Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 13:01

Winged schreef:
Dit hoor. Of mensen met een 'open' relatie terwijl de andere helft van die relatie geen weet heeft.

Laatst ook weer 1, leuke gesprekken. Vraagtie om Snap.. Oke... Toevallig iemand die dezelfde sport als ik doe (watersport) en daar is een groepsapp van. Zat hij ook in. Wat schetst mijn verbazing: Profielfoto van een compleet gezin. Aiiii -O-

Oooooh! Wat een toeval, anders zou je daar dus gewoon totaal geen weet van hebben hè... Bah.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 13:03

Happn al geprobeerd? Heb het idee dat daar wat meer serieuze mensen op zitten. Heb er zelf mijn ex en mijn huidige vriend leren kennen. Eind oktober elkaar ontmoet en zitten nu samen in Schotland :D

Wat akelig Winged, heb je hem daar ook mee geconfronteerd?

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 13:04

present schreef:
Urbanus schreef:
Hallo secondlove!

Dat is gemakkelijk gezegd, maar met vreemdgaan wil ik niets te maken hebben en ik ben ook niet op zoek naar alleen maar (laat staan kinky) seks, dus ik heb nog geen sites gevonden die me beter passen. Suggesties welkom hoor. :)

Precies. Ik blijf juist ver weg van vreemdgangers. En aangezien het juist heel makkelijk is om op Tinder de juiste match te vinden (niet alleen seks maar ook echt een leuke connectie) is dat precies de juiste app.

Er zijn ook genoeg serieuze datingsapps, waar het niet om vnl seks draait. Daar heb ik dan weer niks te zoeken.

Novamora is meer leuk tijdverdrijf, 90% is gewoon niks. Gister wel smakelijk gelachen met sekspartner over al die screenshots die ik in dit jaar gemaakt heb. (Waar nodig geblurd, nooit iemand met naam/foto gedeeld)

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:25

Wat heerlijk Berdien, fijne vakantie!

Oneerlijke mensen heb je helaas overal. Op basis van het profiel kun je echter meestal toch vrij goed inschatten waar iemand naar op zoek is? Ik vind de diversiteit mooi en het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde willen, want dan werd het nog lastig kiezen. Ik moet bekennen dat ik het nu wel anders beleef en er vooral meer van geniet dan toen ik jonger (en single) was.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 15:35

Fijne vakantie Berdien!

Nee, ik heb besloten er niet teveel energie in te steken. Hij heeft zijn account inmiddels ook verwijderd. Zijn mijn zaken ook verder niet denk ik dan... Kom de persoon vast en zeker wel eens tegen op het water. Misschien dan face 2 face ~~}>

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 17:42

Ik heb er zat getroffen via tinder met relatie. 1 zelfs ontmaskerd. Twee weken later waren ze officieel uit elkaar. Toen had ie weer een nieuwe gescoord. Samenwonen en ten huwelijk gevraagd en ook dat is nu 2 maanden voor de bruiloft afgeketst……1x raden…….weer vreemdgaan en achter de rug om met andere vrouwen aanpappen.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 17:45

Tuurlijk zitten die er veel op. Maar ik heb dat al duidelijk in mijn profiel staan dat ik daar niet aan meewerk. Dat zijn simpelweg geen leuke mensen (je eigen partner doelbewust willen belasteren, zo laag!). Dus die zullen mij ook echt niet liken (of dus heel snel unmatchen wanneer ze dit niet hadden gelezen.)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 17:56

Die mensen negeren dat in je profiel. Deze deed alsof hij iets serieus van je wilde. En zo heb ik er meer gehad. Liegen is hun hobby denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 17:56

In je profiel zetten helpt echt niks.. mijn lengte staat er altijd in en dat ze langer moeten zijn en match nog de helft met kabouters :n

Ik kom ook steeds een getrouwde man tegen en ook wel gematcht en gedate met getrouwde mannen die dat ff vergaten te vertellen :n

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:05

Maar dat haal je er snel uit. Tijdens de eerste zinnen is al duidelijk of ze gelezen hebben. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan daten wanneer je via de chat al veel kan filteren. Net als waar ik afspreek: bij de ander. Soms wordt een hotel gevraagd en dat doe ik dus om meerdere redenen niet.

Maar ook qua lengte: als dit belangrijk voor je is (wat ik me goed kan voorstellen) heb je het hier snel over. Dan wacht je niet tot je iemand live ziet. (Of misschien 1 keer, maar dan weet je dit voor volgende keer)

Maargoed, als ik merk dat iemand niet heeft gelezen maar me alleen swipte vanwege mijn foto, zegt dat vaak ook wel genoeg. Dat is al geen match. Of staat iig met 3/0 achter :Y)

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:06

Waardeloos dat sommige mensen zulke dingen doen, ik heb daar geen goed woord voor over. Ik begrijp alleen niet waarom mensen die wél eerlijk zijn over het feit dat ze een relatie hebben daardoor als ongewenst gezien worden.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:29

Omdat de meesten niet zitten te wachten op iemand die ze moeten delen. Tenminste: als ik voor mijzelf spreek dan tinder ik toch wel om uiteindelijk iets interessants te vinden voor de langere termijn. Een open relatie is voor mij geen optie momenteel.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:35

present schreef:
Waardeloos dat sommige mensen zulke dingen doen, ik heb daar geen goed woord voor over. Ik begrijp alleen niet waarom mensen die wél eerlijk zijn over het feit dat ze een relatie hebben daardoor als ongewenst gezien worden.

Is dat zo? Normaal bedoel je of heb je dat hier gelezen?

Voor mij werkt het niet, want ik spreek bij diegene af. Maar soms volgt er toch een leuke chat. Soms is het vermoeden dat er toch niet helemaal eerlijk gespeeld wordt en dan is het idd klaar. Ik ben tegen liegen en bedriegen. Daar valt een open relatie niet onder ;)

Andere kant wat Winged dus schrijft. Genoeg mensen die een relatie zoeken en dus niet zitten te wachten op iemand die al een relatie heeft. Dan ben je niet de enige. Maar dat gaat hier niet op dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 18:59

Marocje schreef:
Maar dat haal je er snel uit. Tijdens de eerste zinnen is al duidelijk of ze gelezen hebben. Ik ga mijn tijd niet verspillen aan daten wanneer je via de chat al veel kan filteren. Net als waar ik afspreek: bij de ander. Soms wordt een hotel gevraagd en dat doe ik dus om meerdere redenen niet.

Maar ook qua lengte: als dit belangrijk voor je is (wat ik me goed kan voorstellen) heb je het hier snel over. Dan wacht je niet tot je iemand live ziet. (Of misschien 1 keer, maar dan weet je dit voor volgende keer)

Maargoed, als ik merk dat iemand niet heeft gelezen maar me alleen swipte vanwege mijn foto, zegt dat vaak ook wel genoeg. Dat is al geen match. Of staat iig met 3/0 achter :Y)

Natuurlijk vraag je daarnaar en filter je.. :roll: maar dat zegt ook niet alles, niks eigenlijk.. zelfs lengte l*llen ze cm's bij.. en die getrouwde mannen beweren toch echt single te zijn..

Er is een reden dat het nog maar zelden tot een date komt he ;)

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 19:32

Maar eerlijk zijn dat je een open relatie hebt is blijkbaar ook gewoon lastig voor de meeste gevallen. Ik zou nooit matchen met iemand die al in een relatie zit, hoe knap en leuk die persoon dan ook mag zijn... ik zoek daar gewoon niet naar.

Maar het aantal mensen dat ik inmiddels al tegen ben gekomen die pas net voor het afspreken aan komt zetten met "Er is trouwens nog wel een dingetje...ik heb wel een open relatie" is niet meer op 2 handen te tellen...

Ik heb overigens niets tegen mensen met een open relatie, helemaal prima. Maar er niet direct eerlijk over zijn daar heb ik echt een pesthekel aan. Ga dan gewoon direct naar een app/platform die meer op zulke dingen richt denk ik dan. :)

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 19:36

Dat dus.

Dan gaat het weer om oneerlijkheid, dus dat gaat niet werken. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand dan reageert met ‘geen probleem, we kijken wel’

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 19:55

Mensen die niet eerlijk zijn over een open relatie hebben die gewoon niet en gaan dus keihard vreemd.. en mensen die dat er gewoon eerlijk op hebben staan prima, maar niet mijn ding en kunnen dus naar links. Daarom juist fijn als ze het wel gewoon vermelden :j

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 20:44

Ja en ook met triootjes. Zet dat gewoon duidelijk op je profiel. Of post foto's waarvan je ziet dat je een stel bent en niet dat ik moet raden of het je zus is of niet.

Ik vind momenteel bijna niemand interessant. Heb ik een keer dat ik iemand boeiend genoeg vind is het 9 van de 10 keer iemand die een triootje zoekt of dus een open relatie heeft. Mij niet bellen. Ik hoef niet perse een relatie na m'n toxische vorige. Maar ik wil wel graag iemand die niet met andere naar bed gaat. Mocht er dan toch onverhoopt gevoel komen dan is de kans op drama kleiner.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 20:56

Marocje schreef:

Nogmaals als ze liegen haal je dat er dus niet uit. Ze zeggen single te zijn en ik heb hele app en telefoon gesprekken met die persoon gehad. Bleek ook nog eens dat zn vriendin gewoon binnen thuis zat. Ik wist alles al. Hij haf me vooraf al geblockt op Facebook. Hij loog over allesss en helemaal uitgekiend dus. Maar omdat ik bem terug belde en ik op block stond kreeg ik zn voicemail met zn echte achternaam. Echt ze zijn veel uitgekookter dan je zou kunnen geloven.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 21:41

Precies. Sommige mensen kunnen zo goed liegen dat ze bijna in hun eigen schijnwereld gaan geloven. Mijn ex ook. Ik zal het niet openbaar knallen wat hij geflikt heeft maar het was echt gerafineerd. Nadat ik het uitgemaakt heb kwam ik hem ook op tinder tegen met allemaal bullshit informatie in zijn profiel.

Mede daardoor zie ik nu overal rode vlaggen en vind ik daten nu echt wel lastiger.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:46

Oke correctie: ik heb ze nog niet gehad. Wel die wilden belazeren en niet eerlijk waren, maar dan liep de chat al niet. Het is gewoon erg snel exit bij mij. Degenen met wie ik daadwerkelijk afsprak, dat klopte altijd.

Tot nu toe dan, wellicht roep ik met deze uitspraak ook wel wat op me af. :+

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:47

Wat een nare verhalen zeg.. mensen kunnen zo doortrapt en geraffineerd zijn.

Wij hebben net een serieuze relatie-test gehad: geannuleerde vlucht en geen vervangende vlucht of beschikbaar hotel op het vliegveld. En ik ben niet leuk als ik stress heb := Maar liggen nu met een biertje op bed en vliegen morgenavond naar huis. Lief vriendje deed het precies goed <3

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 00:02

Wat een geluk bij een ongeluk Berdien! :D

Jammer dat er oneerlijke mensen zijn. Wij hebben vanavond wat moeite moeten doen om de potentiële date van mijn man er van te overtuigen dat wij er hetzelfde in staan, maar dat snap ik dan ook wel. Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt als je steeds van die leugenachtige types tegenkomt.

Ondertussen voel ik me net een puber, zo nerveus ben ik. :')

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 00:12

Hadden jullie dat een gezamenlijke app of was zij bij jullie? Wel goed dat zij ook voorzichtig was!

En is het dan puur seks of gaat het juist om een andere relatie waar jullie naar kijken, echt een vriend(in)?)

present

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 00:32

Hij appte met haar en stuurde een foto en een spraakbericht waarop we allebei te zien en te horen waren.

Voor mijzelf gaat het om het delen van intimiteit in de breedste zin van het woord. Ik begrijp dat er mensen zijn die genieten van seks zonder gevoelens, maar voor mij hoeft dat niet. Ik vind het zo lekker een beetje verliefd te zijn.

Mijn man zou het niet erg vinden om iemand te ontmoeten die hem alleen voor de seks wil gebruiken :+ maar hij heeft iets minder scherp voor ogen wat hij precies zoekt. Ook hij vindt het in elk geval wel heel belangrijk om eerlijk te zijn.