Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Is hotmail hetzelfde als live? Dan de mail openen, de knop zit dan rechtsboven het bericht, pijltje naar rechts.
Duopenotti: volgens mijn Weeronline app is gras nu in bloei
Telpeva schreef:![]()
Ja ik vind het ook niet praktisch hoe ze de vormgeving nu hebben gemaakt, vroeger stond er letterlijk een tekst (reply, doorsturen, etc.) waar je op kon klikken maar het zijn nu allemaal icoontjes waarvan je dan maar moet gokken dat je de juiste pakt. Ik vind het in elk geval geen verbetering
fotolijstje schreef:Blijkbaar heeft ze ook mijn ketting ter waarde van 125 euro meegenomen..
Echt wtf, ik vind het zo kinderachtig en teleurstellend dat ik daadwerkelijk maar een kluis ga kopen want ik ben het zo zat.
Sintara schreef:Weten jullie dan ook toevallig waar je geblokkeerde mensen lijst staat, of hoe je iemand aan de veilige lijst toevoegd? Ik ontvang geen email meer van mijn ouders
M_D_H schreef:fotolijstje schreef:Blijkbaar heeft ze ook mijn ketting ter waarde van 125 euro meegenomen..
Echt wtf, ik vind het zo kinderachtig en teleurstellend dat ik daadwerkelijk maar een kluis ga kopen want ik ben het zo zat.
Met alle respect Fotolijstje, maar wat heb jij in godsnaam voor een familie?
Je vader die je zonder aanleiding negeert, je zus die vrijwel altijd jouw spullen ongevraagd meeneemt en daar dus altijd maar mee weg komt.
Hoe ze communiceren met je, of je gewoon weg de grond in stampen...
Waar is je moeder in dit alles? Dit is niet normaal zoals die mensen met jou omgaan, hun dochter, hun zusje... What the hell, ik ben gewoon geërgerd voor jouw.
Ik vind dit echt niet normaal!
chanicha schreef:Mensen geloven alles wat ze horen en lezen.
Wij hadden een Bouvier, grotere sul moest er nog geboren worden maar ala je weet wat voor commentaar wij kregen!
Of we wel wisten hoe gevaarlijk dat was met onze kinderen bla bla bla
DuoPenotti schreef:Zo'n extreme hooikoorts ineens?!
Welk rot plantje staat er nu in bloei?
Net maar neusspray gehaald en het word gelukkig wat minder nu.
Maar ben er gewoon moe van...bleh