Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 18:37

Je vent om drinken laten lopen :D

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 19:28

Ik erger mij aan de buren die al 2 uur lang muziek op hebben staan KEIHARD.
Aan de ene kant zou ik willen vragen of het zachter kan andere kant heeft de buurvrouw mij paar weken terug verteld dat ze zich niet fijn en gediscrimineerd voelt in de buurt... dit is serieus het eerste feest wat die mensen ooit gegeven hebben.
De buurvrouw is een Surinaamse en het is dus die muziek incl. geschreeuw.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 19:31

Nayomie schreef:
_San87_ schreef:
Wielrenners... *Zucht.

Ja dit. Ik had vanmorgen een zooi bijna op de motorkap. Fietspad zat er naast maar ze voelden zich te goed voor het fietspad. Tuig.

Hier vonden ze dat ze prima de binnenbocht konden nemen, boeiend dat mijn motorkap daar was en ik net op tijd uit kon wijken :=.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 19:51

tirzasarah10 schreef:
Aan de ene kant zou ik willen vragen of het zachter kan andere kant heeft de buurvrouw mij paar weken terug verteld dat ze zich niet fijn en gediscrimineerd voelt in de buurt... dit is serieus het eerste feest wat die mensen ooit gegeven hebben.

Het is nu nog overdag, na 22:00 zou ik pas netjes vragen of het iets zachter zou kunnen. Iedereen mag een feestje maken (afgezien vab de Corona maatregelen dan) zolang het maar geen overlast (extreem, dus in de zin van dat het echt overlast is) tot 22:00, mocht het later worden zou het netjes zijn je buren hierover in te lichten vooraf en het volume wel aan te passen. Vind de herkomst overigens niet relevant in dit verhaal, ik zou ook (extreem) zwaar geërgerd zijn als buren knoeperhard andre Hazes draaien of wat dan ook. (Niet mijn smaak) maar je kan pas klagen na 22:00.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:21

Cravings hebben, niks naar gading in huis hebben en al op pyjama zitten :') Nja koop ik morgen wel een zak chips ofzo :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:38

Dat het weer paasei druk is in de stad en mensen knuffelen en weet ik het wat...

Doe normaal

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:40

De eeuwige werkzaamheden rondom station Zwolle. Ben die NS bussen zat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:40

Fading schreef:
Dat het weer paasei druk is in de stad en mensen knuffelen en weet ik het wat...

Doe normaal

Sorry maar dat is normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:43

MarlindeRooz schreef:
Fading schreef:

Doe normaal

Ja klopt, de anderhalve meter is natuurlijk niet meer van toepassing.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:43

Rennie89 schreef:
tirzasarah10 schreef:

Het is nu nog overdag, na 22:00 zou ik pas netjes vragen of het iets zachter zou kunnen. Iedereen mag een feestje maken (afgezien vab de Corona maatregelen dan) zolang het maar geen overlast (extreem, dus in de zin van dat het echt overlast is) tot 22:00, mocht het later worden zou het netjes zijn je buren hierover in te lichten vooraf en het volume wel aan te passen. Vind de herkomst overigens niet relevant in dit verhaal, ik zou ook (extreem) zwaar geërgerd zijn als buren knoeperhard andre Hazes draaien of wat dan ook. (Niet mijn smaak) maar je kan pas klagen na 22:00.

Oo de Nederlandse feest muziek erger ik mij ook aan, ik hou gewoon niet van harde geluiden. Gelukkig is het mijn ergernis voor vandaag :)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:44

MarlindeRooz schreef:
Fading schreef:

Doe normaal

Ik dacht dat jij zo'n groot voorstander was van niet op elkaars ergenissen te reageren?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:45

Snap wel dat het een ergenis is hoor haha, zou het ook niet chill vinden lol.

Mijn ergenis is dat mijn schone auto net weer vogelpoep op het dak heeft gekregen toen ik net parkeerde pffff

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 20:47

Rennie89 schreef:

Mijn ergenis is dat mijn schone auto net weer vogelpoep op het dak heeft gekregen toen ik net parkeerde pffff

:') het lijkt altijd alsof ze het weten. Auto vies, geen enkele vogel. Ruit schoongemaakt, vogelpoep, auto gewassen, vogelpoep. Auto of ruit vies en niks...

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 21:08

Fading schreef:

Doe normaal

In mijn wereld is dat normaal. :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 21:33

MyWishMax schreef:
Rennie89 schreef:

:') het lijkt altijd alsof ze het weten. Auto vies, geen enkele vogel. Ruit schoongemaakt, vogelpoep, auto gewassen, vogelpoep. Auto of ruit vies en niks...

Pfff praat me er niet van.... ik was meerdere keren per maand mijn auto :+ kan niet tegen vogelpoep haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:19

Love_Laugh schreef:
Fading schreef:

Doe normaal

Lekker Corona verspreiden, heel normaal en vooral heel slim >;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:39

Vuurwerk, waarom nu dan

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 22:49

Mijn twee vakken gehaald (tegen eigen verwachtingen in). Dat is leuk en aardig en gaf me stress. Ontslag genomen want werk gaf me stress. En mijn hartkloppingen blijven???? Echt slaat nergens op dat dit 3 weken duurt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 23:05

Telpeva schreef:
Vuurwerk, waarom nu dan

Hier net ook al! Een minuut of 5 geleden....

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 23:25

Love_Laugh schreef:
Fading schreef:

Doe normaal

Toch al een jaar of anderhalf niet meer mag ik hopen?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-21 23:48

Dat ik mezelf in de weg zit met mijn pony. De pony heeft heel normaal gedrag maar ik ben zo onnodig bang voor alles wat er misschien ooit kan gebeuren dat ik helemaal vast loop

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:01

De strepen voor afstand houden weg zijn uit de lidl. En dan vraag of iemand afstand wil houden. Stap de persoon naar mij toe van wat zeg je. |o 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:19

M'n vriend die gaat lopen janken dat ik niet goed met kinderen ben. Nee joh je hebt me nooit met een kind gezien. Hij heeft een kind met een ander mag ie niet zien. Tsja I don't care is niet mijn kind heb er niks mee te maken. Zijn neefje moest niks van me hebben de eerste keer dat ie me zag. Tsja niet gek. 2de keer was z'n neefje bij z'n ouders waar wij sliepen. M'n vriend was al weg. Dus ik ging later en z'n neefje kwam achter me aan. Heb em gewoon netjes terug gezet etc. Kan er zo slecht tegen. Beetje boos. Heb altijd wel opgepast toen ik 14/16 was. Dus bullshit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:25

Marije_1997 schreef:
M'n vriend die gaat lopen janken dat ik niet goed met kinderen ben. Nee joh je hebt me nooit met een kind gezien. Hij heeft een kind met een ander mag ie niet zien. Tsja I don't care is niet mijn kind heb er niks mee te maken. Zijn neefje moest niks van me hebben de eerste keer dat ie me zag. Tsja niet gek. 2de keer was z'n neefje bij z'n ouders waar wij sliepen. M'n vriend was al weg. Dus ik ging later en z'n neefje kwam achter me aan. Heb em gewoon netjes terug gezet etc. Kan er zo slecht tegen. Beetje boos. Heb altijd wel opgepast toen ik 14/16 was. Dus bullshit.

Dit was toch de perfecte vriend :') :') :')

Ik heb ook niks met kinderen althans nu nog niet. Alleen wel wat met volwassen mensen die het niveau hebben van een kind dat vindt ik dan weer fantastisch , maar eigen kinderen nee ik moet er niet aan denken dat gejank wat de buurkinderen hier constant doen wordt ik gestoord van. En ik heb ook wel opgepast maar kom nu niet bij mij aan met een kind.

Maar ondanks dat het niet jouw kind is , heb je er toch uiteindelijk mee te maken , daarom heb ik liever ook geen vriend die al tig kinderen met een ander heeft. Uiteindelijk zit je er ook mee... nu mag jouw vriend geen contact , maar als het kind ouder is gaat het zich wel afvragen en mogelijk zoeken wie de vader is. Dan heb je er toch mee te maken , ook als je dat liever niet wil.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-21 00:26

Marije_1997 schreef:

Heb je trouwens al een trailer uitgekozen?