Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

IMAY1990 schreef:Ik moet echt diepvriesbakjes gaan kopen voor in mijn nieuwe huisje. Ik ben vorige maand verhuisd, maar omdat ik eerst met iemand een huis deelde zijn onder andere de diepvriesbakjes daar achter gebleven. Weet iemand of je dingen als stamppot en pastasaus ook in van de AH ziplock bags zou kunnen bewaren?
ijssnuiver schreef:IMAY1990 schreef:Ik moet echt diepvriesbakjes gaan kopen voor in mijn nieuwe huisje. Ik ben vorige maand verhuisd, maar omdat ik eerst met iemand een huis deelde zijn onder andere de diepvriesbakjes daar achter gebleven. Weet iemand of je dingen als stamppot en pastasaus ook in van de AH ziplock bags zou kunnen bewaren?
Ik bewaar ook dingen als jus/soepen in van die ziplock bags(ik heb soortgelijke van de ikea), gaat prima en neemt in mijn minivriezer minder ruimte in beslag dan bakjes.
Handig doseren ook 
Magrathea schreef:ijssnuiver schreef:
Ik bewaar ook dingen als jus/soepen in van die ziplock bags(ik heb soortgelijke van de ikea), gaat prima en neemt in mijn minivriezer minder ruimte in beslag dan bakjes.
Jus kun je ook in een ijsblokjeshouder doenHandig doseren ook
.
ik vind het gewoon grappig. Deze was in route 99 en had een 35% sticker. dat scheelt best wel. Morgen wat fruit op de markt halen en nog wasverzachter scoren en dan ben ik weer compleet deze week. Als ik dat met 6 euro red dan heb ik deze week wel €10 uitgegeven aan eten
vibabu schreef:Vandaag een zak boerenkool gekocht voor 57 centik vind het gewoon grappig. Deze was in route 99 en had een 35% sticker. dat scheelt best wel. Morgen wat fruit op de markt halen en nog wasverzachter scoren en dan ben ik weer compleet deze week. Als ik dat met 6 euro red dan heb ik deze week wel €10 uitgegeven aan eten
Alwiene schreef:vibabu schreef:Vandaag een zak boerenkool gekocht voor 57 centik vind het gewoon grappig. Deze was in route 99 en had een 35% sticker. dat scheelt best wel. Morgen wat fruit op de markt halen en nog wasverzachter scoren en dan ben ik weer compleet deze week. Als ik dat met 6 euro red dan heb ik deze week wel €10 uitgegeven aan eten
Zoek je een bepaald merk? Want AH wasverzachter is in de Route 99 dus 99 cent
die vind ik echt het lekkerste ruiken...
vibabu schreef:Daar zat ik inderdaad ook naar te kijken maar bij de opisopshop zijn de robijntjes intense 3 voor 10 en de kruidvat is 1 voor 4,49. Alleen de opisopshop heeft niet altijd alles.... dus ik ga morgen even op speurtocht. Het scheelt best veel en dan heb ik weer een voorraadje.

Malenka schreef:Het viel mij vandaag op dat het voordeliger was om een maaltijdpakket te kopen bij de AH dan courgette, aubergine en paprika los. Deze groenten zijn nu vrij prijzig.
Maken jullie wel eens iets met (rode) kool?
Magrathea schreef:Malenka schreef:Het viel mij vandaag op dat het voordeliger was om een maaltijdpakket te kopen bij de AH dan courgette, aubergine en paprika los. Deze groenten zijn nu vrij prijzig.
Maken jullie wel eens iets met (rode) kool?
Ik hoorde dat er veel oogsten mislukt zijn in Zuid-Spanje omdat daar nu sneeuw ligt. Vele groenten zijn dus al aan het stijgen in prijs omdat ze straks erg schaars worden