Vooral fix you op dit moment

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maralyn schreef:Ergenis van mijn man.
Ik doe een bbl opleiding en dat gaat prima. Werk bevalt super, school gaat prima, begeleiders zijn top.
Maar...
Er moet een gesprek komen.
Gewoon, formaliteit. Prima.
Alles wat maar mis kan gaan, gaat mis, allemaal buiten mijn schuld om.
Begeleider stuurt twee teams linken. Annuleert de ene, maar stuurt wel die link naar ieder.![]()
Vervolgens nieuwe afspraak.
Tweede persoon die er bij hoort te zitten, vergeet te reageren. Afspraak gaat niet door. Maar ze is er wèl, want ze was vergeten om op verzenden te drukken.![]()
Nu plannen we nog een x.
Is het de bedoeling dat iemand anders vanuit school het over gaat nemen.rampenplan dit.
![]()
Ik zit echt klaar met popcorn. Wat kan er nog meer mis gaan?![]()
Maar mijn kerel vind het echt niet grappig.die zegt. "Prutsers!!!"
tja. Dit is mijn leven. Het mag nooit makkelijk en in één x goed.
fjordjes schreef:Piep in m'n oren sinds ik corona heb gehad. Rete irritant
Zebrastreep schreef:fjordjes schreef:Piep in m'n oren sinds ik corona heb gehad. Rete irritant
Tip ( ik heb al sinds kinds af aan een piep)
Negeren! Dan lijkt het net alsof het verdwijnt en niet teveel over na denken. Als ik er over nadenk komt het ook 10x zo hard weer binnen. Maar in mijn beleving is het bijv s'nachts gewoon stil.
fjordjes schreef:Zebrastreep schreef:
Tip ( ik heb al sinds kinds af aan een piep)
Negeren! Dan lijkt het net alsof het verdwijnt en niet teveel over na denken. Als ik er over nadenk komt het ook 10x zo hard weer binnen. Maar in mijn beleving is het bijv s'nachts gewoon stil.
Erg lastig met een druk adhd hoofd maar ik ga het proberen.
Nyaleti schreef:Extreem gespannen spieren in mn schouder-nek gebied die niet ontspannen ondanks meerdere behandelingen. Doet gewoon echt zeer en m'n humeur wordt er ook niet het door.
En m'n schouder die al weken aan het mieteren is. Staat van de week een echo voor en vind het eigenlijk heel spannend.
Komt er iets uit: top want duidelijkheid maar een andere therapie dan fysio is er niet. Komt er niks uit: ook fysio.. De grap is dat ik dit jaar al 12x daar geweest ben voor mn schouder en het eigenlijk alleen meer erger werd na een behandeling.
Als er wel iets mis is en rust sterk wordt geadviseerd ben ik de banketstaaf want zit nog in m'n proefmaand.