AmoorM schreef:Froukje schreef:Hangt er heel erg vanaf wat je in je huis wil hebben staan qua inrichting hoe duur het allemaal word idd, ik hoop voor 2000 euro klaar te zijn maar ik heb geluk dat ik door (trieste) omstandigheden mijn eettafel en stoelen en de tv niet zelf hoef te betalen en dat er in een groot deel van het huis al laminaat ligt wat blijft liggen. Dat drukt de kosten aardig.
En hoe minder ik uitgeef aan het huis hoe meer ik overhoud om nog een paard te kopen![]()
Vandaag overstag gegaan en alvast deze kruk bij de Kwantum gehaald, vond hem te leuk om te laten staan.
[ [url=m/ZK1jnQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmorgen ook het overname formulier getekend bij de huidige huurder en de woningstichting gebeld, als het goed is hoor ik maandag meer.. Begint me nu te lang te duren voor ik zekerheid heb
Fireheart, leuke bank! Staat ook leuk zo.
2000 vind ik wel erg weinig geschat. Weet niet of je koelkast, wasmachine en gasfornuis er hebt gerekend? Ik denk dat ik z'n 5500 - 6000 kwijt was. Alles erin getekend. (bank, salontafel, tv kast, tafel met 4 stoelen, koelkast, wasmachine, gasfornuis, laminaat, verf, gordijnen, lampen... En vast nog een heleboel wat ik vergeet..
Het kan wel hoor. Maar ik had niet alles nieuw.

laminaat heb ik goedkoop bij luxery floors gehaald. En natuurlijk weer veel te riant gerekend voor verf en behang enzo
De kelderkast gisteren geschilderd, alleen nog behangen. Rolgordijnen voor in de keuken zijn binnen die kunnen we ophangen. De andere gordijnen komen volgende week binnen. Vensterbanken uitgezocht en die gaan we komende woensdag monteren.
Vond nieuw laminaat zonde aangezien het ook een werkplek zal zijn (naaien, tekenen, schilderen, zagen, boren, verven, enz.). En weet nu al dat na de eerste beste keer verven/schilderen verfvlekken op de vloer gaat krijgen. 

Dat doet toch altijd een beetje pijn
dus hier gaat de portemonnee ook weer huilen
Ik herken de pijn, zeker als je al krap zit. Het loopt zo snel op allemaal!
Wachten duurt lang!
Blij toe dus dat ik alles al in de aanbieding besteld heb.