Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bij mij thuis gaat die broek dus gelijk uit
Emmaa_ schreef:Gianti schreef:Buideltasjes
Ik heb een panterprint fanny pack en die is zo fout dat hij geweldig is![]()
Super super super lelijk maar het is zo efficiënt voor op festivals en feestjes. Heb een hekel aan grote tassen meenemen en vaak geen zakken om dingen in te doen.

lieveli schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb een panterprint fanny pack en die is zo fout dat hij geweldig is![]()
Super super super lelijk maar het is zo efficiënt voor op festivals en feestjes. Heb een hekel aan grote tassen meenemen en vaak geen zakken om dingen in te doen.
Zo echt hé, superfijn op festivals, hier ook een heerlijk foute
Gewoon prettig om de basics in te bewaren (geld, passies, telefoon, peuken etc) en verder wel gewoon m'n handen vrij te hebben.
Marlenepony schreef:Zo lopen er bij mij op school meiden rond in hun paardrijkleren. Jas, broek, laarzen incl. sporen maar heb nog nooit 'n paard gespot op het schoolplein
Lieshorses schreef:Die had ik ook op mijn basisschool en ik snap daar toch echt helemaal niets van...
Marlenepony schreef:Zo lopen er bij mij op school meiden rond in hun paardrijkleren. Jas, broek, laarzen incl. sporen maar heb nog nooit 'n paard gespot op het schoolplein