Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kidde schreef:DiscoDipp schreef:Mijn huidige uber asociale stalhouder.
Weet iemand of je verplicht een opzegtermijn hebt als je geen overeenkomst oid hebt getekend??
Ook zonder contract is de opzegtermijn in principe gelijk aan de betalingstermijn. Als je dus per maand betaald, heb je ook een maand opzegtermijn
Plop1997 schreef:[***] schreef:Trage examencommissie. Als het zo doorgaat kan ik niet op tijd de formulieren voor mijn minor inleveren en dan heb ik een half jaar studievertraging...
Ik heb laatst 10 weken gewacht op een besluit over een herziening.
DiscoDipp schreef:Kidde schreef:Ook zonder contract is de opzegtermijn in principe gelijk aan de betalingstermijn. Als je dus per maand betaald, heb je ook een maand opzegtermijn
Schijnbaar is dat dus niet zo. Ik heb even met een jurist gebeld. Als er niets getekend is geldt er contract vrijheid, en kan ik dus gaan wanneer ik wil.
Nu is de vraag of ik dit ga doen, of 200,- piek meer neertellen en stampij voorkomen.
[***] schreef:Plop1997 schreef:
Ik heb laatst 10 weken gewacht op een besluit over een herziening.
Pfff ik mag hopen dat ze hierbij sneller zijn... inschrijving sluit 15 juni.
Er waren problemen met kiesopmaat.nl dus ik kon me een tijd niet inschrijven
xPabloBokt schreef:[***] schreef:
Pfff ik mag hopen dat ze hierbij sneller zijn... inschrijving sluit 15 juni.
Er waren problemen met kiesopmaat.nl dus ik kon me een tijd niet inschrijven
Kun je je niet gewoon inschrijven? Je kunt je altijd nog uitschrijven
Caira schreef:Iemand op Facebook die instructie zoekt, ik reageer stuurt ze via Pb: kost dat ook nog wat? Nee tuurlijk niet, al mijn vaste lasten zijn gratis en benzine is nu zo goedkoop…