superpony schreef:Ik heb zo vaak een man gesproken die aardig leek en of knap etc, waarvan ik na een kort gesprek al dacht; godzij dank ligt dat niet 's ochtends naast me.....En er is er nooit eentje waar ik kriebels van krijg of wel even meer mee zou willen.
Er is er misschien nog nooit eentje geweest, maar of dat zo blijft kun je natuurlijk niet weten. Zou je het vervelend vinden? Ik heb soms het idee dat veel mensen die in een relatie zitten er echt niet aan moeten denken om verliefd te worden op een ander. Terwijl het toch heerlijk is om verliefd te zijn en je altijd nog de keuze hebt om er iets mee te doen of niet.
Huertecilla schreef:@niet-chanicha:
Net een liefdestegenvaller.
Had voor vrijdag een medische afspraak in regio-centrum. Lief aldaar woont er op loopafstand van.
Helaas, afspraak afgezegd wegens Covid19 drukte.
Ben er niet geheel ongelukkig mee want het is wel risicomijden maar wat de liefde betreft onleuk. Schrijven dus

Dat is balen. Schrijven, appen, (video)bellen, het is allemaal leuk, maar het is niet hetzelfde. Zelf merk ik dat ik mijn tweede liefde helemaal niet per se heel vaak hoef te zien, maar het helpt wel ontzettend om iets in het vooruitzicht te hebben, ook al duurt het nog even. Dat gebrek aan perspectief vind ik sowieso het meest deprimerende aan die hele virusuitbraak. Ik had vandaag wel het geluk dat we elkaar eindelijk weer even live konden zien en dat was fijn. Ik heb het zo te pakken hè, moet er soms van giechelen, kun je nagaan.
Huertecilla schreef:De huidige verplaatsingsbeperkingen vallen steeds zwaarder bij iedereen. Twee ex-lieven (hou nog steeds van hen doch de relatie is ´non-aktief´) delen/uiten geestelijke eenzaamheid door die isolatie van vrienden/familie. Dat geeft een best lastige emotionele verwarring.
In welke zin vind je dat verwarrend?
martine0503 schreef:Hij promoot zo zijn levensstijl en dat anderen die niet die levensstijl hebben zichzelf tekort doen is in mijn ogen zo goed als andermans levensstijl afkeuren.
Vinden dat iemand zichzelf tekort doet staat toch niet gelijk aan afkeuren? Ik vind ook dat veel mensen zich onnodig dingen ontzeggen, maar dat neemt niet weg dat iedereen dat lekker zelf moet weten.
Blue_Eyes schreef:chanicha schreef:Pppffff word je nou nooit moe van jezelf Huertecilla
Ik ontstip want het leuke is van dit topic af.
Je kunt hem ook foeien. Heb ik ook gedaan, wát een rust

Als iemand zo ontzettend in je allergie zit kan het heel interessant zijn om voor jezelf eens na te gaan waar dat nou precies in zit. Vaak leer je dan interessante dingen over jezelf.
Suzanne F. schreef:Jis_ schreef:Ja maar vrouwen die faken kiezen daar zelf toch voor? Zeg dan gewoon wat je lekker vindt. Dat verschilt ook nog wel eens, breng die vingers of weet ik veel wat waar het wezen moet, enz. Help die mannen een beetje.

Ja en dan raggen ze er als een lompe koe overheen zeker. Laat dan maar zitten. Als ik ze moet vertellen hoe het moet dan hoeft het al niet meer. Daar droog je spontaan van op.
Een perfecte illustratie van hoe de verwachting de teleurstelling al in zich draagt.