Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xZiva_

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:22

Jaaaa ik zit er nog bij *\%/*

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:42

Yes nummertje 99. *\o/* Dus ik zal me meteen maar even voorstellen! Al heel lang lid van Bokt, lees ook veel maar zit normaal altijd onder een mee-lees-steen dus ik zal mijn best doen actief mee te kletsen zodat mijn secret santa wat meer over mij te weten komt.

Ik ben Daphne 27 jaar, eigenaar van twee prachtige KWPN vos paarden Vavane (vandaar mijn bokt naam) merrie van 19 en Malibu ruin van 4. Vavane heb ik inmiddels al meer dan 14 jaar en rijd ik samen met mijn moeder. Vroeger van alles mee gedaan: buitenritten, horseball, dresuur, springen, eventing. Helaas heeft ze sinds een aantal jaar steeds meer ouderdoms kwaaltjes dus na heel veel wikken en wegen vorig jaar besloten mijn eigen paard te kopen (zodat we met haar wat rustiger aan doen). Dat werd Malibu, een grote vriendelijke reus (spring gefokt), die inmiddels helemaal ingereden is door mijzelf (trots!). Ik hoop volgend jaar met hem te starten, eerst wat dresuurwedstrijden daarna de springring in. Verder woon ik samen met mijn vriend en kat Leyla in een appartement. Maar niet voor lang, want midden november verhuizen wij naar ons nieuwe huis. Waar ik heel veel zin in heb.

Leukste van bokt: hoewel ik niet actief (lijk) op Bokt, heb ik in mijn tiener jaren een keer een maand op een stal in Portugal gewerkt doordat iemand op Bokt zo'n leuk verhaal schreef over haar tijd daar. Dat ik contact met haar heb opgenomen of die stal vaker hulp zocht want dat leek me ook wel wat. Een tijd om nooit meer te vergeten. <3

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 16:57

:wave:

Ik ben de afgelopen twee weken erg druk geweest met werk en alles op orde brengen voor mijn afwezigheid. Ik ben vandaag namelijk geopereerd aan mijn enkel en ben dus voorlopig uit de running. Dat gaf nogal veel te doen, maar soit. :+ Vanaf morgen ga ik even bijlezen en reageren op alle leuke ideeën!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:05

Oke, zal ik mij dan ook maar een keertje voorstellen?

Ik ben M_D_H, 29 jaar (en iedereen die anders beweert liegt O:) )
Ik ben dit jaar eindelijk getrouwd met mijn man (en het is nog steeds raar om te refereren naar hem als mijn man :+ ).

Ik ben in het bezit van de allermooiste en allerstoerste draak ter wereld, die meerdere stekkers verkeerd heeft :') _O-
Hij mag geen suikers, en is al super verwend, dus snoepjes of andere spullen heeft hij echt niet nodig (Serieus, zijne keizerlijke hoogheid heeft zo veel spullen dat ik eigenhandig een ruitersportzaak zou kunnen starten :') _O- )

Ik heb in de afgelopen jaren een hoop geschreven over wat wel bij mij past en wat niet.
Ik raad mijn Santa aan om het topic van 2017 te raadplegen, daar staat genoeg in over wat ik niet leuk vind.

Ik heb wel een soort van lichtelijke smetvrees, dus ik krijg liever geen 2de hands spullen, ik heb namelijk altijd het gevoel dat de enige manier om 2de hands spullen schoon te krijgen, het verbranden van die spullen is... En hiermee wil ik echt niemand voor het hoofd stoten, maar ik krijg er gewoon oprecht de kriebels van :o.

Wij houden ook niet van die rare spreuken zoals: In dit huis blablabla of Love Kiss Life etc...
Dat is gewoon niet ons ding :n :+

Waar ik wel heel veel van hou is lezen <3

Ik heb een hele brede smaak, maar ik heb bijvoorbeeld boeken zoals de Millenium serie, Harry Potter, The iron fey, de serie van Tom Clancy over Jack Ryan, de boeken van Jill Mansel. Ik heb dus een hele brede smaak.
Momenteel zit ik helemaal in de boeken van Bridgerton, ik mis alleen (uit mijn hoofd gezegd) het 6de en 7de deel nog en ook van de Glazen Troon mis ik nog een x aantal delen :+

Ik hou enorm veel van badderen en ben een enorme liefhebber van Lush.

Ik ben een super fan van The Big Bang Theory en vooral van Sheldon <3

Op dit moment zijn dit vooral mijn enige hobbys omdat ik nog vrij weinig energie heb voor mijn andere hobbys.

Wellicht dat ik binnenkort nog weer een aanvulling op deze post geef.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:08

Jaaah! Lush!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:10

Lush vind ik zo overrated :')
(zegt degene die de kast vol heeft staan met Rituals)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:13

Ik heb in november met vriendinnen (en mijn man) een huisje geboekt, met 2 ligbaden (waarvan 1 een whirlpool) en eindschoonmaak speciaal om glitter badbommen bij de lush te halen en te gebruiken :')
Zo hoef ik die ellende niet schoon te maken :') _O-

Ik vind de glitter badbommen geweldig, maar in mijn eigen woning heb ik liever niet de glitters, want het schoonmaken is zo ellendig :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:13

M_D_H schreef:
Ik heb in november met vriendinnen (en mijn man) een huisje geboekt, met 2 ligbaden (waarvan 1 een whirlpool) en eindschoonmaak speciaal om glitter badbommen bij de lush te halen en te gebruiken :')

Ik vind de glitter badbommen geweldig, maar in mijn eigen woning heb ik liever niet de glitters, want het schoonmaken is zo ellendig :')

Arme schoonmakers :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:14

Marjo schreef:
Lush vind ik zo overrated :')
(zegt degene die de kast vol heeft staan met Rituals)

Nee joh, Lush is zo heerlijk (rituals trouwens ook) maar badbommen van de Douglas, of de Hema of welke andere winkel dan ook verliezen zo snel hun geur. Die van de lush kan ik zelfs doormidden breken en maar de helft gebruiken en dan blijft het zelfs nog heel lang geuren <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:15

Marjo schreef:
M_D_H schreef:

Arme schoonmakers :')

Die worden betaald :')
Ik krijg niet betaald om mijn eigen bad schoon te maken :') _O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:22

Dees nu lieg je jij houdt van de bordjes met hugh, love en zo :')

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:25

Gelijk ook maar even voorstellen dan:
Fiona, 28 jaar. Ik heb een paard (Quarter ruin Bo van 8 jaar) waar ik western(reining) mee train. Ivm overgevoeligheid liever niets eetbaars voor hem. En verder is hij eigenlijk ook al verwend zat :+
Aanstaande maandag krijg ik eindelijk de sleutels van mijn eigen (huur)appartement met balkon! :):).
Iets leuk voor in huis/op balkon is best welkom, maar ik kan niet zo goed tegen te veel frutseltjes/rommeltjes en nutteloze dingen overal in huis, dus hou het beperkt in dat geval :P. Alles met goud en van dat industriële vind ik echt vreselijk. Met van die spreuken en woonteksten heb ik ook helemaal niks. Daarnaast heb ik ook (bewust) geen kerstboom, dus echt kerst-gerelateerde deco hoeft van mij ook niet.
Dingen als (sfeer)lampjes, (geur)kaarsjes oid vind ik wel leuk, of iets van geurstokjes, ook voor bijv. badkamer/toilet. Of geurding voor in de auto!
Echt extreem groene vingers heb ik niet, maar ik vind planten/zaadjes/stekjes etc. wel leuk & heb ik ook nog niet.

Ik ben allergisch voor roze (en alles wat daar bij in de buurt komt)! :)) Kleur die ik wel mooi vind is (zo'n beetje alle tinten) blauw. Ook richting turquoise/mint. Of grijstinten.

Verder heb ik 4 tamme ratjes, maar ook die zijn al verwend zat :Y) Ook zijn ze al wat op leeftijd en komen er hierna geen nieuwe meer.
Maarrr in het voorjaar komen er 2 kittens bij mij wonen <3 en daar heb ik in principe nog niets voor in huis! :D

Geen kleding, met uitzondering van eventueel sokken, die heb je immers nooit genoeg. Bijvoorbeeld gewoon van die hele simpele alledaagse sokken, maar lekkere warme huissokken mag ook! (zonder anti-slip) - voetmaat 42.
Voor mij ook liever geen snoep/eten. Eventueel iets lekkers erbij is prima, maar aub geen pakket vol met snacks := Koffie lust ik niet en thee drink ik eigenlijk ook niet.. Ik probeer gezond en 'clean' te eten & af te vallen, maar ik vind het wel leuk om af en toe wat te experimenteren met het avondeten bijvoorbeeld, dus een leuk (gezond) kookboek of verschillende kruiden (bijv. gedroogd of zaadjes) zijn dan misschien wel leuk. Boek mag ook gerust tweedehands zijn, mits nog netjes en fris, haha..
Make-up gebruik ik niet, douche/verzorgingsproducten koop ik liever zelf, sieraden draag ik ook zelden, roken doe ik niet. Ik heb ook niet echt specifieke hobby's verder (en daar eigenlijk ook helemaal geen tijd voor, haha!).

Lijkt zo een hele eisenlijst, maar verder val ik echt wel mee hoor, haha! Het zijn maar ideetjes en gewoon om een beetje om aan te geven wat ik wel/niet leuk vind, maar als je iets anders leuks/verrassends kunt verzinnen, vooral doen, leef je uit! Verder zou ik zeggen spiek een beetje rond op bokt tussen mijn berichten om nog meer inspiratie op te doen indien nodig!
Ik ben sowieso niet echt mega actief op bokt en zeker nu met de verhuizing etc. blijft daar natuurlijk niet veel tijd voor over, maar ik zal mijn best doen om in ieder geval in dit topic regelmatig mee te lezen en reageren!
Laatst bijgewerkt door Yinthee op 15-09-21 17:29, in het totaal 2 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:28

Ashleytjuhh schreef:
Dees nu lieg je jij houdt van de bordjes met hugh, love en zo :')

Oh nee alsjeblieft niet :')
Die dingen komen mijn huis echt niet in _O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 17:31

AfricanLady schreef:
[ [url=m/QRLUeR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze foto zie je de Eenhoorn knuffel die in een editie in mijn pakket zat.
Eerst was mijn hond er bang voor toen ze een pup was maar nu is ze er dol op en slaapt ze ermee.
Als hij in de was is zoekt ze er ook echt naar.
Ze heeft hem echt geclaimd ze leuk dus sommige cadeautjes worden van mij afgepakt xD
Ik heb hem nu alweer 2 jaar denk ik dan :j

I love rottweilers!!
14 jaar lang zelf eentje gehad die echt mijn beste vriendje was! Helaas 7 jaar geleden af moeten geven! :’(

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 19:21

wat supper leuk dat we er nu 100 hebben

hier ook fan van geurkaarsen hier geen bad
krijg al zin om te shoppen

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:36

Jeej nummer 98 *\o/*

Ik doe dit jaar voor het eerst mee dus ik zal ook wat over mezelf vertellen.
Ik ben dus Justdiesel.49 jaar. ben getrouwd en heb 3 pubers.
We wonen al heel wat jaren hier dus spullen voor in huis hebben we genoeg, ik ben sowieso al niet van de frutsels in huis. Home bordjes en andere beeldjes enzo zijn dan ook niet aan mij besteed.
Een bad hebben we wel maar daar lig ik nooit in, bad spullen of zeep en lotions heb ik genoeg.
Gezichtsmaskers is wel leuk en wil ik wel eens een keer proberen.
Geurkaarsen zijn ook leuk.

Koffie en thee drink ik niet, alcohol ook zelden. Sinds kort heb ik wel de Wiener melange poeder van Nescafe ontdekt, die vind ik wel lekker.
Een maatschepje daarvoor kom ik nog wel tekort.
Chocolade vind ik ook lekker, en dan de witte of melk, nootjes mag wel maar caramel zeezout of andere toevoegingen hou ik dan weer niet van.

Voor chips mag je me wakker maken, mijn weegschaal vind het jammer dat ik eigenlijk alle varianten wel lekker vind :D

Als hobby heb ik uiteraard paarden, wat zou ik anders op Bokt te zoeken hebben :+
Ik rijd 1 keer per week op een manege in een les, stelt rijtechnisch niet zo veel voor maar heerlijk om wat rond te hobbelen.

Qua beestenboel hebben we een haflinger en een shetlander, jammer genoeg niet aan huis...
Maar wel in de zomer 24/7 op de wei en in de winter gaan ze voor de nacht op stal.
Voor deze dikkies hebben we niks nodig, maar paardensnoepjes zijn altijd welkom.

Thuis lopen 3 katten rond die alleen in onze eigen tuin komen, verder zitten ze binnen en dat vinden ze prima. Spelen doen ze nergens mee maar kattensnoepjes van (Vitacraft kat yums) gaan er altijd in.

Andere hobby's zijn nog:
Lezen, voornamelijk thrillers of een beetje romantiek, alleen niet van die Bouqet reeks dingen.
Boeken mogen gerust tweedehands zijn, als ze maar niet vies zijn.

Puzzelboekjes vind ik ook leuk, ik heb zelf meestal van die boekjes waar puzzels in staan waarbij de letters een cijfer krijgen en dat je dan in heel het vak alle cijfers al van letter kan voorzien. Bijv 2 is een a dan kan je bij alle 2's al een a invullen.
Geen idee hoe die heten of hoe ik dat fatsoenlijk moet uitleggen :o
Sudoku's enzo zijn dan weer te moeilijk voor mij, die sla ik altijd over.

Een beetje knutselen met bijvoorbeeld diamond painting of schilderen op nummer vind ik ook leuk.
Haken en breien kan ik niet, heb het geprobeerd want het lijkt me echt leuk om zelf zo'n beestje te maken. Maar van de patronen snap ik geen bal :o?

In de tuin werken vind ik ook erg leuk, onze tuin was erg overwoekerd dus nu ben ik heel de tuin leeg aan het trekken.
Te zijner tijd moet heel de tuin nog verbouwd worden maar voor de tussentijd zijn zaadjes van afrikaantjes of zonnebloemen, of ander spul waar vlinders op af komen, ook welkom.

Het is inmiddels een heel verhaal geworden, zal zo het topic nog eens door nemen of ik nog wat meer kan bedenken.
Maar boven alles vind ik het al heel leuk om mee te doen en ben ik met alles wel blij.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:41

Dat klinkt als Filippine Justdiesel.

Ik vind puzzelboekjes ook een top, helemaal leuk. Behalve de gewone Kruiswoord, die geef ik door aan mijn moeder.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-21 20:53

Hier helemaal blij... ik had zin om te shoppen dus kind in de auto en uiteindelijk bij de kringloop geweest lunchen met een vriendin :) kringloop bleek ook allemaal oude bouquetreeks boekjes te hebben liggen. Heb er van mezelf 20 mee mogen nemen. Heb wel de laagste nummers meegenomen. Van de nummers tot en met 10 mis ik alleen nog nummers 1, 5 en 8. Verder heb ik nummers 14, 18, 20, 22 tm 25, 27, 30 tm 32, 34 en 35 meegenomen :)

Nu af en toe maar eens langs om verder te spitten in de dozen die ze daar hebben staan :)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 20:57

Ik kom eigenlijk nooit in een kringloop winkel, toch maar eens een keer gaan kijken.
Vind het ook prima als spullen (behalve kleding) tweedehands zijn.

@Marleen, die ik bedoel zijn toch net wat anders. Maar het principe is wel hetzelfde.

Kwam iets van happy Soks tegen, ook leuk! (maat 38)
Laatst bijgewerkt door justdiesel op 15-09-21 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:02

Dan is het cijfercode denk ik Justdiesel. Happysocks zijn hier ook een top. Heb een kleine maat hoor, 35-38.

Heerlijk Ynske, steeds wat erbij tot je compleet bent.
Ik weet nog zo goed dat mijn oma in haar oude huis een hele kast vol had met die boekjes.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:17

marleen_88 schreef:
Dan is het cijfercode denk ik Justdiesel.

Jaa die is het!
Dank je wel :D

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:34

Ik wind puzzels zoals sudoku en nonogram. Woordzoekers kan ik op zijn tijd ook wel waarderen. Aangezien ik binnenkort op mijzelf ga wonen is kerstdecoratie mischien ook wel leuk heb nog niet echt veel liggen

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-21 21:35

marleen_88 schreef:
Dan is het cijfercode denk ik Justdiesel. Happysocks zijn hier ook een top. Heb een kleine maat hoor, 35-38.

Heerlijk Ynske, steeds wat erbij tot je compleet bent.
Ik weet nog zo goed dat mijn oma in haar oude huis een hele kast vol had met die boekjes.

Compleet zal nog wel even duren maar dit was wel een heel stel met lage nummers :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:41

Voor alle happy socks fans, kennen jullie jimmy lion? Die hebben ook super toffe sokken <3 Daar sla ik altijd een hele berg in met black friday. Ondertussen puilt de sokkenla uit, want ze gaan aardig lang mee ook. Maar ze hebben telkens zoveel leuks :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 21:56

Happy socks of andere met een printje! Laatst een hele berg van leuke sokken die dan links en rechts net wat anders zijn maar elkaar wel aanvullen. Sokken heb ik nooit genoeg! Ik heb maat 40 8-)