Jaa lushh, vind ik ook heerlijk. Vooral bathbombs ook al heb ik geen bad ik spaar ze voor op vakantie thee ook altijd lekker lust bijna alle thee alleen munt thee vind ik niet zo.
Ontzettend leuk idee! ik zou graag mee doen maar voordat ik me inschrijf wilde ik even vragen of er een ondergrens is wat betreft leeftijd (ben zelf 15) , als die er niet is dan doe ik graag mee
De bodyshop is voor mij de grootste hel...begin al in het begin van de straat te niezen
JoviManoe
Geplaatst: 19-09-16 21:55
Ik zou even wat vertellen, Ik ben samantha, 17 jaar, heb 4 verzorgpaarden, 3 ervan zijn van Obelix (doet ook mee) en de andere is m'n oude opa maar dit staat in m'n account ook! Ik fotografeer ontzettend veel (waarvan je moeder gek word Zegmaar) ben te vrolijk en druk en kan niet stilzitten
xSwanHeart
Geplaatst: 19-09-16 21:56
Marisje76 schreef:
De bodyshop is voor mij de grootste hel...begin al in het begin van de straat te niezen
Waag je dan maar nooit in de buurt van een Lush.... Dat is echt 10.000 keer erger (of beter! )
M_D_H
Geplaatst: 19-09-16 21:57
Mayca schreef:
Lush is love, lush is life. Het is voor mij ook zo lekker dichtbij, al hoewel dat ook wel gevaarlijk is voor mijn portemonnee.
Lush is de heaven Maar gelukkig ver weg bij mij vandaan waardoor mijn pinpas geen mond op strip beademing nodig heeft .
geerte
Geplaatst: 19-09-16 21:57
Hmmm, mij maak je niet blij met lush. Maar een meeting vind ik leuk? Met z n allen naar de kerstman in Finland en daar kadootjes uitpakken?
Ja ik vraag echt serieus wat lush is nog nooit van gehoord... maar ik denk iets met zeepjes?
Ze maken handmade en testen niet op dieren uit .
Ritualis is ook geweldig Roosch . Yoghi flow .
Thats_Me
Geplaatst: 19-09-16 22:05
Oehh Dott krijg spontaan zin in een kaasbroodje
Lush is echt heel fijn spul! Baal nog steeds dat ik geen bad heb want die bruisbommen lijken mij zo fijn.
xSwanHeart
Geplaatst: 19-09-16 22:06
http://www.shoppingnight.nl/wp-content/ ... 6-lush.jpg dit soort goddelijke winkels! (Overigens ben ik dan niet echt een fan van de bath bombs, maar wel van de showergels, maskers, shampoos, bubblebars.... Eigenlijk alles )