Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:_San87_ schreef:Wielrenners... *Zucht.
Ja dit. Ik had vanmorgen een zooi bijna op de motorkap. Fietspad zat er naast maar ze voelden zich te goed voor het fietspad. Tuig.
tirzasarah10 schreef:Ik erger mij aan de buren die al 2 uur lang muziek op hebben staan KEIHARD.
Aan de ene kant zou ik willen vragen of het zachter kan andere kant heeft de buurvrouw mij paar weken terug verteld dat ze zich niet fijn en gediscrimineerd voelt in de buurt... dit is serieus het eerste feest wat die mensen ooit gegeven hebben.
De buurvrouw is een Surinaamse en het is dus die muziek incl. geschreeuw.
Rennie89 schreef:tirzasarah10 schreef:Ik erger mij aan de buren die al 2 uur lang muziek op hebben staan KEIHARD.
Aan de ene kant zou ik willen vragen of het zachter kan andere kant heeft de buurvrouw mij paar weken terug verteld dat ze zich niet fijn en gediscrimineerd voelt in de buurt... dit is serieus het eerste feest wat die mensen ooit gegeven hebben.
De buurvrouw is een Surinaamse en het is dus die muziek incl. geschreeuw.
Het is nu nog overdag, na 22:00 zou ik pas netjes vragen of het iets zachter zou kunnen. Iedereen mag een feestje maken (afgezien vab de Corona maatregelen dan) zolang het maar geen overlast (extreem, dus in de zin van dat het echt overlast is) tot 22:00, mocht het later worden zou het netjes zijn je buren hierover in te lichten vooraf en het volume wel aan te passen. Vind de herkomst overigens niet relevant in dit verhaal, ik zou ook (extreem) zwaar geërgerd zijn als buren knoeperhard andre Hazes draaien of wat dan ook. (Niet mijn smaak) maar je kan pas klagen na 22:00.
Rennie89 schreef:Snap wel dat het een ergenis is hoor haha, zou het ook niet chill vinden lol.
Mijn ergenis is dat mijn schone auto net weer vogelpoep op het dak heeft gekregen toen ik net parkeerde pffff
MyWishMax schreef:Rennie89 schreef:Snap wel dat het een ergenis is hoor haha, zou het ook niet chill vinden lol.
Mijn ergenis is dat mijn schone auto net weer vogelpoep op het dak heeft gekregen toen ik net parkeerde pffff
het lijkt altijd alsof ze het weten. Auto vies, geen enkele vogel. Ruit schoongemaakt, vogelpoep, auto gewassen, vogelpoep. Auto of ruit vies en niks...
Marije_1997 schreef:M'n vriend die gaat lopen janken dat ik niet goed met kinderen ben. Nee joh je hebt me nooit met een kind gezien. Hij heeft een kind met een ander mag ie niet zien. Tsja I don't care is niet mijn kind heb er niks mee te maken. Zijn neefje moest niks van me hebben de eerste keer dat ie me zag. Tsja niet gek. 2de keer was z'n neefje bij z'n ouders waar wij sliepen. M'n vriend was al weg. Dus ik ging later en z'n neefje kwam achter me aan. Heb em gewoon netjes terug gezet etc. Kan er zo slecht tegen. Beetje boos. Heb altijd wel opgepast toen ik 14/16 was. Dus bullshit.
Marije_1997 schreef:M'n vriend die gaat lopen janken dat ik niet goed met kinderen ben. Nee joh je hebt me nooit met een kind gezien. Hij heeft een kind met een ander mag ie niet zien. Tsja I don't care is niet mijn kind heb er niks mee te maken. Zijn neefje moest niks van me hebben de eerste keer dat ie me zag. Tsja niet gek. 2de keer was z'n neefje bij z'n ouders waar wij sliepen. M'n vriend was al weg. Dus ik ging later en z'n neefje kwam achter me aan. Heb em gewoon netjes terug gezet etc. Kan er zo slecht tegen. Beetje boos. Heb altijd wel opgepast toen ik 14/16 was. Dus bullshit.