Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is in elk geval geen jurk meer tot de grond. Het loopt wel makkelijk, dat wel.
_Lorette_ schreef:Mijn jurk moest nog op lengte gemaakt worden, dus die had ik laatst maar eens weggebracht. De achterkant was geen echte sleep, maar wel net iets langer dan de voorkant. Niets voor mij, want ik vergeet dat ik niet zomaar achteruit kan stampen en sta dan op de stof. Alles moest eraf! Nou heb ik gisteren de jurk weer opgehaald en ik ben misschien iets té enthousiast geweest met aangeven hoe kort het moest.Het is in elk geval geen jurk meer tot de grond. Het loopt wel makkelijk, dat wel.
Kun je inderdaad niet eventueel andere schoenen erbij? Lastig! Maar komt vast goed.
Heb er vannacht weer een gehad hahaha, begint echt erg te worden deze dromen 
Cadeautjes voor mijn ouders en bruidsmeisjes ook besteld. Mijn ouders komen dit weekend al dus kunnen mooi nog even helpen met de laatste dingetjes. Draaiboek klaar een doorgesproken met mijn bruidsmeisjes, de best men van mijn vriend en mijn ouders.
Dag na de bruiloft gaan we ontbijten met onze families, dat was ook lastig haha. Maar nu allemaal geregeld!
Spannend zo de laatste voorbereidingen!!
Maar ik vind het geen wereldramp, hoor.
.. die zijn eigenlijk alleen voor mensen met kinderen
Maar goed ik mag niet klagen, volgende week heb ik na dinsdag vrij tot vrijdag de week erop. En in november 2,5 week voor onze huwelijksreis.
Maar die kleine dingen loop ik toch nu al tegen aan, hoe vervelend als je echt vaste werktijden hebt en lastig vrij kan krijgen!
Zo bijzonder om hem weer aan te hebben, dit keer had ik ook de sieraden en haarspeld die ik wil gaan dragen er bij dus een aardig compleet plaatje. Heel erg blij mee! Ook nog even gekeken naar iets voor over de jurk voor het geval het heel slecht weer wordt, wel wat moois gezien maar niet volledig overtuigd. Dus maar even wachten op de weersvoorspelling en dan kan ik het indien nodig alsnog ophalen. Het was gezellig samen met mama op pad, de jurk hangt nu netjes bij mijn ouders te wachten op de grote dag.
Maar in de tussentijd kan hij eigenlijk ook nergens hangen, zeker omdat de onderkant uit moet hangen en ik nogal een lange sleep heb.

Ze gaat ook onze getuigen nog bellen voor input.