Drie bomen om en heel veel grote takken en boomtoppen. Gelukkig geen schade aan mensen, dieren, gebouwen. Een hekwerk plat.
Vanmorgen samen met m’n vader en broer alles kort gezaagd. Opruimen komt wel de aankomende dagen. Ben blij dat we het er zo vanaf hebben gebracht.
chanicha
Geplaatst: 19-02-22 12:50
Gefeliciteerd Ruitje
Charlotte446
Geplaatst: 19-02-22 13:25
Rot om te zien al die schade… En wat een geluk bij een ongeluk met die boom op de stal
Hier heeft de kas een aardige klap gehad, deur van 3x3 eruit, tegen het huis aan gevlogen dus schade, veel ruiten kapot en een deel ontzet.
Hier in de buurt dreigde het dak van een schuur te waaien. Was bij een loonwerker, die heeft al zijn machines ingezet om het dak te behouden. Ben benieuwd hoe dat is afgelopen.
Iedereen sterkte met de schade! Wat een wind. Wonderbaarlijk genoeg is hier alleen een hele zware parasol omgewaaid die met zware stenen vast stond. Verder geen schade.
Druif_01
Geplaatst: 19-02-22 15:10
moonsparkle schreef:
[ [url=m/utxPNE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik mag echt niet klagen, maar was toch een klein beetje verdrietig de sugarsnaps in mijn moestuin
Ze zijn gesnapt…
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 19-02-22 15:40
ruitje schreef:
Telt deze consequentie ook ?
[ [url=m/VisngH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze had er nog niet moeten zijn maar wilde alvast buiten kijken denk ik
Ik heb mijn oppasperiode gisteren moeten verzetten naar de ochtend om veilig erheen en weer naar huis te kunnen. Idem voor het boodschappen doen. Lange uitlaatronde vd honden heb ik moeten verzetten naar vandaag. Gelukkig allemaal kleine dingen.
Moet wel een nieuwe schutting, de oude ligt plat nu. Verder geen schade oid, op het oppasadres moest ik wat spullen terug op hun plek zetten maar ook daar buiten wat platte planten geen schade gelukkig.
Kas van de buurvrouw heeft minder geluk gehad die mis 2 dakplaten met wat ik zag binnen kant ontzet door plaat die naar binnen gewaaid is. Hoop kas ramen gesneuveld en bij iemand anders een mini kas met de grond gelijk gemaakt.
Mijn schoonouders schade aan de auto door dakpannen en bij ons bedrijf 2 dakplaten eruit precies boven de stelling met zakken voer. Gelukkig zijn de zakken droog gebleven
Valt nog mee dus hier
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-02-22 19:27
ruitje schreef:
Nee we hadden al een naam. Moest met een P beginnen. Is Play Hookie geworden( dat is Engels voor Spijbelen/onder je werk uit willen komen )
Alhoewel de storm wel een goede reden was om niet te werken