Pak de curry, mayo en de uitjes maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Ik liet Gerard het aanklikken.. Niks eng aan zegt ie, gewoon een eikel in tweeën. Ja ranzig he? zeg ik.. Hij keek me zoaan..
Captain schreef:Maar stel je gewoon eens voor, je hebt een super leuke date. Leuke vent, je beland bij elkaar in bed en "SURPRISE!"
Xyris schreef:Mariska_28 schreef:Ik liet Gerard het aanklikken.. Niks eng aan zegt ie, gewoon een eikel in tweeën. Ja ranzig he? zeg ik.. Hij keek me zoaan..
Tsja, denk maar zo, al die mannen hebben moeten leren leven met hun fallus, als er eentje er dan een beetje anders uit ziet, dan is't vast ook niet meer dan dat XD brrr
Captain schreef:Maar stel je gewoon eens voor, je hebt een super leuke date. Leuke vent, je beland bij elkaar in bed en "SURPRISE!"
Suzanne F. schreef:Captain schreef:Maar stel je gewoon eens voor, je hebt een super leuke date. Leuke vent, je beland bij elkaar in bed en "SURPRISE!"
Dan zeg je gewoon: Doe je broek maar weer omhoog. Dit wordt hem niet.
Dat zou ik doen in ieder geval. Maar ik hoop dat hij me waarschuwt voor die tijd en dat we dit ackward moment voor kunnen zijn.