Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:52

sureido schreef:
Ik ben ook niet tevreden met mijn lichaam maar doe er ook helemaal niks aan :') en ik weet ook wel dat ik niet dik ben maar ook niet het gespierde super model. Dat is misschien een klein geheim van mij, ik wil echt elke dag trainen dat ik een gespierd lichaam krijg (wel mooi gespierd dan) maar ik ben een lui varken en nog nooit bij de sportschool geweest. Oh en chips lekkeeeer!

Oké, dit ben ik :') vooral je laatste zin hahaha. Jammie chips.

_Anke

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:55

Ik wil graag een platte buik ipv die netzwanger buik die ik nu heb. Maar heb geen zin om te gaan sporten, of om gezonder te gaan eten _O-

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:14

-Ik heb bedacht dat hoe laat (hoelaat) en slaap lekker (slaaplekker) aan elkaar geschreven moet worden, en ik vind het er echt heel stom uit zien als iemand het los schrijft :+
-Ik kan mijn ogen ook niet afhouden van blote lichamen
-Ik vind zwangere buiken bij slanke vrouwen zo mooi <3
-Ik ben jaloers op de dunne benen van mijn zusje
-Ik kan er niet tegen dat mijn zusje nu echt ontzettend mooi aan het opbloeien is waardoor ik tegenwoordig meestal de lelijke zus ben :')

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 16:28

Hoelaat schrijf ik ook aan elkaar!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:29

leestmee schreef:
Minoes schreef:

De cafetaria waar ik werkte heeft oliehoorn, vind ik hele lekkere mayonaise.
En als je in de supermarkt lekkere mayo wilt moet je eens een pot kopen, veel lekkerder dan uit een fles! :j

Mijn geheimpje; ik kraak vaak knappe mensen af in mezelf/tegen mijn vriend zodat ik mezelf minder lelijk vind :o

Hellmans of zaanse mayo is mjummie.
Als ik gebakken ei op brood heb smeer ik altijd mayo ipv boter.

Oliehoorn hebben we nu op het moment, maar hadden jullie oliehoorn fritessaus of mayonaise? Ik heb momenteel namelijk mayonaise, die hadden ze bij appie :+

Ik smeer overal mayo bij hahaha echt heel vettig. Pizza met mayo is trouwens ook lekker.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:03

Ik ben zo blij dat er nog meer mensen een bel probleem hebben. ik vind het zo eng heb serieus hartkloppingen als ik moet bellen. Alhoewel een afspraak bij de tandarts een uitzondering is... voor me werk moet ik ook bellen pfff verschrikkelijk... en mensen vinden het ook echt heel raar dat ik het niet durf...

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:17

Ik ben sinds kort weer helemaal verslaafd aan cut the roze... ik ben 15. En bij elk level MOET ik 3 sterretjes hebben _O-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:20

GarBel schreef:
Ik ben sinds kort weer helemaal verslaafd aan cut the roze... ik ben 15. En bij elk level MOET ik 3 sterretjes hebben _O-

Bedoel je cut the ROPE? :)

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 19:25

Autocorrect :D

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:00

GarBel schreef:
Hoelaat schrijf ik ook aan elkaar!

Ik ben dus niet de enige? :(:)

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:01

Nee :+

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:35

.
Laatst bijgewerkt door sandra1312 op 03-11-24 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:57

ik heb nog een geheimpje: Ik vind het vaak erg jammer dat je met sommige mensen niet privé vrienden kunt worden.
zo werk ik op dit moment voor een bedrijf vanuit een uitzendbureau, daarbij zit een meid waar ik het opzich wel mee kan vinden... ik werk dus ook een soort van voor haar.
Als we in een gewone prive situatie aan elkaar waren voorgesteld zouden we wel vriendinnen kunnen worden en gezellig naar de film enzo kunnen gaan.
Echter zitten we nu in een werksituatie waardoor dit natuurlijk niet kan.

Zij moet zich opstellen als "werkgever" en ik als werknemer. Een privé vriendschap is door deze situatie helaas onmogelijk.

Het zal dus bij kletsen over algemene en werkgerelateerde zaken blijven.

Het zelfde met medewerkers in de winkel of stagiaires op school die bijna dezelfde leeftijd hebben.

Het is soms zo oneerlijk dat andere mensen wel vrienden kunnen worden maar ik niet doordat ik vanuit een andere relatie met deze mensen omga.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:06

silvericathy schreef:
ik heb nog een geheimpje: Ik vind het vaak erg jammer dat je met sommige mensen niet privé vrienden kunt worden.
zo werk ik op dit moment voor een bedrijf vanuit een uitzendbureau, daarbij zit een meid waar ik het opzich wel mee kan vinden... ik werk dus ook een soort van voor haar.
Als we in een gewone prive situatie aan elkaar waren voorgesteld zouden we wel vriendinnen kunnen worden en gezellig naar de film enzo kunnen gaan.
Echter zitten we nu in een werksituatie waardoor dit natuurlijk niet kan.

Zij moet zich opstellen als "werkgever" en ik als werknemer. Een privé vriendschap is door deze situatie helaas onmogelijk.

Het zal dus bij kletsen over algemene en werkgerelateerde zaken blijven.

Het zelfde met medewerkers in de winkel of stagiaires op school die bijna dezelfde leeftijd hebben.

Het is soms zo oneerlijk dat andere mensen wel vrienden kunnen worden maar ik niet doordat ik vanuit een andere relatie met deze mensen omga.

Als je dat beide goed los kunt koppelen, dan is dat toch geen probleem?
Mijn baas is 1 van mijn beste vriendinnen, gaat prima.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 00:14

Ik was ook bevriend met collega's, eentje daarvan heb ik bij twee bedrijven gewerkt en toen waren we echt beste vriendinnen.. kan prima!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 06:01

vrienden met collega's kan ik nog inkomen, dat ben ik ook.

maar om even een klein voorbeeldje te geven:
een vriendin van mij werkt op een zorginstelling... waar ik haar gerust kan vragen om een keer iets leuks te gaan doen, of de hele avond met haar kan praten via WhatsApp..... kan een van haar cliënten in de zorginstelling dat niet. De cliënt vind haar een ontzettend leuke en lieve meid en zou het ook leuk vinden om gezellig iets leuks te gaan doen.

Door hun relatie zal dit helaas niet kunnen.

stel dat ik die cliënt was, dan zou ik er echt van balen.

Net zoals dat een vriendschappelijke prive relatie tussen leerling en docent ook vaak gezien wordt als iets dat niet kan.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 08:11

Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast :) als je er beide moeite in steekt gaat zoiets wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:18

Ik heb ook een geheimpje... Ik heb binnenkort een date, heb hem nog niet in het echt gezien. In eerste instantie leek hij me echt heel leuk, totdat ik hem ging facebookstalken... Omdat ik toen zag dat hij korter haar heeft en wat voor neus ie heeft. En nu heb ik geen zin meer in de date := En ik vind de reden waarom echt heel banketstaaf...

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:23

Ik altijd alleen me enkels scheer in de winter, mocht iemand dat per ongeluk zien het het gewoon uitziet alsof ik ze keurig scheer :+

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 13:24

eefj33 schreef:
Ik heb ook een geheimpje... Ik heb binnenkort een date, heb hem nog niet in het echt gezien. In eerste instantie leek hij me echt heel leuk, totdat ik hem ging facebookstalken... Omdat ik toen zag dat hij korter haar heeft en wat voor neus ie heeft. En nu heb ik geen zin meer in de date := En ik vind de reden waarom echt heel banketstaaf...

Zo herkenbaar! Ik laat de gesprekken dan meestal gewoon doodbloeden :')

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 14:51

Waarom mogen wij vrouwen nooit oppervlakkig zijn. Mannen zijn het zo vaak?
Waarom zou je tijd stoppen in een date die nergens toe leid, alleen omdat je het anders banketstaaf vindt? Ik snap je helemaal. Maar als je geen zin hebt, gewoon niet doen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:08

Jasmijn1989 schreef:
Waarom mogen wij vrouwen nooit oppervlakkig zijn. Mannen zijn het zo vaak?
Waarom zou je tijd stoppen in een date die nergens toe leid, alleen omdat je het anders banketstaaf vindt? Ik snap je helemaal. Maar als je geen zin hebt, gewoon niet doen.

Nooit oppervlakkig zijn? "Ohmygod! Check mijn 1000 duckfacefoto's op mijn instagram" is NIET een voorbeeld van oppervlakkigheid?

*edit: gelukkig zijn lang niet alle vrouwen zo.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 15:19

Het is wel jammer als je niet gaat omdat hij toch niet zo knap is op foto's als je had gehoopt, maar in het echt toch heel leuk blijkt te zijn. Dan heb je wat misgelopen.

Even dan een geheimpje van mezelf erbij. Ik heb laatst gevoelens ontwikkeld voor een jongen die ik niet knap vond en eigenlijk nog steeds niet echt knap vind. Ik wist niet dat t kon, maar blijkbaar speelt uiterlijk niet zo'n grote rol als ik dacht.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:06

Wist je dat echt niet Sunneva? Dan kom je toch echt pas kijken. :)

Laat ik maar hard zijn: als je afknapt op korter haar of een neus die een beetje anders is dan je eerst dacht, ben je geen knip voor de neus waard. Tuurlijk, iedereen wil een zo mooi mogelijke partner (binnen bepaalde grenzen, want een supermodel heb je nooit alleen) maar als je voor een relatie gaat is uiterlijk secundair. In ieder geval op de lange termijn. Wat moet je jaar in jaar uit met een mooi kreng of een knappe klojo? En stel nou dat je die jongen afwijst, echt alleen maar om die dingetjes? Daar krijg je misschien nog wel spijt van als je volgende date nog erger is, of wanneer een andere, mooiere jongen weer niks van jou wil weten.

Als je echt verliefd wordt op iemand met een wat minder uiterlijk, Sunneva, dan zit het waarschijnlijk wel goed. Tenzij.... tenzij je hem leuk vindt om zijn imponerende, ultra-zelfverzekerde gedrag. (Helaas zijn er nog te veel vrouwen die vallen op mannen met een grote bek. Trump, Berlusconi...)

Tot slot heb ik inderdaad niet de indruk dat mannen zoveel oppervlakkiger zijn dan vrouwen. Bij sommige mannen is het nog steeds heel stoer om "Broek uit!!!! Tieteeee!!!" te roepen, misschien valt mannelijke oppervlakkigheid daardoor meer op.

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:16

Het gaat toch niet om knap zijn, maar om aantrekkingskracht. Dat heeft stiekem wel iets met looks te maken. Je kan iemand nog zo aardig en gezellig vinden. Als er geen aantrekkingskracht is, dan wordt het niets.