verootjoo schreef:Maar dat is toch altijd dat sneeuw gaat aanvriezen als het niet gelijk weg isVolgens mij is dat echt niks nieuws. Meestal gaan ze dan de hele nacht sneeuw ruimen en strooien en is het in de ochtend weer aardig te doen. Wel opletten natuurlijk.
Maar goed, zal morgen wel zien, dan moet ik naar mijn werk.
Ja maar er rijden nu geen auto's ivm zondag iedereen is vrij en de avondklok dus dat zout word niet in de weg gereden waardoor het zout dus niet z'n werk doet. Nu zou het morgen sowieso beter zijn op de weg omdat iedereen morgen weer moet werken en het zout dan beter ingereden word.
Volgens mij is dat echt niks nieuws. Meestal gaan ze dan de hele nacht sneeuw ruimen en strooien en is het in de ochtend weer aardig te doen. Wel opletten natuurlijk.
Heb wel winterbanden natuurlijk. En heb er ruim 1,5 uur over gedaan, we reden 60 op de snelweg. Ik vond het ook nog best druk op de weg, er reden best behoorlijk veel auto's. Gewoon rustig rijden en je focus erbij houden, dan is er echt niks aan de hand hoor..
vraag me alleen al af of de auto nog open gaat
.
Ik kon vandaag niet naar stal, dus hoop dat het ergens deze week wel mogelijk is