Leuk tamary! Shetlandschaapjes! En inderdaad handig van die vacht! Doe je er ook iets mee? Ik spin sinds kort mijn eigen wol
Gister heerlijk even een paar uurtjes buiten gezeten met mijn spinnenwiel, best een leuke bezigheid.Marcella, je moestuin ziet er weer piekfijn uit! Verwachten jullie daar nachtvorst ja? Volgens buienradar bij ons niet maar hoorde al meer geluiden over nachtvorst dus durfde toch nog niks buiten te zetten
Bij ons doen alle biggen het super! Twee schapen staan nog op springen en het duuuuuurt lang vind ik
. Alle 8 kalkoenen doen het super en lopen nu overdag lekker buiten. Verder ligt de broedmachine nog vol met kippeneitjes en nog 2 broedse eenden en een broedse kip. Dus flinke babybom hier binnenkort.
zijn dus ook maar weer begonnen met slachten. Komende winter hebben we iig genoeg kippenvlees. 
Helaas zijn m'n foto's te groot om hier te uploaden. 25% Berkshire en 75% Pietrain, ben benieuwd wat 't ons gaat brengen. Ze staan op een stuk wat ze tot moestuin om moeten ploegen, maar er staat nu nog steeds mooi gras op
Ze gaan nog niet zo snel.
Wat echt tussen de planten staat gewoon met de hand even omver woelen maar doe ik ook niet heel precies.
vaak gooi ik het er zelf ook gewoon vers over de groentetuin maar zie echt duidelijk verschil met stukken die ik niet heb gedaan (vooral aan het soort onkruid).