Die goede oude tijd..

Tinder is van na mijn tijd, maar hoe ik dat ken is het vooral een gratis sex app. Dat tinderdates gelijk op de eerste date meer willen verbaasd me dus niks
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Afwachten hoe en wat nu verder (herkenbaar dat direct-zoenen-en-nu-twijfel) maar wie weet. En anders heb je een goed verhaal voor later

pmarena schreef:Nou leuk toch! Jij hebt nog even wat van je laten horen, en nu ligt de bal inderdaad bij hem zodat hij kan laten zien of hij graag wil en ook een beetje pit heeft. Want als jij nu ook weer de 2e stap zet voor nog een keer uitvragen dan ga je wel een beetje een toon zetten van dat jij de kar wel zal trekken

Saskia9 schreef:Wat leuk dat hij gisteren al geweest is zeg! En klinkt toch best goed moet ik zeggen hoor,ik ken je 'foute'verleden wel,maar misschien is dit gewoon je goede toekomst ;D

xTweetyx schreef:Winged schreef:Ik vind het wel een erg leuke updateAfwachten hoe en wat nu verder (herkenbaar dat direct-zoenen-en-nu-twijfel) maar wie weet. En anders heb je een goed verhaal voor later
ze hebben toch niet gezoend, het waren 3 zoenen op de wang wat best normaal is als je afscheid neemt
)
muzzy17 schreef:Wat een leuk topic! Heb het stilletjes gevolgd. Wat het zoenen betreft snap ik je onzekerheid maar het hoeft geen afwijzing te zijn.
Ik ben een poos geleden op date geweest met een man en hij deed zo zijn best en had het idee dat hij idd wilde zoenend. Ik kwam uit een lange en lastige relatie en wist eigenlijk niet zo goed wat ik nu zelf wilde (wilde ik eigenlijk wel een relatie) en hebben dus ook niet gezoend. Tussen de ene date en de volgende heeft ook even gezeten. Inmiddels heb ik een relatie met hem![]()
Het klinkt als een leuke avond en ok hoop dat hij je binnenkort gaat appen

waxmeltsenzo schreef:Soms zijn mannen ook gewoon onhandig. Deze lijkt me iig beleefd.
Geef het wat tijd. Niet iedereen is van meteen hoppa. Vraag hem eens om samen te gaan picknicken maak er een beetje romantisch uitje van. Kan ook iets anders zijn ivm het weer. Maar doe iets waar jullie samen zijn en waar je bijvoorbeeld kaarsjes aan zet en kijk wat er gebeurd. Mannen pakken soms de hints wat later op. Mijn vriend voelde zich 15 jaar geleden soms zo'n sukkel dan was die weg en dacht hij had ik maar.

hopelijk neemt hij dit keer het initiatief!Figo88 schreef:Oh wat klinkt dit leuk zeg!!![]()
![]()
En wat dit topic ook extra leuk maakt (in mijn optiek) is dat je zelf ook zoveel reacties plaatst. Ik heb overigens alle begrip voor mensen die minder reacties geven, maar het houdt je topic daardoor wel heel levendig![]()
![]()
En als jij de meer "opdringerige" mannen bent gewend, dan begrijp ik goed dat een jongen die enkel subtiel toespelingen maakt en je bij het afscheid achterlaat met 3 zoenen op je wang, je wat onzeker maakt.
En natuurlijk is er altijd de mogelijkheid dat hij toch niet op die manier geïnteresseerd is in jou, maar in dit stadium vind ik het juist enorm positief dat hij verder niks doet/probeert.
Je geeft zelf al aan dat hij net uit een serieuze relatie komt van 4 jaar. (Hoelang is dat trouwens geleden? Dat kan ook nog een extra reden zijn om het rustig aan te doen he.)
Hij is het dus absoluut niet meer gewend om te daten en staat dus waarschijnlijk ook op een meer serieuze en respectvolle stand dan de jongens die jij (blijkbaar) tot dusver hebt "gehad".
Eerlijk gezegd zou ik echt geen andere jongen willen dan eentje die mij respectvol behandelt en niet meteen op de eerste date (waarop je elkaar dan ook meteen voor de eerste keer echt ziet en spreekt) zoent.
Hij klinkt echt als een hele lieve leuke jongen! En hoe ontzettend lief ook dat hij eerst nog naar huis is gegaan om zich op te frissen voor jou. Dat zegt echt op z'n minst dat hij je interessant vindt!![]()
Ga er lekker van genieten en voel je maar niet onzeker hoor

)
femo schreef:OMG wat een HEEERLIJK topic! heb je nog een appje ofzo gekregen?!
erg druk met werk he! Hij zet dan ook vaak z'n telefoon uit, zei hij.
)