Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LukieBradley schreef:Loeky01, om erop terug te komen. Het appen vanmorgen was niet erg.
Het ging puur om de betreffende collega![]()
Die kan zo vreselijk /€:€:&/€ zijn maar zelf doen ze niks fout natuurlijk.
Ik stond 2 weken op de hoofd locatie en heb me het schompes gewerkt voor de rotzooi van een ander zeg maar en die zie je niet maar leveren wel commentaar
xDenies schreef:Voor een ieder die mijn geklaag aangehoord heeft, ik heb vandaag te horen gekregen dat de verzekering mijn revalidatie traject heeft goedgekeurd. Geen idiote omweg nodig! Morgen heb ik een 3 uur durende intake en vanaf 13 januari gaan we een traject in van 17 weken.
Bedankt voor een ieder die een luisterend oor is geweest!
Mijn ergernis voor is in ieder geval dat ik weer drie uurtjes gewerkt hebt en ik helemaal kapot ben en me totaal niet lekker voel. Al sinds ik thuis ben.
Whale schreef:De opleiding duurt maar 6 maanden en daarbij is het dat je 2-4 keer in de maand klassikaal bijeenkomt voor een hele dag les, de rest doe je thuis. De lessen zijn op een vrijdag en ik werk nu 40 uur in de week. Oftewel dan zou ik m'n baan moeten opzeggen om op die vrijdag naar 'school' te kunnen gaan.
Mkango schreef:Whale schreef:De opleiding duurt maar 6 maanden en daarbij is het dat je 2-4 keer in de maand klassikaal bijeenkomt voor een hele dag les, de rest doe je thuis. De lessen zijn op een vrijdag en ik werk nu 40 uur in de week. Oftewel dan zou ik m'n baan moeten opzeggen om op die vrijdag naar 'school' te kunnen gaan.
Je kunt toch vrije dagen opnemen?Ik snap dat je dat niet meteen wilt doen, maar wellicht kan het wel over een paar maanden, of volgend jaar, als je er wat langer zit.
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Het enorme poedersuiker, bah. En dat de Primark in Enschede geen leuke Potter-spulletjes had is ook wel een irritatiepuntje.
Weet niet of je er ooit komt maar die in Amsterdam heeft superveel, ook funko pops enzo!
Justme_Lisaa schreef:Mijn eigen angst, onzekerheid, gedachtes en ga zo maar door.
In november de stap durven zetten om op zoek te gaan naar een andere baan, vrij snel iets nieuws gevonden en aanstaande maandag begin ik daar. En de baan is echt wat ik wil en een aardige verbetering met wat ik had. Maar nu ik m’n rooster krijg en zie wanneer ik moet werken, inlogcodes en e-mails krijg dan raak ik in paniek. Paniek om of ik het wel ga volhouden, paniek om de korte avonden, totale paniekaanval. Het liefst wil ik al bij voorbaat zeggen dat ik ermee stop. Maar wat dan, alleen thuiszitten is ook geen doel in het leven. Bah. Zal wel slecht slapen vannacht![]()
Justme_Lisaa schreef:Mijn eigen angst, onzekerheid, gedachtes en ga zo maar door.
In november de stap durven zetten om op zoek te gaan naar een andere baan, vrij snel iets nieuws gevonden en aanstaande maandag begin ik daar. En de baan is echt wat ik wil en een aardige verbetering met wat ik had. Maar nu ik m’n rooster krijg en zie wanneer ik moet werken, inlogcodes en e-mails krijg dan raak ik in paniek. Paniek om of ik het wel ga volhouden, paniek om de korte avonden, totale paniekaanval. Het liefst wil ik al bij voorbaat zeggen dat ik ermee stop. Maar wat dan, alleen thuiszitten is ook geen doel in het leven. Bah. Zal wel slecht slapen vannacht![]()
Whale schreef:Dat had gekund als ik niet al mijn vrije dagen al had opgenomen
SdaphneS schreef:LiannePuthzy schreef:Een biologie opdracht waarvan ik het nut niets snap.. sluit totaal niet aan bij de opleiding die ik volg (alle biologie onderdelen trouwens niet)
Waar gaat het over?
xDenies schreef:Voor een ieder die mijn geklaag aangehoord heeft, ik heb vandaag te horen gekregen dat de verzekering mijn revalidatie traject heeft goedgekeurd. Geen idiote omweg nodig! Morgen heb ik een 3 uur durende intake en vanaf 13 januari gaan we een traject in van 17 weken.
Bedankt voor een ieder die een luisterend oor is geweest!
Mijn ergernis voor is in ieder geval dat ik weer drie uurtjes gewerkt hebt en ik helemaal kapot ben en me totaal niet lekker voel. Al sinds ik thuis ben.
Whale schreef:Dat had gekund als ik niet al mijn vrije dagen al had opgenomen
DiscoDipp schreef:Whale schreef:Dat had gekund als ik niet al mijn vrije dagen al had opgenomen
Even heel hard, en ik zal wel nare reacties krijgen.
Maar je kunt ook stoppen met miepen en er iets aan doen.
Waar een wil is, is een weg. Opleidingen op zaterdag zijn er ook, met je baas praten, overuren opbouwen, vrije uren kopen, onbetaald verlof, contract uren omlaag zetten voor een half jaar?
Ik werk ook 40 uur per week, rij nog paard (30 min van huis af atm) en ik volg een opleiding. Ik heb het met mijn baas overlegd, en ik kan op zijn kosten die dagen vrij krijgen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.