Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Karina schreef:Lukt mij ook niet hoor, retour aanmelden. Volgens site wordt mijn bestelling nog steeds ingepakt maar al paar dagen in huis.
Bij "mijn bestellingen" kan ik dus niks aanklikken of aangeven, alleen de items zien en totaalprijs.

MonaLieske schreef:Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Een goede, professionele stylist kan omgaan met allerlei verschillende stijlen, mensen en situaties in mijn ogen. Iemand dezelfde kleren aantrekken als ikzelf graag draag, kan ik ook wel. Dat maakt me nog geen stylist...
Mars schreef:Het valt me op dat ik veel herhaling zie in kledingstukken. Misschien vergezocht van mij maar zouden stylisten commissie krijgen bij verkoop van bepaalde merken of stukken?
Tanya schreef:MonaLieske schreef:Ik ben het daar eigenlijk niet mee eens. Een goede, professionele stylist kan omgaan met allerlei verschillende stijlen, mensen en situaties in mijn ogen. Iemand dezelfde kleren aantrekken als ikzelf graag draag, kan ik ook wel. Dat maakt me nog geen stylist...
Mee eens.
Natuurlijk kun je wel je voorkeuren hebben... In het geval van Astridalida heeft ze echt haar best gedaan, die outfits leek ze ook super leuk te vinden en daar werd ik ook echt enthousiast daar. Maar ik heb zelf ook aangegeven dat ik kleur wilde en daarin had ze vrijheid... Vervolgens krijg ik een outfit met blauw, zwart en wit met allemaal tuttige items. Dat lijkt me ook niet haar stijl. Heeft ze dan gewoon geen zin gehad om haar best te doen voor mij?

_mexx_lady_ schreef:Ik heb gisteren ook mijn preview gekregen. Ik draag eigenlijk altijd zwart-wit-grijs-kaki groen.
Voor de rest vrij veel open gelaten onder het mom van, doe eens gek!
Van de eerste preview wat dingen verwijderd, de replacements zijn helemaal niet mijn ding.
[ [url=m/8o0qOb.png]Afbeelding[/url] ]
Groene jurkje, zoiets heb ik al vaker gepast en ik lijk dan gewoon 50 en totaal geen vorm. Ik ben al niet de magerste, zeker niet dik. Maar dit maakt me figuurloos.
Groen shirtje is leuk, maar vrees voor het stofje dat snel gaat zweten.
Rokje, nope...
Jeans jasje. Eerst had ze een hele korte, aangegeven dat ik lange benen heb met een korte romp. Dus nu meteen maar een ' oversized'. We gaan even zien.
Jumpsuit: hell no.
Schoenen zijn leuk, maar vrees dat ik die gewoon niet ga combineren.
Geel shirtje, heel leuk!
Wit shirt, nog leuker deze ga ik denk ik wel houden
Groen shirtje, lekker fris maar oh god zo veel kleur
Grijze jeans.. die heb ik er al 2 maar goed, we gaan kijken.
Al bij al, te weinig zwart/grijs en misschien net een tikkeltje te saai voor me