IHN schreef:ok... ik vind het nu toch niet fair, hoor... trein? Nee, niet nodig idd.
Funshoppen? Daar heeft mvdende het niet over gehad, dat was ik (en nee.. ik doe dat ook niet, was een voorbeeld).
4uur wandelen in natuurgebied in je eentje??? JuIST dat is intelligente lockdown...
mensen massaal op parleerplaats en hutje mutje looen:dom
frisse neus halen in je woonwijk waar iedereen dat doet? dom
uitgestorven gebied lekker rondstruinen? Heel slim!
Je zorgt namelijk voor je eigen welzijn en houd rekening met dat van anderen omdat besmettingsgevaar 0 is.
Ik loop ook elke dag uren door het bos... kom nooit iemand tegen. En als dat xo is, pak ik ff ern zijweggetje of maak plaats dat iemand ruim kan passeren. Daar doe je niemand kwaad mee en dat is intelligent.
massaal binnenblijven omdat iemand de regels zo opvat is gewoon kuddegedrag. Daarbij... binnenijven is erg slecht voor je weerstand... frisse neus is nodig... is dat blokje om in je woonwijk echt verstandiger dan in een uitgestorven gebied denken jullie???
nadenken!! Gewoon zelf!
en ja.. ik had het weekend graag naar prachtig gebied gewilt, maar vlakbij nederlandse grens. Normaal is het er rustig, maar ik had een vermoeden en heb politie gebeld hoeveel volk er was.. veel en allemaal nederlanders was hun antwoord. Ik ben dus ergens anders heengegaan...dat is volgens mij de bedoeling van een intelligente lockdown... nadenken!
MvandeEnde noemde het woord funshoppen het eerst in dit topic en jij pas voor het eerst in gequote post. Dus daar zit je verkeerd.
Verder is een trein of langs een drukke parkeerplaats idd dom