Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Ik heb in november met vriendinnen (en mijn man) een huisje geboekt, met 2 ligbaden (waarvan 1 een whirlpool) en eindschoonmaak speciaal om glitter badbommen bij de lush te halen en te gebruiken![]()
Zo hoef ik die ellende niet schoon te maken![]()
![]()
Ik vind de glitter badbommen geweldig, maar in mijn eigen woning heb ik liever niet de glitters, want het schoonmaken is zo ellendig
Marjo schreef:Lush vind ik zo overrated
(zegt degene die de kast vol heeft staan met Rituals)
Marjo schreef:M_D_H schreef:Ik heb in november met vriendinnen (en mijn man) een huisje geboekt, met 2 ligbaden (waarvan 1 een whirlpool) en eindschoonmaak speciaal om glitter badbommen bij de lush te halen en te gebruiken![]()
Zo hoef ik die ellende niet schoon te maken![]()
![]()
Ik vind de glitter badbommen geweldig, maar in mijn eigen woning heb ik liever niet de glitters, want het schoonmaken is zo ellendig
Arme schoonmakers
AfricanLady schreef:[ [url=m/QRLUeR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze foto zie je de Eenhoorn knuffel die in een editie in mijn pakket zat.
Eerst was mijn hond er bang voor toen ze een pup was maar nu is ze er dol op en slaapt ze ermee.
Als hij in de was is zoekt ze er ook echt naar.
Ze heeft hem echt geclaimd ze leuk dus sommige cadeautjes worden van mij afgepakt xD
Ik heb hem nu alweer 2 jaar denk ik dan
marleen_88 schreef:Dan is het cijfercode denk ik Justdiesel. Happysocks zijn hier ook een top. Heb een kleine maat hoor, 35-38.
Heerlijk Ynske, steeds wat erbij tot je compleet bent.
Ik weet nog zo goed dat mijn oma in haar oude huis een hele kast vol had met die boekjes.