Pepperrr schreef:LadyMadonna schreef:Oh bodymist
Die is hier ook welkom!
Waar spuit je dat op? Je hebt toch bodylotion!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Jaa geurkaarsen ben ik ook gek opQua geur hou ik van zoet zoeter zoetst
![]()
Ook qua geurtjes, bodylotion en bodymist.. lekker zoet! Alleen qua eterij (snoep) heb ik niks met zoet![]()
Vandaag weer voor het eerst gevuld speculaas gekocht
Bellatrix schreef:Ik kocht vroeger altijd koekkruimels bij zo'n standje. Dus stroopwafels verkruimeld. Dat was zo lekker!!
Helaas kan ik dat al jaren niet meer vinden...
J00P schreef:M_D_H schreef:
Helemaal dit bericht gemist, maar voor 13.000 euro stuur ik jouw een persoonlijk berichtje zodra Ynske het topic online gooit
(Dit bedrag wordt volledig gebruikt voor mijn bruiloft, dus hiermee sponsor je tevens een goed doel![]()
)
Toegang tot de bruiloft zit hier toch zeker wel bij in begrepen he. Party crasher.![]()
Wanneer is de geplande datum?
(Gefeliciteerd trouwens).
Ricie schreef:Roosch schreef:Die zijn lekker! Maar jeetje wat is zo een zak duur van van Delft.
Jaaaa die prijzen zijn echt niet grappig. 5.50 ofzo voor een zakje geloof ik? Zoiets was ik vorig jaar geloof ik kwijt.....
Giolli schreef:Ricie schreef:Pistachenoten zijn ook lekker inderdaad! Lang geleden dat ik die op heb. Ik vind alleen dat pellen altijd zo een k*t werk....
SS van Ricie mag ze eerst gaan pellen alvorens opsturen aub.