Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en zijn het ondertussen erwten geworden. idylle schreef:moonsparkle schreef:Ja je kunt de erwten ook oogsten of je kunt ze nog langer laten hangen tot ze drogen dan kun je ze volgend jaar weer in de grond stoppen
De erwten gebruik je dan als zaden? Begrijp ik dat goed?

MarliesV schreef:Morrie, voor echt lekker peultjes ben je te laat, die zijn te dik geworden.
Die rechts boven op de tweede foto is misschien nog lekker, maar de rest zou ik oogsten en voor volgend jaar prepareren.
MarliesV schreef:Dan gaat het niet wat worden ben ik bang. Vind het wel logisch hoor, als je de buurman (ambulance verpleegkundige) hoort over wat ze soms aan de kant moeten zetten of tegenaan lopen op zo'n gallerij, dan is het verstandig om dit vrij te houden.
Wel jammer, was een mooi plekje.
Morrie schreef:MarliesV schreef:Dan gaat het niet wat worden ben ik bang. Vind het wel logisch hoor, als je de buurman (ambulance verpleegkundige) hoort over wat ze soms aan de kant moeten zetten of tegenaan lopen op zo'n gallerij, dan is het verstandig om dit vrij te houden.
Wel jammer, was een mooi plekje.
we zijn de op 1 na laatste en de buurman die er nog naast woont, is er nooit, want hij woont in bij zijn vader van 99 als mantelzorger. er loopt dus nooit iemand langs. Maar goed, de VVE heeft gesproken, dus ik heb te luisteren.