Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:59

Oh, je gaat dan naar 'Je bestellingen', waar je ook je 2e preview kon zien. Daar kan je dan als het goed is aangeven welke items je wilt houden en welke je terug stuurt. Dan komt ook de prijs erbij te staan die je moet betalen. Dit krijg je ook nog per mail als je het opslaat. En dan kan je hem gewoon afgeven bij een PostNL punt.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:01

Lukt mij ook niet hoor, retour aanmelden. Volgens site wordt mijn bestelling nog steeds ingepakt maar al paar dagen in huis.
Bij "mijn bestellingen" kan ik dus niks aanklikken of aangeven, alleen de items zien en totaalprijs.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:06

Karina schreef:
Lukt mij ook niet hoor, retour aanmelden. Volgens site wordt mijn bestelling nog steeds ingepakt maar al paar dagen in huis.
Bij "mijn bestellingen" kan ik dus niks aanklikken of aangeven, alleen de items zien en totaalprijs.

Dat is bij mij precies zo!
Staat dat de box vertraagd is. Heb m al drie dagen in huis.

Zou ‘m gewoon terugsturen. Als je gewoon retourlabel gebruikt lijkt me dat geen probleem

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:07

Bij mij lukte het eerst ook niet, maar na 2/3 dagen kon ik wel via zalon.nl/feedback aangeven wat ik retour ging sturen. Maar terugsturen kan je evengoed wel doen lijkt me :j

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:43

Ik ben echt wel teleurgesteld in Sibel...
Mijn inspiratie:
Afbeelding
Afbeelding

Begeleidende tekst:

Afbeelding
Afbeelding

Mijn preview:

Afbeelding
Saai, donker, en 60 euro
Afbeelding
Leuk alleen 80 euro
Afbeelding
Super tuttig en 70 euro
Afbeelding
Ja opzich wel leuk maar 70 euro
Afbeelding
Ik wilde liever geen schoenen en zeker geen sneakers...
Afbeelding
Nee :')
Afbeelding
Simpel zwart shirt...
Afbeelding
Enige item met wat kleur erin maar helaas vind ik de kleuren echt niet mooi.
Afbeelding
Nog meer sneakers

Heb ik er nou gewoon teveel van verwacht na die gave preview van Astrid? Of wat :')

Laurie
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:47

Jij ook al Adidas en Vans :')
⚠️ Laurie kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:55

Huh, nou, je kan zelf vast wat leukers uitzoeken :+

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:57

Laurie schreef:
Jij ook al Adidas en Vans :')

Haha, ik dacht hetzelfde :')

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:02

Oef SincereQ dat dat echte converse schoenen zijn :’) het zag er echt uit als van die 10 euro neppers die je bij de primark of zeeman ofzo kan scoren... niet dat daar iets mis mee is, heb ze zelf ook ergens onderin een kast liggen maar van een stylist bij Zalon verwacht je toch wat anders.

Jammer Tanya, saaie box en ze heeft idd totaal niet naar je geluisterd... eerlijk is eerlijk, ik denk dat Sibel (op basis van omschrijving en de wel succesvolle boxen die ik van haar zag hier) gewoon geen match met je is qua jouw voorkeuren versus wat zij zelf waarschijnlijk graag stijlt. Denk dat je beter af was geweest bij een ander, je hebt best leuke inspiratiefoto’s en een hele duidelijke omschrijving, denk dat een andere stylist daar wel wat leuks wat van had kunnen maken.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:07

Ja en dat een stylist goed bij je aansluit is belangrijker dan dat ze een ander iemand met een totaal andere smaak goed gestyled hebben. Zo zijn sommigen hier bvb ook heel teleurgesteld in de box die Charlien ze gestuurd had, terwijl ze perfect aan mijn eisen heeft voldaan qua style. Bij mij hadden de blauwe schoenen best Vans mogen zijn, dan had ik ze waarschijnlijk nog gehouden ook. Vans lopen heerlijk en zitten wat breder dan de gemiddeld gymp waardoor ik ruimte genoeg heb voor mijn voeten. Sorry dat ik nog steeds geen foto's heb, ik heb geen goede spiegel en niemand die even foto's kan maken. :')

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:15

Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Een goede, professionele stylist kan omgaan met allerlei verschillende stijlen, mensen en situaties in mijn ogen. Iemand dezelfde kleren aantrekken als ikzelf graag draag, kan ik ook wel. Dat maakt me nog geen stylist...

Laurie
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:17

Dit was mijn preview van Sibel:

Afbeelding

Afbeelding

En dit zijn de styles die ik mooi vind:

Afbeelding

Ik heb Sibel carte blanche gegeven maar de box geannuleerd nadat ik hier zag dat er zoveel overlap in zit. Vond dat wel echt heeeel jammer.
⚠️ Laurie kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:19

Het valt me op dat ik veel herhaling zie in kledingstukken. Misschien vergezocht van mij maar zouden stylisten commissie krijgen bij verkoop van bepaalde merken of stukken?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:21

MonaLieske schreef:
Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Een goede, professionele stylist kan omgaan met allerlei verschillende stijlen, mensen en situaties in mijn ogen. Iemand dezelfde kleren aantrekken als ikzelf graag draag, kan ik ook wel. Dat maakt me nog geen stylist...

Mee eens.
Natuurlijk kun je wel je voorkeuren hebben... In het geval van Astridalida heeft ze echt haar best gedaan, die outfits leek ze ook super leuk te vinden en daar werd ik ook echt enthousiast daar. Maar ik heb zelf ook aangegeven dat ik kleur wilde en daarin had ze vrijheid... Vervolgens krijg ik een outfit met blauw, zwart en wit met allemaal tuttige items. Dat lijkt me ook niet haar stijl. Heeft ze dan gewoon geen zin gehad om haar best te doen voor mij?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:23

Mars schreef:
Het valt me op dat ik veel herhaling zie in kledingstukken. Misschien vergezocht van mij maar zouden stylisten commissie krijgen bij verkoop van bepaalde merken of stukken?

Volgens de vacature krijg je commissie als een klant een item houdt. Dus lijkt me dat ze goed hun best willen doen... Zag niks staan over bepaalde merken maar kan zijn dat je dat pas hoort als je er aan de slag gaat.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:26

Tanya schreef:
MonaLieske schreef:

Mee eens.
Natuurlijk kun je wel je voorkeuren hebben... In het geval van Astridalida heeft ze echt haar best gedaan, die outfits leek ze ook super leuk te vinden en daar werd ik ook echt enthousiast daar. Maar ik heb zelf ook aangegeven dat ik kleur wilde en daarin had ze vrijheid... Vervolgens krijg ik een outfit met blauw, zwart en wit met allemaal tuttige items. Dat lijkt me ook niet haar stijl. Heeft ze dan gewoon geen zin gehad om haar best te doen voor mij?

Dat is eigenlijk wel waar ik een beetje op doelde, ik denk dat ze voor jou (bewust of onbewust) idd wat minder haar best heeft gedaan omdat jouw voorkeuren waarschijnlijk niet helemaal het ‘plaatje’ zijn waar zij enthousiast van word. Los van dat ik het er niet mee eens ben dat iemand pas een goeie stylist is als die meerdere soorten kan stylen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:49

Mars schreef:

Ja of dat het via een algoritme gaat. Ik vind er niks persoonlijks aan.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:59

Het lijkt meer alsof stylisten maar een bepaald deel van de stock van Zalando tot hun beschikking hebben, want alle herhaling was altijd bij dezelfde stylist zo te zien. Dus diegenen met de mannelijke stylist kregen bepaalde artikelen hetzelfde en nu bij Sibel weer andere stukken hetzelfde.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:07

Er is zoveel kledij maar je ziet hier idd vaak dezelfde items in een box zitten.

Duran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:16

Ik wilde eigenlijk ook graag door Sibel een box laten samenstellen maar zie dat ze soms ook flink de plank mis slaat. Sorry dat ik het zo zeg. Hoe kan het dan dat ze box van Astrid er wel heel fris en vernieuwend uit ziet??
Laatst bijgewerkt door Duran123 op 03-05-20 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:26

Heb nog even gekeken maar ik heb bij mijn style profiel zelfs aangegeven dat ik geen sneakers wil. Dus als het al een algoritme is, dan is het geen slimme :')

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:42

Mijn handen jeuken om bijna voor iemand een box samen te stellen als ik sommige previews zie en de inspiratie die gestuurd is, haha. Lijkt mij nog leuk ook! :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:48

Ik heb gisteren ook mijn preview gekregen. Ik draag eigenlijk altijd zwart-wit-grijs-kaki groen.
Voor de rest vrij veel open gelaten onder het mom van, doe eens gek!
Van de eerste preview wat dingen verwijderd, de replacements zijn helemaal niet mijn ding.
Afbeelding

Groene jurkje, zoiets heb ik al vaker gepast en ik lijk dan gewoon 50 en totaal geen vorm. Ik ben al niet de magerste, zeker niet dik. Maar dit maakt me figuurloos.
Groen shirtje is leuk, maar vrees voor het stofje dat snel gaat zweten.
Rokje, nope...
Jeans jasje. Eerst had ze een hele korte, aangegeven dat ik lange benen heb met een korte romp. Dus nu meteen maar een ' oversized'. We gaan even zien.
Jumpsuit: hell no.
Schoenen zijn leuk, maar vrees dat ik die gewoon niet ga combineren.
Geel shirtje, heel leuk!
Wit shirt, nog leuker deze ga ik denk ik wel houden
Groen shirtje, lekker fris maar oh god zo veel kleur
Grijze jeans.. die heb ik er al 2 maar goed, we gaan kijken.

Al bij al, te weinig zwart/grijs en misschien net een tikkeltje te saai voor me :D

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:51

_mexx_lady_ schreef:
Ik heb gisteren ook mijn preview gekregen. Ik draag eigenlijk altijd zwart-wit-grijs-kaki groen.
Voor de rest vrij veel open gelaten onder het mom van, doe eens gek!
Van de eerste preview wat dingen verwijderd, de replacements zijn helemaal niet mijn ding.
[ [url=m/8o0qOb.png]Afbeelding[/url] ]

Groene jurkje, zoiets heb ik al vaker gepast en ik lijk dan gewoon 50 en totaal geen vorm. Ik ben al niet de magerste, zeker niet dik. Maar dit maakt me figuurloos.
Groen shirtje is leuk, maar vrees voor het stofje dat snel gaat zweten.
Rokje, nope...
Jeans jasje. Eerst had ze een hele korte, aangegeven dat ik lange benen heb met een korte romp. Dus nu meteen maar een ' oversized'. We gaan even zien.
Jumpsuit: hell no.
Schoenen zijn leuk, maar vrees dat ik die gewoon niet ga combineren.
Geel shirtje, heel leuk!
Wit shirt, nog leuker deze ga ik denk ik wel houden
Groen shirtje, lekker fris maar oh god zo veel kleur
Grijze jeans.. die heb ik er al 2 maar goed, we gaan kijken.

Al bij al, te weinig zwart/grijs en misschien net een tikkeltje te saai voor me :D

Wel grappig, je zegt 'te saai' maar een felgekleurd shirtje lijkt weer wat te heftig (als ik dat opmaak uit het 'oh god zo veel kleur'. Is het dan meer de vorm van de items die niet bevallen en saai zijn, of hoe zou het minder saai kunnen worden?

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:58

Spijtig dat sommige stylisten niet luisteren naar de wensen van de klanten. Het is idd zo dat een goede stylist voor iedereen een look moet kunnen maken, niet alleen wat in hun straatje past.
Sommige dingen die in mensen hun preview zit slaan echt nergens op...zeker niet als ze commissie krijgen als klanten wat houden, dan zou je net extra je best moeten doen!

Ik heb een leuke box gehad en ik heb een nieuwe besteld bij dezelfde stylist in september.
Dan wil ik graag wat wintertruien en leuke bottines, benieuwd of ze dan even goed naar me luistert.