Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Ik heb sinds vandaag herbruikbare wattenschijfjes![]()
Ze werken echt super, maar heeft iemand ervaring met het schoonmaken? Is schoonmaken onder de kraan hygiënisch genoeg? (ze mogen overigens gewoon in de wasmachine, maar weer niet in de droger)
Benoite schreef:Iemand een goede oplossing voor oorwatjes? Dus geen bamboe wegwerp maar echt iets wat je zelf kan wassen.
Tamara schreef:Gelijk een vraag, iemand een idee voor een goed merk gezichtsreiniger die als het even kan waterproof mascara kan verwijderen? Ik heb Lush geprobeerd maar dat vond ik niet fijn werken. Mijn huid reageert heel snel, heel gevoelig onder de ogen. Nu Zarqa maar dat prikt. En liefst vloeibaar, maar geen dunne lotion (scheelt weer wattenschijfjes).
Tellie schreef:Tamara schreef:Gelijk een vraag, iemand een idee voor een goed merk gezichtsreiniger die als het even kan waterproof mascara kan verwijderen? Ik heb Lush geprobeerd maar dat vond ik niet fijn werken. Mijn huid reageert heel snel, heel gevoelig onder de ogen. Nu Zarqa maar dat prikt. En liefst vloeibaar, maar geen dunne lotion (scheelt weer wattenschijfjes).
Ik gebruik er pure amandelolie voor.
Tamara schreef:En dat pakt ook op waterproof mascara? Was je dat daarna ook nog af met water of laat je het zo? Ik heb nogal een lastige huid, vet trekt er nauwelijks in dus laat makkelijk een heel onprettig filmlaagje achter.
Weleda kan ik idd ook eens naar kijken!
IMJ schreef:deksel schreef:Ik heb ook van die wasbare watjes maar ik krijg m'n mascara er niet zo goed af. Alleen met het randje van het watje en dat maakt heel vervelend schoon.
Maar ik gebruik wel makeup remover.. jullie ook?