Mayo wat een leuke foute kersttrui!
Irene wat een geweldige foto, ze kijkt echt precies goed zeg. Plaatje van een kind! Wat jammer dat je ze niet vond staan. Ik moest ook wel wennen hoor, maar ben er nu helemaal weg van. Zeker nu dr haartjes wat langer zijn.
Wij hebben onze oude buffetkast eindelijk eruit gedaan en vitrinekast van IKEA (passend bij ons wandmeubel) gekocht.
Voor Synne een speelgoedkist en bureautje erbij en voor haar en hoekje gemaakt. Net voor de kerst ook na 10 jaar eindelijk toffe vloerlampen gevonden. Dus op de boekenkast na, is ons interieur helemaal nieuw (naja, wandmeubel hebben we nu 2jr en eet/zithoek 1,5) alles in 1 keer ging niet.
Was er zo blij mee, dat ik om 24u nog de sterrenslinger uit de knoop zat te halen.

De oude kast stond waar nu Synne haar hoekje is, daar staat zo'n kast wel het beste natuurlijk tov waar die nu staat. Maar nu is de 'rommel' een beetje uit het zicht. Gaat natuurlijk heus de hele kamer doot, maar als ik een keer geen zin heb het op te ruimen, dan is het niet meteen 'in your face'