Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seraphia

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:32

Deze postbezorger gaat nu lekker van haar lange weekend genieten. *\%/*
Maandag weer hard aan de bak. :D

Fijne feestdagen iedereen! :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:37

Seraphia schreef:
Deze postbezorger gaat nu lekker van haar lange weekend genieten. *\%/*
Maandag weer hard aan de bak. :D

Fijne feestdagen iedereen! :)

Geniet er van *\o/* !

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:45

Amandavd schreef:
Postnl doet het bij ons echt fantastisch. Ik zit echter al een week te wachten op een pakket van DHL en van Trunkrs. Het vervoersbedrijf van Mediamarkt.

Wij hadden twee weken geleden wat bestelt bij MM op zaterdag. Die zondag stond dynalogic al voor de deur. Super snel.
Zondagleveringen hoeven dan weer niet maar dat kan je niet aangeven :(

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:51

Ik ben toch blij om te lezen dat er doorgaans heel respectvol wordt gereageerd hier. Dat doet een mens toch wel weer goed, zelfs al kan ik de frustratie ook wel begrijpen. :D

Ik wacht alleen nog op een pakketje uit de UK die ik 20 november heb besteld en een pakketje uit Oekraïne. Hoop eigenlijk dat ze er voor 2 januari zijn, want dan ga ik verhuizen. Toch kan ik er niet mee zitten als ze dat niet halen. Het is superdruk en ik begrijp het wel dat paketten uit Verweggistan nu even geen hoogste prioriteit hebben. :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 14:55

Ik verbaas me juist over de onredelijkw reacties die postbedrijven soms krijgen :=

Alsof ze net opzet niet op tijd bezorgen. Die mensen doen hun best en kunnen er ook niks aan doen dat zoveel mensen vlak voor kerst nog massaal gaan bestellen.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:01

Ja, dat klopt, maar als ik zie hoe er hier op Bokt wordt gereageerd op dat soort reacties is mijn vertrouwen toch nog een beetje hersteld in de medemens. :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:03

als het erg heet is of juist erg koud dan bied ik ook altijd een ijsje/blikje fris /warme choco/koffie/thee aan.
En niet alleen bij de pakketbezorgers, juist vooral bij de gewone postbezorgers

Walkure

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 15:11

Voor wat positiefs in dit frustratie topic ;) Van mij een hulde voor de postbezorgers! Wat zal het voor hun een drukke tijd zijn. Ben dan ook super blij met onze bezorgers, altijd vriendelijk en over het algemeen zijn onze pakketjes op tijd. Maargoed, al zijn ze het niet ga ik er niet aan dood..

De vaste bezorger heeft daarom bij ons ook een kaartje met geld & cadeaubon gehad als dank, was ie heel blij mee

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 16:12

Christiene schreef:
Het ene pakket met wat vertraging bezorgd dat is logisch nu 4 werkdagen.

Ik had eergisteren wat besteld was dag later s avond bezorgt.

ze gaan lang door benieuwd of de avond bezorgers niet al s morgens vroeg zijn begonnen dan heb je lange dagen.. zal deels wel later begonnen zijn.

Had laatst een die om 6 in de avond ging rijden . Track en trace is erg update was dacht ik geen post .nl

Wij hebben bezorgers lopen die 's ochtends om half 10 beginnen en er daarna nog een avondrit achteraan moeten rijden tot een uur of 9 omdat er anders pakketjes blijven staan..

Het zijn hele lange dagen en iedereen begint ook op zijn tandvlees te lopen inmiddels. Zo erg zelfs dat ik mijn baan als assistent manager van het depot (DHL welleswaar) heb opgezegd en na 31 december nooit een pakketje weer wil bezorgen. _O- Ik ben genezen na dit jaar.

Het doet me goed dat de meesten in dit topic gewoon begrip hebben voor de situatie, wij doen onze uiterste best maar het houd een keer op. Vorig jaar rond deze tijd hadden we in de piek een keer 2500 pakketjes max per dag, inmiddels zijn het er 5000 per dag..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 16:19

PostNL heeft inmiddels de bloemen nog niet geleverd :+
De nieuwe bos zou dinsdag komen, toen kregen we een melding "bezorger heeft het niet gered, nieuw bezorgmoment wordt later bekend"

Woensdag wachten, donderdag wachten.

Opeens een mail; pakket is bezorgd, dinsdag om 3 uur? _O-

Waar die bloemen nu zijn weet ik niet, maar opa en oma hebben ze iig niet ontvangen :(:)

Vond het vooral bijzonder dat dus 2 dagen later de tack en trace opeens op "bezorgd op dinsdag" sprong.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:41

Sta je met je goede gedrag. Gisteren half 7 pas klaar, geen tijd om mijn kerstcadeaus te halen want de plicht roept. Vandaag gehaast om het voor 5 uur te redden. Is het dhl punt om 4 uur dicht.. baal zo hard. Ik had nog speciaal op de website gekeken

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:46

Positieve nieuws: mn pakket uit Duitsland (dhl) heeft nu de status onderweg naar NL *\o/* (stap 3 vd 5)

Minder positieve nieuws: scheerkop voor tondeuse besteld, snel aangekomen, maar kapot gegaan onderweg. Wil ik nieuwe bestellen, zijn ze uitverkocht -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 18:40

Hier ook goed nieuws! Ik had er rekening mee gehouden dat mijn brievenbuspakje langer zou duren. Normaal is 1 dag vertraging al normaal. Zat het met 3 dagen, dus vandaag, in de brievenbus! *\%/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:05

Na een ruime week hier ook alles binnen! Zo fijn!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:08

Mijn brievenbuspakketje is er! *\o/* bezorging stond gepland 10 dagen geleden! :)) maar had gelukkig geen haast!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:49

Hier is alles op tijd binnen voor kerst, behalve mijn pakketje uit de UK. Die is trouwens wel inmiddels onderweg naar NL, maar die komt dus iets later. Ik zie het vanzelf wel komen.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 20:23

Tja... wat moet ik ervan zeggen...
Postpunt sloot om 19.00
En mijn pakketje is nog onderweg daar naartoe -O-

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:01

Mijn kerstkaarten zijn niet binnen gekomen, zowel het eerste als het tweede (opgestuurd omdat de eerste niet aankwam) pakket kaarten niet. Erg balen, maar het is niet anders. Wie weet komen ze na de kerst nog. :)

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:03

Kookaburra schreef:
Mvdende, jij geeft aan dat je destijds 3 a 4x zoveel post als normaal had.

JustmeLisa geeft aan dat voor de ronde die haar man liep normaal 50 minuten staat. 4 x zoveel post zou zijn: 4x50 minuten. Dat is een ronde van 3:20 uur. Haar man was al bijna 4 uur onderweg en had nog post over. Dus dat is een pak meer dan normaal, en vooral voor iemand in de ziektewet. Dus spring bij als postbode of hou je mening voor jezelf als die mening iemand kan schaden ;)

Zelfs als je 'gewoon' gezond bent is 4 uur post lopen best pittig en vermoeiend. Ik heb met ze te doen met die lange dagen nu!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:08

Ik vond 2 uur met kranten sjouwen voor school al zwaar zat, voornamelijk met regen/wind/sneeuw

Zal op een regenachtige dag als vandaag echt horror zijn om 4u post te moeten lopen

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:09

Ik krijg een mail dat ik morgen mijn Nespressokoffie krijg, zal toch niet :roll:

Correctie, zondag!

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 21:19

Geen PostNL, maar DHL, vandaag wat bestelt met een levertijd van 6-8 werkdagen. Dikke prima want het heeft geen haast, kreeg ik paar uur later bericht dat het zondag bezorgd wordt. Super fijn, maar had best wat langer willen wachten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 22:28

Nou inderdaad, had ook tot maandag kunnen wachten hoor!
Pas was de vaste bezorger van Post.nl er rond half zes maar normaal is hij altijd eerder dus ik zei dat, hij zei dat hij nog 100 adressen had :(:)

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:04

Hier werd om 2100 nog een pakketje bezorgd, dat had nou echt niet gehoeven :(:) hopelijk gaan ze toch niet de hele ketst door

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 23:13

Ik las vanmiddag een verhaal over de werkdag van een dhl bezorgster. Dat de hoge werkdruk icm de hele dag in de auto voor gevaarlijke situaties zorgt. En dat ze soms de pauze overslaan en in de auto eten omdat ze anders de route niet op tijd kunnen afronden.

Dat vind ik erg. Een beetje werkstress, dat kan. Maar dag in dag uit stress en haast, not done