MiniMeLona schreef:Nou dat dus oa Safina. Want wij denken nu wel de hele tijd mee met ts, maar hoe zal het e.e.a. op de buren zijn overgekomen?
En van mijn kant niets verkeerd over soortgelijke wijken trouwens; heb er zelf gewoond en na dus wat miscommunicatie in het begin er een wereldbuurt aan gehad, waar ze bij problemen allemaal voor je klaar stonden en visa versa. Auto kapot? Was er wel een monteur in de buurt die het voor een appel en een ei fixte voor je. Had je een lucky met hondenvoer ergens vandaan? Dan had iedereen met een hond daar ook gelijk voordeel van.
En om dan nog maar even terug te komen op wiet; Ja meer dan de helft blowde er, maar als er dan eens een ziek oudje was waarvan de thc olie op was, waren ze echt niet te beroerd om die even wat te brengen als directe verlichting hoor.
Vond het een geniale omgeving wat de mensen betreft. Het was het blokkendoos gevoel wat mij nekte...
Ja, zo'n buurt heb ik ook gewoond. En aan het eind van de maand had de buurvrouw altijd nog wel een blik bami in de kast, ik een blik augurken en de derde buuf een doos eieren en daar knutselden we dan een feestelijk maal van.
En ik moet eerlijk zeggen: als we daar hadden gezien dat een buurtbewoner z'n hond op een stukje kunstgras op het balkon liet plassen, dan was onze reactie ook geweest van "zo dan, ben jij wel helemaal lekker in je bovenkamer ofzo? Mafketel! ". Zo gaat dat gewoon.
En nu lees ik ook nog dat deze buurman hartstikke gek is op honden.... Waarschijnlijk heeft die man zich vanalles in het hoofd gehaald en is hij er echt van overtuigd dat die dieren zielig zijn. En laat dat m niet meer los.