Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaulitz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:20

Dat mijn 3 dagen vrij zo snel voorbij zijn gegaan :O

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-20 20:20

_San87_ schreef:
Het enorme poedersuiker, bah :. En dat de Primark in Enschede geen leuke Potter-spulletjes had is ook wel een irritatiepuntje.

Weet niet of je er ooit komt maar die in Amsterdam heeft superveel, ook funko pops enzo!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:21

LukieBradley schreef:
Loeky01, om erop terug te komen. Het appen vanmorgen was niet erg.
Het ging puur om de betreffende collega -O-
Die kan zo vreselijk /€:€:&/€ zijn maar zelf doen ze niks fout natuurlijk.
Ik stond 2 weken op de hoofd locatie en heb me het schompes gewerkt voor de rotzooi van een ander zeg maar en die zie je niet maar leveren wel commentaar {:)-:(

Oooh jeetje verschrikkelijk is dat.. Dan begrijp ik je frustratie helemaal!

xDenies schreef:
Voor een ieder die mijn geklaag aangehoord heeft, ik heb vandaag te horen gekregen dat de verzekering mijn revalidatie traject heeft goedgekeurd. Geen idiote omweg nodig! Morgen heb ik een 3 uur durende intake en vanaf 13 januari gaan we een traject in van 17 weken.

Bedankt voor een ieder die een luisterend oor is geweest!

Mijn ergernis voor is in ieder geval dat ik weer drie uurtjes gewerkt hebt en ik helemaal kapot ben en me totaal niet lekker voel. Al sinds ik thuis ben.

*\o/*
Succes! Geef jezelf tijd en verwacht geen wonderen, maar stapje voor stapje ga je weer vooruit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:21

Whale schreef:
De opleiding duurt maar 6 maanden en daarbij is het dat je 2-4 keer in de maand klassikaal bijeenkomt voor een hele dag les, de rest doe je thuis. De lessen zijn op een vrijdag en ik werk nu 40 uur in de week. Oftewel dan zou ik m'n baan moeten opzeggen om op die vrijdag naar 'school' te kunnen gaan.

Je kunt toch vrije dagen opnemen? :) Ik snap dat je dat niet meteen wilt doen, maar wellicht kan het wel over een paar maanden, of volgend jaar, als je er wat langer zit.

Ik erger me momenteel aan het feit dat ik weer een ontzettend emotioneel wrak ben over iets wat een aantal maanden geleden is voorgevallen, en dat ik m'n beste vriendin mis, en dat de infrastructuur in het zuiden van dit land zó achterlijk gecentreerd is op Londen dat ik niet even een dag of twee bij haar op bezoek kan omdat het achterlijk lang duurt voor ik bij een luchthaven ben met directe vluchten naar een plek dichtbij haar, dus ik zou al twee volle dagen kwijt zijn om daarheen te reizen. 8)7 Dus ik zet maar in op het paasweekend met een extra dag vrij. :+

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:33

Mijn eigen angst, onzekerheid, gedachtes en ga zo maar door.

In november de stap durven zetten om op zoek te gaan naar een andere baan, vrij snel iets nieuws gevonden en aanstaande maandag begin ik daar. En de baan is echt wat ik wil en een aardige verbetering met wat ik had. Maar nu ik m’n rooster krijg en zie wanneer ik moet werken, inlogcodes en e-mails krijg dan raak ik in paniek. Paniek om of ik het wel ga volhouden, paniek om de korte avonden, totale paniekaanval. Het liefst wil ik al bij voorbaat zeggen dat ik ermee stop. Maar wat dan, alleen thuiszitten is ook geen doel in het leven. Bah. Zal wel slecht slapen vannacht ;( ;(

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:36

Mkango schreef:
Whale schreef:
De opleiding duurt maar 6 maanden en daarbij is het dat je 2-4 keer in de maand klassikaal bijeenkomt voor een hele dag les, de rest doe je thuis. De lessen zijn op een vrijdag en ik werk nu 40 uur in de week. Oftewel dan zou ik m'n baan moeten opzeggen om op die vrijdag naar 'school' te kunnen gaan.

Je kunt toch vrije dagen opnemen? :) Ik snap dat je dat niet meteen wilt doen, maar wellicht kan het wel over een paar maanden, of volgend jaar, als je er wat langer zit.

Dat had gekund als ik niet al mijn vrije dagen al had opgenomen :=

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:40

Dat ik nu het probleem heb dat de AB kuur op is, maar er nog steeds een ontsteking zit. Maar weet ook al dat ik geen verlenging van de kuur gaat krijgen. Doe eigenlijk al alles wat ik er zelf aan kan doen.

Ga het weekend afwachten, maar maandag geen verdere verbetering is naar de HA.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:48

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:
Het enorme poedersuiker, bah :. En dat de Primark in Enschede geen leuke Potter-spulletjes had is ook wel een irritatiepuntje.

Weet niet of je er ooit komt maar die in Amsterdam heeft superveel, ook funko pops enzo!

Nee, eigenlijk niet. Ik vind de huidige ontwerpen ook niet zo. Die cartoonige poppetjes.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 20:58

Justme_Lisaa schreef:

In november de stap durven zetten om op zoek te gaan naar een andere baan, vrij snel iets nieuws gevonden en aanstaande maandag begin ik daar. En de baan is echt wat ik wil en een aardige verbetering met wat ik had. Maar nu ik m’n rooster krijg en zie wanneer ik moet werken, inlogcodes en e-mails krijg dan raak ik in paniek. Paniek om of ik het wel ga volhouden, paniek om de korte avonden, totale paniekaanval. Het liefst wil ik al bij voorbaat zeggen dat ik ermee stop. Maar wat dan, alleen thuiszitten is ook geen doel in het leven. Bah. Zal wel slecht slapen vannacht ;( ;(

Zekers ga je dit doen!
En je gaat dik succes hebben, gewoon omdat ik je zeg dat je dit kunt.
Elk begin is moeilijk

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:03

Dat ik de oprechte hoop had dat mijn onderburen uit elkaar waren. Maar helaas, al weer twee dagen raak beneden met ruzie -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 21:19

Justme_Lisaa schreef:

Oooo, dit ken ik zo goed! Geen zorgen, het komt uiteindelijk allemaal goed! :(:) De grootste valkuil in dit soort situaties, is mijn ervaring, dat je jezelf onbewust wijs maakt dat je er helemaal alleen voor staat omdat je er 'in je eentje' aan moet beginnen (je kunt immers niet een vriendin vragen om mee te komen), in het diepe gegooid wordt, niemand om je heen etc. en dat je alles meteen moet weten en kunnen, en dat dat weekrooster eigenlijk een dag is, terwijl dat natuurlijk helemaal niet het geval is. Wat voor mij werkt is om het op te breken in kleine stukjes en dat desnoods even op te schrijven, dus even niet te kijken naar inlogcodes of te denken aan de werkzaamheden of het weekrooster, maar even de meest praktische zaken eerst: hoe laat ben ik er maandag en waar, naar wie moet ik vragen, en wat zijn de dingen waarvan ze verwachten dat ik ze al voor maandag gedaan of gezien/gelezen heb.

Whale schreef:

O, balen. -O-

Grrrrr, ik heb net m'n vriendin medegedeeld dat ik Pasen bij haar doorbreng... doet de site van de ferry het niet. :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:18

Een biologie opdracht waarvan ik het nut niets snap.. sluit totaal niet aan bij de opleiding die ik volg (alle biologie onderdelen trouwens niet)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:34

LiannePuthzy schreef:
Een biologie opdracht waarvan ik het nut niets snap.. sluit totaal niet aan bij de opleiding die ik volg (alle biologie onderdelen trouwens niet)

Waar gaat het over?

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:36

De oneerlijkheid van het leven. Een vriendin die tegenslag na tegenslag moet verwerken en zelf kun je bitter weinig doen om te helpen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 22:38

SdaphneS schreef:
LiannePuthzy schreef:

Waar gaat het over?

Borstkanker onderzoek, ik moet kijken welk percentage trippel negatief is. Alleen in de les is dit niet uitgelegd, en ook in t opdrachten boekje staat dit niet uitgelegd
Ikzelf doe mbo voeding en voorlichting

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:08

xDenies schreef:
Voor een ieder die mijn geklaag aangehoord heeft, ik heb vandaag te horen gekregen dat de verzekering mijn revalidatie traject heeft goedgekeurd. Geen idiote omweg nodig! Morgen heb ik een 3 uur durende intake en vanaf 13 januari gaan we een traject in van 17 weken.

Bedankt voor een ieder die een luisterend oor is geweest!

Mijn ergernis voor is in ieder geval dat ik weer drie uurtjes gewerkt hebt en ik helemaal kapot ben en me totaal niet lekker voel. Al sinds ik thuis ben.

Wat een goed nieuws. Ben echt oprecht heel blij voor je.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:21

Dat mijn familie de televisie belangrijker vindt dan echte verhalen. De groeten, ik ga wel naar boven m'n boek lezen. Dat is geloof ik een beter gezelschap.

En ik heb al een paar dagen last van mijn nek en nu dus niemand die t in kan smeren met witte olie..

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:39

Whale schreef:

Even heel hard, en ik zal wel nare reacties krijgen.

Maar je kunt ook stoppen met miepen en er iets aan doen.
Waar een wil is, is een weg. Opleidingen op zaterdag zijn er ook, met je baas praten, overuren opbouwen, vrije uren kopen, onbetaald verlof, contract uren omlaag zetten voor een half jaar?

Ik werk ook 40 uur per week, rij nog paard (30 min van huis af atm) en ik volg een opleiding. Ik heb het met mijn baas overlegd, en ik kan op zijn kosten die dagen vrij krijgen.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:41

Ik erger me op dit moment vreselijk aan een rammelende dakgoot oid. Heb slaapdienst, maar kan daardoor echt niet slapen. En dat ergeren zorgt er voor dat ik al helemaal niet kan slapen. |o

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 23:48

DiscoDipp schreef:
Whale schreef:

Even heel hard, en ik zal wel nare reacties krijgen.

Maar je kunt ook stoppen met miepen en er iets aan doen.
Waar een wil is, is een weg. Opleidingen op zaterdag zijn er ook, met je baas praten, overuren opbouwen, vrije uren kopen, onbetaald verlof, contract uren omlaag zetten voor een half jaar?

Ik werk ook 40 uur per week, rij nog paard (30 min van huis af atm) en ik volg een opleiding. Ik heb het met mijn baas overlegd, en ik kan op zijn kosten die dagen vrij krijgen.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Goh, als de opleiding ook op zaterdag had gekund, dan had ik het wel geweten. Maar nee, deze opleiding is er niet op zaterdag. Het is geen opleiding van de NCOI of iets dergelijks.

Tuurlijk wil ik er best een keer over gaan praten, maar niet gelijk na dag 1, ze zien me al aankomen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 00:16

Wat ik al eerder zei; in de avond wellicht wel.
Ik heb 3,5 jaar in totaal naast 40 uur werken een avond opleiding gedaan. Dat is 1 avond in de week naar school, thuis studeren en uiteraard de examens ook in de avonduren maken op school. Overigens gewoon hbo en geen NCOI of dergelijke opleiding.

En nee niemand verwacht dat je in je proeftijd over minder uren etc gaat praten. Alleen het best extreme negatieve praten helpt jezelf echt niet verder. Daarom komen er berichten om je een ander inzicht proberen te geven in de hoop dat je er zelf ook wat positiever naar gaat kijken en blijer bent met je baan.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 00:23

Dat er zoveel plannen in mijn hoofd zitten, maar dat mijn geldboom nog altijd niet opgekomen is. Jammer weer >;)

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 00:25

Zoals ik zei, het is de hele dag, dus niet in de avond. Ik ben vorig jaar al naar een openavond geweest en weet de ins en outs.

En ik zei vervolgens ook dat ik inderdaad erg negatief was en hoop dat het morgen beter gaat. Ik had gewoon even een erger momentje, wat mag in dit topic, want het heet 'Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?'

Change03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 00:31

Asvinia schreef:
Dat er zoveel plannen in mijn hoofd zitten, maar dat mijn geldboom nog altijd niet opgekomen is. Jammer weer >;)

Klein beginnen :) ben benieuwd naar je plannen! Succes ermee

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-20 01:47

Asvinia schreef:

Rotplant is het he, in mijn tuin groeit ie ook maar niet.

Succes morgen Whale, hopelijk is het dan wat leuker :(:)