Zeg dat direct ipv nadat je mijn gegevens gehad hebt en je vervolgens niets meer laat horen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:Hier helaas ook veel afhakers. Zo irritant.
Zeg dat direct ipv nadat je mijn gegevens gehad hebt en je vervolgens niets meer laat horen
Saul schreef:Hier helaas ook veel afhakers. Zo irritant.
Fluttershy schreef:Ik heb ook een leukeHeb een paar dekjes gratis te koop. Mevrouw had wel intresse in het blauwe dekje en vroeg naar de vraagprijs, waarop ik beleefd antwoorde: is gratis! In de adv heb ik gezegd 6,95 verzendkosten, bied mevrouw €5 incl verzendkosten
Fluttershy schreef:Ik heb ook een leukeHeb een paar dekjes gratis te koop. Mevrouw had wel intresse in het blauwe dekje en vroeg naar de vraagprijs, waarop ik beleefd antwoorde: is gratis! In de adv heb ik gezegd 6,95 verzendkosten, bied mevrouw €5 incl verzendkosten
x_ankieee schreef:Ik heb nu een mooie ski tas van het merk Peak Performance te koop staan voor €45 (nieuwprijs was €160). Kreeg ik van een mevrouw een heel lang verhaal over dat ze op dit moment écht niet meer kon missen dan €26 incl verzenden. Vriendelijk gezegd dat ik het te weinig vond, krijg ik een vrij boos en zielig bericht dat ze het dan weer met haar oude tas moest doen die helemaal kapot was. Toen maar verteld dat er bij de Decathlon goedkopere tassen te vinden zijn van €10 als ze daadwerkelijk dat bedrag maar kan missen...
Rosebud schreef:x_ankieee schreef:Ik heb nu een mooie ski tas van het merk Peak Performance te koop staan voor €45 (nieuwprijs was €160). Kreeg ik van een mevrouw een heel lang verhaal over dat ze op dit moment écht niet meer kon missen dan €26 incl verzenden. Vriendelijk gezegd dat ik het te weinig vond, krijg ik een vrij boos en zielig bericht dat ze het dan weer met haar oude tas moest doen die helemaal kapot was. Toen maar verteld dat er bij de Decathlon goedkopere tassen te vinden zijn van €10 als ze daadwerkelijk dat bedrag maar kan missen...
en dan dus wel op skivakantie kunnen??
DeMolenhoek schreef:Gho ik vind jou eigenlijk raar doen. Er maar vanuit gaan dat het zonder verzendkosten is omdat ze enkel een rekeningnummer stuurt. Ik had gewoon nog eens gestuurd: En wat is nu het totaalbedrag?
Als het echt duidelijk in de advertentie stond dan wist je het toch dat die er nog bij moesten?