Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Ergens vindt ik het voor hem ook treurig.
Natuurlijk is hij een volwassen man dat voor zichzelf moet kunnen opstaan, maar de invloed van ouders blijft toch aan je knagen. In mijn familie is er ook een situatie geweest waarin de ouders in feite geen enkele schoondochter goedkeurden en dat heeft tot ontzettend veel verdriet geleid.
Je staat gespleten tussen 2 mensen die je eigenlijk niet kwijt wilt.
Daan13 schreef:Ik zou helemaal niet meer gaan,ook geen beloftes oid maken want straks maak je je eigen plek van het appartement en wie weet verander je onbewust wel en passen de bezoekjes aan wat ooit je schoonfamilie was niet meer in je leven.
Het is zo duidelijk dat jij niet gewenst bent bij hun,pak daar je voordeel van en groei door ipv blijven hangen aan iets wat nooit niet je droom zal zijn.
elmiran schreef:Ik kan inderdaad niks kopen. Omdat ik geen vast contract heb, gaan ze uit van een gemiddelde van 3 jaar. Het startersleningpotje in Ede is 2 jaar leeg, Barneveld doet het alleen als je er werkt of woont. Voor een appartement van 185.000 kom je met alle bijkomende kosten op 200.000 uit. Uitgerekend zonder starterslening kan ik over 12 jaar een appartement kopen. Met starterslening 7,5 / 8 jaar.
elmiran schreef:Ja dit was allemaal aan het UWV gekoppeld. Als ik een vast contract heb is de hypotheek 10.000 euro hoger maar dan nog zou het jaren duren voordat ik voldoende eigen geld heb. In de meest gunstige situatie zo rond de 9 jaar (had nog geen rekening gehouden met onderhoud van de auto)..