Anoniem schreef:Overigens is de lingerie niet voor hem hè :-P
Niet? Kinderachtig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:moonfish13 schreef:Wat lief dat hij je ondanks je gedrag terug wil nemen!
Heb je nu gauw een sexy setje besteld met jarretels om hem te bedanken?
Zo niet zou ik dat gauw doen, stel je voor dat hij zich bedenkt!
WHAHA dat is PRECIES wat ik vanochtend heb gedaan.
Toevoeging: godsamme wat is goede lingerie duur.Maar worth it!!
We zullen morgen zien hoe het loopt! Ik zal jullie weer updaten.
Es_ther schreef:Je bent een topper, wist je dat?
verootjoo schreef:Ik weet niet hoe lang jullie het huis al hebben, maar de huizenprijzen zijn zo erg gestegen, het kan maar zo zijn dat jullie er beiden veel beter uitkomen als jullie het huis verkopenOp vrijwel elk huis waar je een paar jaar een hypotheek op hebt zit een flinke overwaarde. Tenzij je natuurlijk een veel grotere hypotheek hebt dan het aankoopbedrag destijds.
Relaxed schreef:Nou daar komen de goedbedoelde adviezen weer, zonder dat iemand de ins en outs kent..
TS, zorg voor een goede hypotheekadviseur en/of mediator, die kan jullie overal mee helpen.
GDG schreef:Relaxed schreef:Nou daar komen de goedbedoelde adviezen weer, zonder dat iemand de ins en outs kent..
TS, zorg voor een goede hypotheekadviseur en/of mediator, die kan jullie overal mee helpen.
Wat een banketstaaf opmerking, onnodig en ongepast ook. Je reageert alsof er gezegd wordt dat TO zus en zo moet doen terwijl dat helemaal niet het geval is.
Relaxed schreef:Nou daar komen de goedbedoelde adviezen weer, zonder dat iemand de ins en outs kent..
GDG schreef:Relaxed schreef:Nou daar komen de goedbedoelde adviezen weer, zonder dat iemand de ins en outs kent..
Wat een banketstaaf opmerking, onnodig en ongepast ook. Je reageert alsof er gezegd wordt dat TO zus en zo moet doen terwijl dat helemaal niet het geval is.