Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 19:55

Niet alleen ABBA maar ook Coldplay laat me zo verschrikkelijk huilen.
Vooral fix you op dit moment :(

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:19

Ik zag een trainingsbroek voorbij komen bij Adidas en vond hem wel leuk, alleen ik wilde niet meteen kopen (ivm vaak impulsaankopen doen, hahah). Nu was ik er van overtuigd dat ik hem toch wel wilde, kan hem alleen niet meer vinden ;(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:22

Ergenis van mijn man.

Ik doe een bbl opleiding en dat gaat prima. Werk bevalt super, school gaat prima, begeleiders zijn top.
Maar...
Er moet een gesprek komen. :')
Gewoon, formaliteit. Prima.

Alles wat maar mis kan gaan, gaat mis, allemaal buiten mijn schuld om.

Begeleider stuurt twee teams linken. Annuleert de ene, maar stuurt wel die link naar ieder. **\O/**

Vervolgens nieuwe afspraak.
Tweede persoon die er bij hoort te zitten, vergeet te reageren. Afspraak gaat niet door. Maar ze is er wèl, want ze was vergeten om op verzenden te drukken. :=

Nu plannen we nog een x.
Is het de bedoeling dat iemand anders vanuit school het over gaat nemen. _O- rampenplan dit. _O-

Ik zit echt klaar met popcorn. Wat kan er nog meer mis gaan? :))

Maar mijn kerel vind het echt niet grappig. -O- die zegt. "Prutsers!!!" :') tja. Dit is mijn leven. Het mag nooit makkelijk en in één x goed. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:33

maralyn schreef:
Ergenis van mijn man.

Ik doe een bbl opleiding en dat gaat prima. Werk bevalt super, school gaat prima, begeleiders zijn top.
Maar...
Er moet een gesprek komen. :')
Gewoon, formaliteit. Prima.

Alles wat maar mis kan gaan, gaat mis, allemaal buiten mijn schuld om.

Begeleider stuurt twee teams linken. Annuleert de ene, maar stuurt wel die link naar ieder. **\O/**

Vervolgens nieuwe afspraak.
Tweede persoon die er bij hoort te zitten, vergeet te reageren. Afspraak gaat niet door. Maar ze is er wèl, want ze was vergeten om op verzenden te drukken. :=

Nu plannen we nog een x.
Is het de bedoeling dat iemand anders vanuit school het over gaat nemen. _O- rampenplan dit. _O-

Ik zit echt klaar met popcorn. Wat kan er nog meer mis gaan? :))

Maar mijn kerel vind het echt niet grappig. -O- die zegt. "Prutsers!!!" :') tja. Dit is mijn leven. Het mag nooit makkelijk en in één x goed. :')

Een positief puntje, het is niet je eigen schuld :)).

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 21:03

Dat is zeker waar!!! *\o/*

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 21:07

1,5 week overal korting. 3 weken geleden baardlief koliek gehad en flinke wond opgelopen tijdens het vastliggen bij de koliek.
vanochtend aapje van stalhoudster. Hij stond gisteren met wat opgetrokken buik. Laatste beetje colosan gekregen. Ging daarna gelijk weer goed. Nu aan het kijken voor colosan. Natuurlijk nergens meer met korting te verkrijgen, grrrrrrr Mag er een keer iets meezitten met mijn portemonnee. Voor de vorige koliek en wond ook al een oogoperatie gehad bij mijn topper. Zijn spaarpot voor dit jaar is op en hij moet nu echt ff rustig aan doen zodat zijn spaarpot weer kan aangroeien.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 21:54

Dat het blijkbaar niet normaal is om constant condens en ijsvorming tegen de achterkant van een vriezer aan te hebben -O-
En dat mijn koelvriescombi alles heeft laten ontdooien zonder mijn medeweten -O-
En dat ik nu een nieuwe heb moeten kopen die vrijdag pas binnen komt -O-
En dat ik begin te twijfelen of ik er wel goed aan doe om hem te vervangen als ik hem vervolgens weer hoor aanslaan en hij wel weer de boel bevriest...issie dan echt wel stuk? Vervang ik niet te snel?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 21:55

Je hebt treinen die niet rijden
Je hebt treinen die vertraging hebben

Je hebt treinen die na 10 minuten omkeren en weer terug gaan. :x

Weer een uur later thuis

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 22:53

Extreem gespannen spieren in mn schouder-nek gebied die niet ontspannen ondanks meerdere behandelingen. Doet gewoon echt zeer en m'n humeur wordt er ook niet het door.
En m'n schouder die al weken aan het mieteren is. Staat van de week een echo voor en vind het eigenlijk heel spannend.

Komt er iets uit: top want duidelijkheid maar een andere therapie dan fysio is er niet. Komt er niks uit: ook fysio.. De grap is dat ik dit jaar al 12x daar geweest ben voor mn schouder en het eigenlijk alleen meer erger werd na een behandeling.
Als er wel iets mis is en rust sterk wordt geadviseerd ben ik de banketstaaf want zit nog in m'n proefmaand.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:01

Piep in m'n oren sinds ik corona heb gehad. Rete irritant :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:02

Ons nieuwe hondje dat voor mijn neus op de salontafel springt,een pak stroopwafels oppakt en er mee wegloopt de kamer in :oo Nu alles hoog zetten voortaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:12

fjordjes schreef:

Tip ( ik heb al sinds kinds af aan een piep)

Negeren! Dan lijkt het net alsof het verdwijnt en niet teveel over na denken. Als ik er over nadenk komt het ook 10x zo hard weer binnen. Maar in mijn beleving is het bijv s'nachts gewoon stil.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:13

Zebrastreep schreef:
fjordjes schreef:

Negeren! Dan lijkt het net alsof het verdwijnt en niet teveel over na denken. Als ik er over nadenk komt het ook 10x zo hard weer binnen. Maar in mijn beleving is het bijv s'nachts gewoon stil.

Erg lastig met een druk adhd hoofd maar ik ga het proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:14

Britta31 schreef:
Ons nieuwe hondje dat voor mijn neus op de salontafel springt,een pak stroopwafels oppakt en er mee wegloopt de kamer in :oo Nu alles hoog zetten voortaan.

Of afleren dat ie dat doet?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:16

fjordjes schreef:
Zebrastreep schreef:

Erg lastig met een druk adhd hoofd maar ik ga het proberen.

Het negeren is heel heel heel lastig. Ik ben er zo ingegroeid dat ik het niet heel bewust mee heb gemaakt. Jaren terug er een piep bijgekregen door vocht en een ontsteking daar heb ik mij de eerste maanden ook enorm over lopen opwinden en op den duur het los gelaten op de een of andere manier en toen was het ook nog weg := af en toe komt die piep zich nog even melden.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:28

Nyaleti schreef:
Extreem gespannen spieren in mn schouder-nek gebied die niet ontspannen ondanks meerdere behandelingen. Doet gewoon echt zeer en m'n humeur wordt er ook niet het door.
En m'n schouder die al weken aan het mieteren is. Staat van de week een echo voor en vind het eigenlijk heel spannend.

Komt er iets uit: top want duidelijkheid maar een andere therapie dan fysio is er niet. Komt er niks uit: ook fysio.. De grap is dat ik dit jaar al 12x daar geweest ben voor mn schouder en het eigenlijk alleen meer erger werd na een behandeling.
Als er wel iets mis is en rust sterk wordt geadviseerd ben ik de banketstaaf want zit nog in m'n proefmaand.

Als er niks duidelijk komt uit de echo, zou ik vragen om een mri. Hier kunnen ze veel beter zien of er ergens schade zit. Er kan best wel veel met de schouders mis zijn waar fysio niet genoeg voor is..

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 23:33

Afleren zijn we nu mee bezig.Dit was de eerste keer dat hij dit deed.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 01:07

Ik was net in slaap gevallen en had een droom, even lang verhaal kort: daarin had ik met een groep een soort groepssollicitatiegesprek die niet helemaal serieus was.
Een van de vragen was: “Wat is het meest heteroseksuele lichaamsdeel?”

Ik zei sleutelbenen, want die zitten in elkaar en maakte een scharende beweging met mijn vingers en toen realiseerde ik mijn fout := (wat overigens ook niet klopt, maar maakt niet uit)

Maar ik heb nog geen goed antwoord kunnen bedenken, weet iemand een goeie?? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 01:58

Ik ben kapot, maar zit ook nog vol adrenaline en kan dus niet slapen. :')

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 04:25

Nacht zoveel dat ik wakker lig

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 04:35

Ik moet eruit en werken....

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 05:48

hagelslag schreef:
Ik moet eruit en werken....

Werk ze

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 09:19

Ik erger me al een poosje aan een collega die omdat er een groot evenement aan komt gewoon niks meer doet.

Hij heeft echt moeite met deadlines ofzo want het moment dat hij zélf iets moet gaan doen doet hij het gewoon niet. Als je er dan naar vraagt is het "ja ik heb ADHD en ik wil het wel maar mijn kop weigert". Hij komt dan ook niet met oplossingen waardoor zijn (inmiddels al beperkte) verantwoordelijkheid weer op de rest van het team valt. Hulp wil hij ook niet en professionele hulp ook niet.

Ik weet echt even niet hoe ik hem aan het werk moet zien te krijgen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 09:41

Pff ik voel me zo zwak en ziek ;(
Ik ga alsnog gewoon naar school, hopelijk wordt het niet erger

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 10:09

Beterschap!

Ik ergerde aan het feit dat Amy Lee van Evanescence zo vals was. Gelukkig was ik er al voor gewaarschuwd, maar toch zo zonde. Gelukkig maakte Sharon van Within Temptation dat weer goed daarna.^^