Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga carnavallen DanielleB schreef:Daarna nooit weer met iemand anders gezoend ofzo?
"klopt als een zwerende vinger" goh, dat hoor ik nou thuis ook

musiqolog schreef:Dat herken ik wel. Ik ga juist liever met meisjes en vrouwen om (daar ontkom je ook niet aan als je paardrijdt); misschien sta ik niet ver genoeg van een eventuele date af.
Ik zou trouwens niet durven zeggen dat ik als een vrouw denk. Je zal mij nog niet zo gauw met Blond Amsterdam of MLP zien. En een potje voetbal voor de tv gaat er ook wel in...
) is dat wij vrouwen graag in hints denken naar mannen toe (als ik die vuilniszak nou daar neer zet neemt ie 'm misschien wel mee..). Zelf zie ik die vuilniszak ook niet staan, pas als je tegen me zegt of aan me vraagt of ik die zak mee wil nemen, neem ik hem pas mee
Vrouwen die tegen mij zeggen dat ze zich ergeren aan hun man omdat ie op een bepaalde manier dingen doet, kijken mij raar aan als ik tegen ze zeg dat ik op dezelfde manier dingen doe haha!
Misschien heb ik een slechte smaak, maar jullie Tindermatches klinken echt overtuigend leuker dan die van mij hoor! 
Ik dacht aan het verzamelen van actiefiguurtjes..