Lestrange01 schreef:Waar gaan vliegen heen in de avond? Gaan ze naar buiten of gaan ze ergens in je huis zitten slapen?
Naden en kieren waar ze kunnen en het enigszins aangenaam is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Jolien87 schreef:Wat is een leuke plaats om eens een weekend in een hotel te zitten?
Even opnieuw deze vraag maar dan wat specifieker.
Ik zou graag naar een bosrijk hotel willen op de veluwe waar je dus binnen 2 stappen in het bos bent, waar je wakker wordt tussen de fluitende vogels.
Ik heb wel op Trivago gekeken maar kan door de bomen het bos niet meer zien. (no pun intended)
Cayenne schreef:Hoe weten mensen wat voor geluiden dinosaurussen vroeger maakten terwijl nog nooit iemand ze gehoord heeft?
Ghostattack schreef:Laatst liep ik langs een rij geparkeerde auto's en zat ik naar de nummerborden te kijken.. Viel me ineens op dat sommige auto's een nummerbord hebben met 3D letters/cijfers en sommige auto's gewoon een 'plat' nummerbord. Iemand enig idee waarom dat is?
_Karlijn schreef:Waarom kan ik niet reageren op een Messengergesprek met een nieuwe Facebookvriend? Er staat: 'Je bent bevriend met N**** (naam) op Facebook' en dan zijn bericht (hij kan dus wel naar mij sturen) en onderin waar het typbalkje hoort te staan een blauwe balk met 'Je kunt niet reageren op dit gesprek'. Maar waarom niet?![]()
Edit: ik heb hem niet perongeluk geblokkeerd
Anoniem schreef:_Karlijn schreef:Waarom kan ik niet reageren op een Messengergesprek met een nieuwe Facebookvriend? Er staat: 'Je bent bevriend met N**** (naam) op Facebook' en dan zijn bericht (hij kan dus wel naar mij sturen) en onderin waar het typbalkje hoort te staan een blauwe balk met 'Je kunt niet reageren op dit gesprek'. Maar waarom niet?![]()
Edit: ik heb hem niet perongeluk geblokkeerd
Heeft hij jou geblokkeerd?
Jolien87 schreef:Jolien87 schreef:Wat is een leuke plaats om eens een weekend in een hotel te zitten?
Even opnieuw deze vraag maar dan wat specifieker.
Ik zou graag naar een bosrijk hotel willen op de veluwe waar je dus binnen 2 stappen in het bos bent, waar je wakker wordt tussen de fluitende vogels.
Ik heb wel op Trivago gekeken maar kan door de bomen het bos niet meer zien. (no pun intended)
Steeph schreef:Niet bij de Veluwe, maar wel een super mooi hotel met mooie omgeving: Mooirivier in Dalfsen
lor1_1984 schreef:NH hotel in Nunspeet ligt in/tegen het Belvédèrebos.
De Malle Jan in Vierhouten ligt ook in het bos.
amber15 schreef:De Lunterse Boer in Lunteren
fohadie schreef:https://www.nolintbosch.nl midden in de bossen.