met het pakketje :=
Leuk ingepakt, volgens mij een erg goed boek én een hint.

Je hebt je lootje niet tekort gedaan. Ook niet als ik het met andere pakketten vergelijk. Ja, ik zag ergens een chocoladeletter voorbijkomen... Maakt niet dat de andere pakketten dan ineens 'tekort' zijn. Iedereen is akkoord gegaan met de spelregels. Dus iedereen verwacht als het goed is ook slechts een boek met hint, en eventueel iets van een boekenlegger of thee als onderdeel van de hint.

Cynn
Fotograaf

Re: Geheime-Seizoens-Boeken-Santa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 13:10

Volgens mij hebben de meesten zich er wel aan gehouden inderdaad. En zeker niet denken dat jouw lootje dan gelijk tekort komt hoor.. nergens voor nodig

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 14:48

Haha, jij was mijn SS en ik voel mij echt niet te kort aan gedaan hoor. :D
Ben heel blij met het boek en het was leuk ingepakt! *\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 14:57

Ik ben wel voorstander van een speciale kerst editie! :D

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 15:14

Zertab schreef:
Ik ben wel voorstander van een speciale kerst editie! :D

Ik ook *\o/*
Hopelijk krijg ik maandag de herfsteditie binnen.

Moonlight91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 15:19

Ik ben ook voor een speciale kerst editie, maar dat mag best ook de kerst/ winter editie zijn. Niet iedereen viert natuurlijk kerst :D

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 16:35

Ja, een kerst/winter editie! Zelf start ik morgen met een nieuwe baan en wel bij een bedrijf wat tussen kerst en nieuwjaar gesloten is. Wat een luxe! Dan ben ik van 23 dec t/m 1 jan vrij!! Bij de boom met een goed boek, kijk er nu al naar uit!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 16:46

Oeh, lijkt mij ook leuk!
En dan iets met bijv 2 boeken en x budget voor iets erbij?
Al... Eerst even afwachten hoe deze editie mij bevalt. Ik heb nog niets binnen :P

Wees gerust, secret santa van mij... Ik vind veel leuk.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-23 16:53

Ik zou indd wel weer een winter editie willen opstarten, maar onder dezelfde voorwaarden als deze. Eén boek en een hint, verder niks.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 18:30

Ik zou ook weer meedoen, met zo'n zelfde editie of iets meer voor kerst. Doe tot nu toe enkel mee met de honden editie, dus iets voor mezelf is ook wel leuk haha. Hopelijk heb ik heel januari vrij (als ik geen herkansingen moet doen :'))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:05

Ik snap de opmerking maar wil hem van mij uit wel verklaren. Mijn ene boek was vrij ruim onder de 20 euro. Gedacht om er een 2de boek bij te doen, maar dan kwam ik er weer overheen,en was niet de afspraak. Dus heb ik een zakje kruidnoten en een chocoladeletter (die ook een hint was) erbij gedaan. Had juist het gevoel mijn lootje anders tekort te doen. Net alle boeken die ik leuk vond voor haar waren 13-15 euro. En ik vind het gewoon leuk om wel iets extra's erbij te doen , leuk inpakken kan ik namelijk niet }:0 .

Misschien is het leuk een aparte winter en kerst editie te doen? Winter voor de "1 boek geen gedoe" club, en een kerst editie met misschien wel 2 boeken en wat extraatjes met een hoger budget? Kan men kiezen wat ze fijn vinden.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:08

Mag meedoen met beide edities dan ook _O- ? ik vind dit veel te leuk!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:20

Ja, als er een wisselende voorkeur is voor beide edities, dus een winter editie 1 boek zonder opsmuk, en een kersteditie met een iets hoger budget en meer vrijheid om dit in te vullen, dan lijkt het me een goed idee om er twee te houden. :D
Misschien wel een leuk idee om bij de simpelere wintereditie het verzenden/ontvangen van de pakketjes op eind januari te mikken? Zodat beide edities elkaar niet te veel overlappen voor de mensen die aan beide mee willen doen?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-23 20:58

Ik ben nog op vakantie, woensdag weer thuis. Zullen we even afwachten tot de laatste pakketten binnen zijn? Dan zal ik aan het einde van de week eens een inventarisatie maken.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:24

Lijkt mij inderdaad goed om de laatste pakketjes even af te wachten ;)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:26

Goed idee om het even on hold te zetten tot de laatste pakketjes binnen zijn, was gewoon een beetje enthousiast. :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:28

Haha, maar enthousiast zijn mag ook :D

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 08:17

Suliko schreef:
Het is mijn beurt *\o/*

[ [url=m/91nrn8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MHSUmh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BJAP42.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na even puzzelen: NotYourLine, ben jij mijn SS? :D

Het boek is absoluut een verrassing, maar dat vind ik ontzettend leuk, want ik ben er heel erg blij mee! Een hele waardevolle toevoeging in mijn non-fictie collectie. <3 Wel zware materie (figuurlijk, maar ook letterlijk :') ), maar dat past helemaal bij de herfst.
Heel erg bedankt!!

Ja, klopt! *\o/*
Fijn dat je het een leuk boek vind, dat is toch altijd maar even afwachten. :D Veel leesplezier!!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:18

Waah, berichtje van mijn secret santa dat het pakket binnenkort op het pakketpunt ligt :oo Spannend! Maar fijn dat je een update geeft.

Geen melding in de app gekregen, dus vast geen brievenbuspakketje.. Secret santa, heb je een dik boek van 1000 pagina's op de post gedaan? :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:25

Hier niets, logisch ook vanwege mijn vakantie. Maar ook nog niets in de post NL app :(

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 17:56

Ik ben vandaag begonnen in mijn boek. Ik ben net uit de nachtdienst vandaag gekomen en daar nog even een ik hoef niet na te denken boek gelezen. Dat is uit dus nu begonnen in deze. Ik ben benieuwd :)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:22

Spannend voor de laatste die wachten!

Misschien is het een geruststelling, maar ik kreeg sowieso geen melding via postnl of iets, enkel van mijn buurvrouw een appje dat het opeens bezorgd was. :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 18:32

Normaal krijg ik wel alles in de app.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 19:01

Oei, ik moet wat pagina's bij lezen zie ik. :o Ik heb mijn pakketje vorige week ook ontvangen! Dus rustig maar lootje, ik heb het binnen. Ik ga alleen door een hele moeilijke periode heen en daardoor nog niet gereageerd.

Ik ben echt ontzettend blij met het boek! <3 <3 Dit is echt zo'n boek dat ik heel graag wil lezen maar zelf nooit zou aanschaffen als je snapt wat ik bedoel. :') Ik heb helaas woensdag pas tijd om foto's te maken en te raden wie jij bent aangezien ik dan pas weer thuis ben dus foto's zorgen zsm mogelijk!