Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
musiqolog schreef:Als jullie toch zo zitten te ouwekletsen over nagels: ik ben bang dat ik binnenkort ook een nepnagel moet. Afgelopen januari had ik mijn vinger tussen de deur, op het scharnierpunt. Heel erg au en een blauwe duim. En wat er daarna weer aangroeide, was van steeds slechtere kwaliteit (brokjes keratine met bloed vermengd, die er spontaan uitvallen). Ik moet nog maar zien of daarachter weer een normale nagel groeit.
Ik heb me al op het ergste voorbereid, maar als ik straks een nepnagel nodig heb en Lady Madonna en haar conculega's zijn niet open, dan ben ik natuurlijk de sjaak.
LadyMadonna schreef:Goed bezig san! Kit je wel alle kiertjes goed af ivm luis?
Hier weer een stuk van de salon geschilderd
[ [url=m/sMFGiQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had nogal wat plekken can doorslaand vocht
Shadow0 schreef:Ik merk dat ik wel wat meer buiten kom en ook durf te komen. Dus een fietswandeltochtje gemaakt door de polder. En wat is de wereld weer mooi! We heebben hier echt waanzinnig mooie polders. En de lucht is zo helder en zo intens blauw, echt geweldig. 't Is dat alle uitkijkpunten nu natuurlijk dicht zijn, maar volgens mij kun je nu echt kilometers en kilometers ver zien.
[ [url=m/Si85Bh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ZFe2L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ganzenzoekplaatje.
En verder moest ik gaan Zentanglen van mijn tante (haha nee, moest niet, maar is wel grappig)
[ [url=m/zLoLAT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sheran schreef:Awww
Wat fijn voor je Faelynn, dat verdien je! Wat een heerlijk nieuws en wat lief van je stalgenootje. Wat had je gemaakt?