Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:00

Ik heb ook nooit gezoend op een eerste date, zelfs 3 kussen niet. Pas na schriftelijke toestemming (via msn peilen of het oke was) durfde mijn dates mij te zoenen, en zelf nam ik dat initiatief ook nooit :))
Die goede oude tijd.. :+:

Tinder is van na mijn tijd, maar hoe ik dat ken is het vooral een gratis sex app. Dat tinderdates gelijk op de eerste date meer willen verbaasd me dus niks :Y)

missfalki

Re: Leuke jongen ontmoet bij Agradi pakket ophalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:11

Loopt super en een berichtje hoe je het vond vind ik erg netjes en gepast ...
Benieuwd naar het vervolg .... ;)

Groet Karin.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:12

Klinkt als een super beleefde jongen :j
Fijn dat jullie zo'n gezellige avond hebben gehad !
En een super leuk pakketje van Agradi :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:18

Ik vind het wel een erg leuke update :)) Afwachten hoe en wat nu verder (herkenbaar dat direct-zoenen-en-nu-twijfel) maar wie weet. En anders heb je een goed verhaal voor later :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:20

Nou leuk toch! Jij hebt nog even wat van je laten horen, en nu ligt de bal inderdaad bij hem zodat hij kan laten zien of hij graag wil en ook een beetje pit heeft. Want als jij nu ook weer de 2e stap zet voor nog een keer uitvragen dan ga je wel een beetje een toon zetten van dat jij de kar wel zal trekken :P

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:21

Eens met Pmarena!

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:24

Winged schreef:
Ik vind het wel een erg leuke update :)) Afwachten hoe en wat nu verder (herkenbaar dat direct-zoenen-en-nu-twijfel) maar wie weet. En anders heb je een goed verhaal voor later :+

ze hebben toch niet gezoend, het waren 3 zoenen op de wang wat best normaal is als je afscheid neemt

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:25

Wat leuk dat hij gisteren al geweest is zeg! En klinkt toch best goed moet ik zeggen hoor,ik ken je 'foute'verleden wel,maar misschien is dit gewoon je goede toekomst ;D

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 10:29

pmarena schreef:
Nou leuk toch! Jij hebt nog even wat van je laten horen, en nu ligt de bal inderdaad bij hem zodat hij kan laten zien of hij graag wil en ook een beetje pit heeft. Want als jij nu ook weer de 2e stap zet voor nog een keer uitvragen dan ga je wel een beetje een toon zetten van dat jij de kar wel zal trekken :P

Ja precies! En die kar moet SAMEN getrokken worden!
Hmm, ik moet stiekem een beetje lachen om deze zin.. ik word melig van slaaptekort :+

Saskia9 schreef:
Wat leuk dat hij gisteren al geweest is zeg! En klinkt toch best goed moet ik zeggen hoor,ik ken je 'foute'verleden wel,maar misschien is dit gewoon je goede toekomst ;D

Ik dacht: Huh? Ken je mij? Maar je bedoelt meer dat een fout verleden herkenbaar voor je is denk ik? :+
Op zich niks mis met fout.. kan ook erg vermakelijk zijn O:)
En verder zal ik me inhouden want anders kom ik over als een .... :x

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:30

Soms zijn mannen ook gewoon onhandig. Deze lijkt me iig beleefd.
Geef het wat tijd. Niet iedereen is van meteen hoppa. Vraag hem eens om samen te gaan picknicken maak er een beetje romantisch uitje van. Kan ook iets anders zijn ivm het weer. Maar doe iets waar jullie samen zijn en waar je bijvoorbeeld kaarsjes aan zet en kijk wat er gebeurd. Mannen pakken soms de hints wat later op. Mijn vriend voelde zich 15 jaar geleden soms zo'n sukkel dan was die weg en dacht hij had ik maar.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:31

Hahaha ja dat bedoel ik! Sorry kwam wat verkeerd over inderdaad :+
Maar herken zo wat je zegt... Maar een fijne relatie zonder dat gedoe is uiteindelijk toch best wel erg fijn!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:35

Oh wat klinkt dit leuk zeg!! <3 *\o/*
En wat dit topic ook extra leuk maakt (in mijn optiek) is dat je zelf ook zoveel reacties plaatst. Ik heb overigens alle begrip voor mensen die minder reacties geven, maar het houdt je topic daardoor wel heel levendig +:)+ *\o/*

En als jij de meer "opdringerige" mannen bent gewend, dan begrijp ik goed dat een jongen die enkel subtiel toespelingen maakt en je bij het afscheid achterlaat met 3 zoenen op je wang, je wat onzeker maakt.
En natuurlijk is er altijd de mogelijkheid dat hij toch niet op die manier geïnteresseerd is in jou, maar in dit stadium vind ik het juist enorm positief dat hij verder niks doet/probeert.
Je geeft zelf al aan dat hij net uit een serieuze relatie komt van 4 jaar. (Hoelang is dat trouwens geleden? Dat kan ook nog een extra reden zijn om het rustig aan te doen he.)
Hij is het dus absoluut niet meer gewend om te daten en staat dus waarschijnlijk ook op een meer serieuze en respectvolle stand dan de jongens die jij (blijkbaar) tot dusver hebt "gehad".
Eerlijk gezegd zou ik echt geen andere jongen willen dan eentje die mij respectvol behandelt en niet meteen op de eerste date (waarop je elkaar dan ook meteen voor de eerste keer echt ziet en spreekt) zoent.
Hij klinkt echt als een hele lieve leuke jongen! En hoe ontzettend lief ook dat hij eerst nog naar huis is gegaan om zich op te frissen voor jou. Dat zegt echt op z'n minst dat hij je interessant vindt! <3

Ga er lekker van genieten en voel je maar niet onzeker hoor ;)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:40

A de uodate is er al. Klinkt als een erg geslaagde avond. Fijn. Goed dat je een berichtje gestuurd hebt dat je het gezellig vond, nu even afwachten tot een berichtje terug. Hij klinkt als een lieve jongen met respect voor vrouwen, en zo hoort het ook.

Edit wat betreft het zoenen, dat is voor mij zo lang geleden maar zou het niet kunnen waarderen als iemand me een keerste keer meteen zou willen aflebberen. %)
Laatst bijgewerkt door karuna op 15-12-17 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:41

Ik lees ook al heel lang mee en had tot op heden nog niet gereageerd maar vond ik toch een beetje gek worden voor een topic wat ik actief volg haha.

Ik ben heel erg benieuwd naar het succes en vind je echt super stoer! :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:42

xTweetyx schreef:
Winged schreef:

ze hebben toch niet gezoend, het waren 3 zoenen op de wang wat best normaal is als je afscheid neemt

Ik zie dat ik inderdaad het woordje niet ben vergeten :+

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 10:57

Ooh fijne update ts. En maak je niet al te veel zorgen. Zo van het scherm is het natuurlijk moeilijk beoordelen.

Maar wat ik lees is een beleefde jongen die niet gewend is om te daten. Veel moeite doet om na het werk te douchen en dan te daten.

Misschien heeft hij de relatie nog niet helemaal achter zih gelaten en wil hij niemand kwetsen. Jou niet valse hoop geven of zijn ex nog niet voor het hoofd stoten.

Als hij je de hele tijd glimlachend aankijkt klinkt goed. En ik heb niet het idee dat mannen snel friendzonen. Als ze geen interesse hebben laten ze dit vaak wel merken.

Mocht je hem dus echt leuk vinden zou ik niet yr veel principieel zijn met hem de volgende stap laten nemen. Tuurlijk hoef je hem niet te stalken maar wat subtiele hints kan vast helpen.

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 11:15

Wat een lief pakketje van Agradi! (zij hebben ook makkelijke reclame :D )

Leuke update! Hopelijk komt er een vervolg van zijn kant ;)

olijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:07

Leuke up-date en idd nu gewoon kijken wat er gebeurt!!
Mocht het toch niet de man van je dromen zijn, heb je iig voor veul bokkers de dagen voor kerst
een stuk leuker gemaakt!! ;)

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:35

Ik kijk even niet in het topic en BOEM een super leuke update. Wat leuk en snel zeg jullie eerste date. Ik denk dat je dit vooral heel positief kan opvatten! Zoenen de eerste keer maakt echt niet uit maar hij doet wél moeite voor je. Nu is hij aan zet! Erg leuk van agradi dat pakketje. Super leuk!

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 12:42

OMG wat een HEEERLIJK topic! heb je nog een appje ofzo gekregen?! :D

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-17 14:32

muzzy17 schreef:
Wat een leuk topic! Heb het stilletjes gevolgd. Wat het zoenen betreft snap ik je onzekerheid maar het hoeft geen afwijzing te zijn.

Ik ben een poos geleden op date geweest met een man en hij deed zo zijn best en had het idee dat hij idd wilde zoenend. Ik kwam uit een lange en lastige relatie en wist eigenlijk niet zo goed wat ik nu zelf wilde (wilde ik eigenlijk wel een relatie) en hebben dus ook niet gezoend. Tussen de ene date en de volgende heeft ook even gezeten. Inmiddels heb ik een relatie met hem :D

Het klinkt als een leuke avond en ok hoop dat hij je binnenkort gaat appen

Wat leuk en fijn! Dus er is nog hoop.. :')
Hij is ook pas een paar weken/maanden vrijgezel.
En ik weet niet eens meer hoe het is om een relatie te hebben (2,5 jaar vrijgezel).
Echt een enorm verschil!

waxmeltsenzo schreef:
Soms zijn mannen ook gewoon onhandig. Deze lijkt me iig beleefd.
Geef het wat tijd. Niet iedereen is van meteen hoppa. Vraag hem eens om samen te gaan picknicken maak er een beetje romantisch uitje van. Kan ook iets anders zijn ivm het weer. Maar doe iets waar jullie samen zijn en waar je bijvoorbeeld kaarsjes aan zet en kijk wat er gebeurd. Mannen pakken soms de hints wat later op. Mijn vriend voelde zich 15 jaar geleden soms zo'n sukkel dan was die weg en dacht hij had ik maar.

Kaarsjes en kerstverlichting had ik gisteren al wel aan! Ik ben niet zo romantisch / sfeervol ingesteld maar ik doe af en toe m'n best :+
Soms kan het ook een afknapper voor een jongen zijn. Ik heb een keer gehad dat ik kaarsen aan had omdat m'n lamp het niet deed. De jongen in kwestie toen vond het HELEMAAL niks!! Hij dacht dat ik stapel verliefd op hem was ofzo.. maar dat was niet zo.
Verder wil ik bij een volgende date er wel lekker op uit! Naar een leuke stad, of lekker uiteten, strandwandeling, schaatsen.. ik ben wel een actief en ondernemend type (en dat is hij volgens mij ook wel!) ;) hopelijk neemt hij dit keer het initiatief!

Figo88 schreef:
Oh wat klinkt dit leuk zeg!! <3 *\o/*
En wat dit topic ook extra leuk maakt (in mijn optiek) is dat je zelf ook zoveel reacties plaatst. Ik heb overigens alle begrip voor mensen die minder reacties geven, maar het houdt je topic daardoor wel heel levendig +:)+ *\o/*

En als jij de meer "opdringerige" mannen bent gewend, dan begrijp ik goed dat een jongen die enkel subtiel toespelingen maakt en je bij het afscheid achterlaat met 3 zoenen op je wang, je wat onzeker maakt.
En natuurlijk is er altijd de mogelijkheid dat hij toch niet op die manier geïnteresseerd is in jou, maar in dit stadium vind ik het juist enorm positief dat hij verder niks doet/probeert.
Je geeft zelf al aan dat hij net uit een serieuze relatie komt van 4 jaar. (Hoelang is dat trouwens geleden? Dat kan ook nog een extra reden zijn om het rustig aan te doen he.)
Hij is het dus absoluut niet meer gewend om te daten en staat dus waarschijnlijk ook op een meer serieuze en respectvolle stand dan de jongens die jij (blijkbaar) tot dusver hebt "gehad".
Eerlijk gezegd zou ik echt geen andere jongen willen dan eentje die mij respectvol behandelt en niet meteen op de eerste date (waarop je elkaar dan ook meteen voor de eerste keer echt ziet en spreekt) zoent.
Hij klinkt echt als een hele lieve leuke jongen! En hoe ontzettend lief ook dat hij eerst nog naar huis is gegaan om zich op te frissen voor jou. Dat zegt echt op z'n minst dat hij je interessant vindt! <3

Ga er lekker van genieten en voel je maar niet onzeker hoor ;)

Bedankt, bedankt, bedankt!! :D
Hij heeft samengewoond en woont nu pas een paar weken weer bij z'n ouders (hij wil uiteindelijk wel weer een eigen plekje hoor), dus hij is écht nog maar kort officieel uit elkaar met z'n vriendin. (Ik maakte er nog een grapje over: "dus ik heb je gelukkig op het juiste moment ontmoet.." _O- )
Nu gaf hij trouwens wel aan dat het al een langere tijd "over" was.
Ik begrijp het dus ook wel van zijn kant! Al ben ik daar zelf wel heel anders in.. maar ach, misschien kan ik daar wel wat van leren ;)

femo schreef:
OMG wat een HEEERLIJK topic! heb je nog een appje ofzo gekregen?! :D

Nog niet :) erg druk met werk he! Hij zet dan ook vaak z'n telefoon uit, zei hij.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:52

Vind het juist voor hem spreken dat hij met 3 zoenen op de wang afscheid nam!
Zou ook echt niet meer hoeven met iemand die ik net 2x kort gezien heb. En als hij dan meteen zoiets van 'hupsakee' zou hebben, zou ik daar ook niet in meegaan.
(Fijn te lezen dat meer mensen dat vinden, dan voel ik me niet zo'n preutse ouderwetste 'cat lady'. <<) )

Als je veel met Tinder bezigbent, dan lijkt me de hele opzet en achterliggende gedachte ook anders. Dus misschien wel leuk TS, een vent die het anders aanpakt! Dan is het nu al niet voorspelbaar. :D

En leuk dat deze emoticon er nog is: [&] [&] [&] [&] [&] [&]
Die past wel bij dit topic!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:43

vind het juist wel heel positief klinken dat hij netjes met 3 zoenen afscheid nam.
Ik ben ook niet zo van zoenen op de eerste date, je kent elkaar net (of er moet meteen van beide kanten een onwijze aantrekkingskracht zijn maar dat heb ik nog nooit gehad)
Ben zowieso niet zo makkelijk daarin, met seks ook niet ik wacht eerst altijd 1 of 2 maanden zodat ik weet dat het hem echt om mij gaat en niet alleen om de seks. Want dan kunnen ze best die 1 of 2 maanden daarmee wachten, zo niet is het doei (ik ben daar erg makkelijk in)

Je zegt ook dat hij net zelf uit een relatie is dus dit zal voor hem ook allemaal weer even wennen zijn.
geef het wat tijd, als hij het net zo gezellig vond als jou vraagt hij je echt nog wel een keer om af te spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 15:53

Awhhh wat leuk dat ie geweest is <3

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 16:28

Ik heb net je hele topic doorgelezen haha, wat super super leuk!!! En super stoer van je! Ik volg!