Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 20:50

Urbanus schreef:
Matheno schreef:
Wat? Dat is wel heeeeel vroeg _O-

Nee joh, dit is het huis van de kerstman in Sprookjesland _O-

:')
Ik dacht al, dat is wel een hele, eurhm, "klassieke" inrichting die ik niet met jou associeer :+.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 20:51

topsylover schreef:
Roosch schreef:
Met kilo's tegelijk, mijn hemel ik zou tonnetjerond zijn. :))

Daarom sport ik ook 6 dagen in de week om nog enigszins door een deur te passen :')

Sinds ik erachter kwam dat ik 4 maanden na mijn bevalling weer zwanger was ga ik met een boog om de weegschaal heen :')

Iloveiswan

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:01

Pfoe ja ik wil liever ook niet teveel lekkere dingen in het pakket. Ben juist erg goed aan het afvallen afgelopen ander half jaar.

30 kilo kwijt nu en heel wat maatjes kleding. Kleding kast is leeg bijna _O-

Maarrrr daardoor rijd ik nu wel weer paard. Naja eerst even nieuw zadel regelen hopelijk snel gelukt.

Tussendoor doe ik nu veel longeren en grondwerk. En lekker tutten haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:07

topsylover schreef:
Roosch schreef:
Met kilo's tegelijk, mijn hemel ik zou tonnetjerond zijn. :))

Daarom sport ik ook 6 dagen in de week om nog enigszins door een deur te passen :')

Ik sta ook 5 keer in de week in de sportschool maar kan alsnog niet meer dan een kcal of 1700 hebben om niet tonnetjerond te worden dus Santa, een fatsoenlijk metabolisme zou tof zijn als gift. :')

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:07

Ik moet afvallen, maar graag een pakket vol lekkere dingen hoor!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:14

Crisis.. Ik kan jullie gewoon echt niet bijhouden.. |( Een paar dagen ziek geweest en dus niet op Bokt en huppa, weer een berg pagina's gemist.

Ik vrees dat ik niet genoeg gepost heb, maar beloof mijn leven te beteren!
>> .@Santa: je kunt overigens heel veel over mij vinden in de oude topics van SSS.. want ik heb al heel vaak meegedaan ;)

Enne, sterkte aan Sam. Wat fijn dat je operatie zo geslaagd is! :):) Hopelijk heb je straks echt heel veel profijt ervan, ik duim voor je!

Wat ik nog weet uit een snelle bijlees:

Ik vind badolie echt de horror.. Sluit me volledig aan bij (ik dacht) Neonlight; je krijgt het (baby)bad zo slecht schoon. Je kunt mijn dochter dus wel heel blij maken met een leuke bruisbal of iets van badspul, maar dus liever geen olie :)

Iets lekkers in het pakket is altijd welkom. Naast onze dochters en man heb ik ook nog een aantal harige huisgenoten: een hond en twee katten. Die vinden iets lekkers ook altijd een feest. Voor de hond overigens graag geen (producten van) rawhide, dat voer ik hem niet. Gewone snoepjes ofzo zijn top (maar uiteraard niet verplicht).
> Ik ben gek op 'snoep' zoals Reese, maar misschien kent mijn Santa nog wel iets leuks/nieuws. Ik laat me graag verrassen!
> Revolvers zijn mijn alltimefavorite!
> Oeeeeeh en stroopsoldaatjes! :9
> Sowieso scoort oud-Hollands snoep goed. Van gewoon snoep ben ik dan weer echt géén fan (staat ook op mijn flop-lijstje), maar mocht je het er toch in willen stoppen.. Het komt wel op! Mijn man houdt van snoep :')
> Chocolate is life. Ik lust alle varianten (alleen dus niet met dropsmaak.. danku).

Ik HOUUUUUU van Kerstmis! <3 Sowieso gaan we mijn favoriete tijd van het jaar in. Ik ben gék op de herfst (favo seizoen) en de winter en ik geniet altijd enorm van de warmte rondom de feestdagen. Het liefst zou ik al heel vroeg een kerstboom neerzetten, mja die Goedheiligman is er ook nog.. dus daar wacht ik altijd mee tot 6 december. Een leuke (gekke) kerstbal is altijd welkom! Qua kleuren heb ik veel neutrale tinten en blauw/zeegroen/mint/licht roze. Toch overweeg ik dit jaar ook nog een klein boompje neer te zetten in roodtinten, vind dat zo'n echt kerstgevoel geven <3

Ik bedenk me nog een top!
Een leuke koffiemok/theemok is altijd welkom!!

Uhm.. ik kan nu even niets meer bedenken, maar zal braaf vaker komen posten :j

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:23

Op iedereen reageren probeer ik niet eens _O-

Dat is geen doen.

Probeer iedere ochtend en avond even bij te lezen en dan blijf je redelijk bij :o

Chocolade <3

Milka met caramel,jammie.
Zeezout jegh,cote Dore ook niet echt mijn favoriet...
Witte chocolade met iets erdoor is wel een goede.

Badolie las ik ook, maar helaas bedankt.

Voor sommige personen heb ik al cadeautjes bedacht _O-
Vind het wachten op de verdeling altijd het lastigste :o

Ondertussen onze hond met zijn de coronabal van vorig jaar
Afbeelding

<3
Laatst bijgewerkt door Daan13 op 12-09-22 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:24

Afvallen, pff breek me de bek niet open.
Ben wel overgestapt naar water Ipv frisdrank dus dat scheelt al enorm aan suiker en calorieën.
Heb een Airup fles gekocht echt omdat die dingen echt heel duur zijn is het wel een stok achter de deur om hem ook echt te gebruiken.

Ik lust op zich wel chocolademelk, wit of bruin, maar dan weer niet van die uit een pak of met poeder. Ik moet wel echt chocolade laten smelten in hete melk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:28

Ik ga maar eens nadenken over een hint die mijzelf dit keer geen halve week kost om te maken _O- *

Want idd.. voor velen al cadeautjes in gedachten en liefst wil ik al shoppen. Maar ja, dat gaat nog niet.

*of juist nog langer..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-09-22 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:29

Ik heb al een hint gegeven O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:31

Ik heb een vermoeden waar je op doelt of ik zit compleet mis :+

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:34

Daan13 schreef:
Op iedereen reageren probeer ik niet eens _O-

Dat is geen doen.

Probeer iedere ochtend en avond even bij te lezen en dan blijf je redelijk bij :o

*Knip*

<3

Oh neuh.. dat is mijn doel ook niet echt hoor.. of beter gezegd 'echt niet'. :+ Maar ik vind wel dat ik actiever moet zijn, dus vandaar :D

Oh de hint.. Ik vind dat elk jaar moeilijker worden, want ik heb al zo veel gebruikt :') Wel een idee om vast eens over na te gaan denken.

En door jullie witte-chocolade /-verhalen heb ik daar nu zin in......

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:36

Als er nog voor 90 eurocent over is in het pakket, dan mogen er wel van die ouderwetse hartjes in, je weet wel dat snoep wat mierzoet is, en de teksten heeft als 'love' e.d. Dat vind ik nog steeds lekkere snoep.
:Y) :P

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:38

Dankzij jullie heb ik zin in chocolade. :')

Ik ben gek op witte chocolade met nootjes erin. <3 en op witte chocolademelk. :))
Maar ik ben ook druk met afvallen. Een heel pakket met lekkers hoeft dus niet al komt het wel op, want mijn vriend is net een kliko. :') die lust echt alles! En natuurlijk hoort bij afvallen jezelf ook wat gunnen, dus iets lekkers kan wel. :))

Daarnaast zal ik de komende tijd veel in de trein spenderen. Praktische dingen zoals een toffe thermosreismok zijn welkom!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:46

Dat vind ik ook nog een goede top, een goede thermosreismok :j Fijn voor in de auto en/of met dagjes weg.

Ohja.. @Santa: mijn ideeën in het topic zijn géén wensenlijstje! Doe er je voordeel mee, of juist niet, het gaat mij om de verrassing <3

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:53

Blinnii wat jij zegt inderdaad! Als er met mijn flops rekening gehouden word zou ik dat wel fijn vinden maar voor de rest heeft mijn Santa echt vrij spel !!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 21:56

Ja, dat dus :))

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:04

Ik vind die chocolade stokken waar je warme melk bij moet doen ook erg lekker wel liefst zo donker mogelijk!
Ik vind blond Amsterdam erg leuk ik heb pas 3 mokken dus die zijn altijd leuk!

Ik heb er wel zin in!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:06

Lavitabella schreef:
Blinnii wat jij zegt inderdaad! Als er met mijn flops rekening gehouden word zou ik dat wel fijn vinden maar voor de rest heeft mijn Santa echt vrij spel !!

Ja voor mij 't zelfde! Ik praat mee met tops om Santa ook wat te helpen als dat nodig is, en als dat niet nodig is laat ik mij verrassen! Idd fijn rekening te houden met Flops, en verder... Go your gang *\o/*

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:13

@Thatsme, heeft het je geholpen? Of wil ik het antwoord niet horen :')

@iloveswan, knap werk al die kilo's kwijt!

Ik sluit me ook aan bij Blinii! Mijn tops en flops zijn geen wensenlijstje, meer inkijkje in wat ik leuk vind enzo...

Iemand zei nog wat betreffende mijn naaihoekje... mijn hobby is sneller gegroeid dan mijn opbergruimte, zullen we maar zeggen. Plus... ik heb 101 ideeën in mijn hoofd voor het najaar. Dus als het goed is ziet het er over een paar maanden al beter uit, omdat het dan al kledingstuk in de kast hangt.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:33

Iedereen heeft het over chocolademelk… ik wil ook wel. Zou dat, met de juiste chocolade, ook lekker zijn met amandelmelk oid?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 22:39

Hier niet perse chocomelk fan!
Geef mij maar lekkere herfstige of winterse thee! En koffie is ook altijd goed

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 23:01

Hier ook geen wensenlijstje of verlanglijstje, maar een ideeënbus die je ook dicht mag laten zitten :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 23:12

Ik heb liever ook niet (teveel) snoep etc in het pakket, want ik eet het op en dat wil ik niet :')
Van die chocolade op een stokje die je in melk moet stoppen wil ik wel eens proberen. Maar dan liever geen pure chocolade.

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 23:37

Chocolade is niet zo aan mij besteed. Ik vind alleen de Puur, balsamico en aardbei reep van de Ah lekker. Maar sowieso leef ik voor aardbeien met balsamico op brood. Heerlijk.