Als dromen uitkomen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-20 00:01

Dank jullie! Noah doet het gelukkig erg goed. We hebben wel zijn bedje iets verhoogd met blokken want hij spuugt een beetje. Verder is hij heel tevreden. Liselotte was een heel makkelijke en rustige baby dus wie weet hebben we nog eens geluk.

gerlindie

Berichten: 4667
Geregistreerd: 10-08-10

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 07:34

Gefeliciteerd!
Hij ziet er uit als een flinke jongen :j

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-20 10:59

Ik heb weinig te melden want we doen eigenlijk weinig, ondanks dat ik heel veel wil weet ik dat we echt nog even rustig moeten herstellen.
Het gaat wel goed moet Noah en mij. Gisteren zijn we op controle geweest in het ziekenhuis en alles was goed. Ik heb wat foto’s die ik graag wil posten maar mijn internet is de laatste dagen erg slecht. Beetje een nadeel van hier wonen, soms is er vol bereik en soms is er niks.

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 14:56

Geeft toch niet, je moet nu juist rustig aan doen en genieten van je verse nieuwe telg <3 ze worden al snel genoeg groot <3

ievie

Berichten: 2262
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:43

Fijn dat alles goed gaat!

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 12:18

Nog even de beloofde foto’s nu er een goede internet verbinding is.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 16:59

Ooooooh smelt <3 niet alleen de kleine man maar ook je dochter <3

ievie

Berichten: 2262
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 18:51

Wat een lieve foto’s!

Hoe vindt Liselotte het?

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-20 23:34

Dank jullie!

Liselotte vind het geweldig als ie maar niet te veel huilt.

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 10:56

Hahahaha ja dat is natuurlijk een dingetje, zo'n baby heeft maar 1 optie om iets duidelijk te maken en dat is de keel open gooien ;) heel veel andere communicatiemiddelen zijn er niet echt hihi

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 11:04

AAAAAhhhhhhh, wat lieffffff <3

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 11:43

Haha ja Mer dat is inderdaad zijn enige communicatie middel. En hij is over het algemeen heel tevreden. Huilt even als hij honger heeft en af toe heeft hij wat krampjes. Dus echt niks te klagen hoor. Gisteren kwam de verpleegkundige op huisbezoek. Alles was goed en ondanks dat hij goed drinkt toch nog ietsje afgevallen maar ze zei dat zolang hij er zo gezond uit ziet en goed blijft eten dat ok is. Maandag gaan we op controle bij wat hier consultatie bureau is dus dan gaan we zien of hij aangekomen is.

Liselotte is helemaal gelukkig. Die had een week voor Noah is geboren een nieuwe challenge can ponyclub. Verkleed rijden op muziek. Er waren 3 verschillende prijzen en Liselotte heeft het beste costuum gewonnen. Dat ze niet de beste was met rijden was te verwachten sinds ze een van de jongsten is maar dat is prima. Ik zal proberen het filmpje hier te plaatsen. Ook heeft ze een paars dekje van iemand gekregen dus haar paarse set is langzaam compleet. Ze heeft nu een halster, vliegenmasker, zadelhoes en dekje. Haar nieuwe hoofdstel is roze onderlegd dus voorlopig genoeg verwend denk ik zo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Edit het duurde even voor de video was geupload in youtube maar hier is hij.
https://m.youtube.com/watch?v=S-SRYDi3kSw

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 12:30

Wat een onwijs lekker smoeoltje heeft Noah <3 zo verliefd kun je op zo'n kleintje worden <3

En gefeliciteerd met de overwinning van Liselotte! Dat is nog eens een leuke challenge! en die leeuwenstaart briljant pony was het er niet helemaal mee eend geloof ik met dat gezwaai lol

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 13:15

Haha nee de manen vond ze prima de bandage rond haar staart was minder leuk. We hebben hem ook gelijk na het maken van het filmpje weer afgedaan.

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:51

Ik moest er in ieder geval erg om lachen dat gezwiep _O-

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 16:40

Wat een heerlijk koppie heeft je kleine manneke <3

En super leuk voor Liselotte! Lekker dat de leuke dingen voor haar ook gewoon doorgaan en niet even stoppen door de komst van haar kleine broertje.

Hoe is het met je man trouwens?

ievie

Berichten: 2262
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:30

Aah wat leuk voor Liselotte! En tof dat setje, echte meisjeskleuren.

Fijn dat alles goed gaat met Noah. Met jou ook?

Heerlijk zo met de wandelwagen bij de paarden. Redt Liselotte zich goed zelf als Ze op de pony zit?

senna21

Berichten: 11995
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:52

Fijn dat je zo van je kinderen kunt genieten.
Heerlijk gezicht.
Rijden met één hand op een pony-leeuw is erg knap. :))

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 10:52

Emil sommige dingen kunnen helaas niet maar we proberen zo veel mogelijk ook Liselotte haar aandacht te geven en dingen met haar te doen. Het is al een hele grote verandering voor haar en Noah heeft natuurlijk veel zorg en aandacht nodig dus ik vind het belangrijk Liselotte niet te vergeten. Helaas zijn wij ook niet perfect en niet alles loopt zoals gepland maar dat is prima zo gaat het leven nu eenmaal.

Met ml gaat het goed. Zijn herstel verloopt goed. Maandag telefonisch contact met de dokter. Hij hoopt daarna een paar uurtjes per dag rustig te gaan opbouwen met werken.

Ievie ik vind het paars ook leuk! Past ook goed bij Nikki.

Metmij gaat het goed. Ik voel me steeds beter en het helpt echt dat ondanks dat Noah twee keer per nacht honger heeft hij daarna weer goed slaapt. Ml blijt op tot ongeveer 12 uur en geeft de laatste avond voeding. Ik ga wat vroeger naar bed en kan dan al wat slapen voor de nacht voedingen. Dat werkt heel goed en ik merk dat de rust goed helpt met mijn herstel ook.

Liselotte red zich vrij goed met pony. Moet wel zeggen als ze geen les heeft draaft ze alleen over de hoefslag. Sturen in draf is nog lastig. In stap maakt ze wel cirkels her en der en doet wat slalom.

Senna genieten is het zeker! En ja draven met 1 hand is heel knap. Ik ben erg blij met de lessen ze leert daar veel. En gelukkig na 3 maanden geen les mag ze zondag weer.

Liselotte heeft twee foto’s gemaakt vandaag.Afbeelding
Afbeelding

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:12

Fijn dat het goed gaat met ml. Hopelijk maandag het bericht dat hij mag uitbreiden. Toch altijd fijn om daarin het advies van een arts te krijgen.

Enne....niemand is perfect. Ik vond het ook heel moeilijk om gelijke aandacht te geven. Dat is echter niet mogelijk, ieder mens is anders en heeft andere behoeften. Zolang je je best doet, is het goed genoeg!

Goed geregeld zo samen, dat jij ook aan rust toekomt!

Mer1980

Berichten: 19022
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 22:08

Fijn dat het zo goed gaat met jullie en wat een plaaaaaatje is Noah <3

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 11:09

Ml is heeft vandaag en gisteren weer rustig een paar uurtjes gewerkt. Ik denk dat hij blij is om buiten te zijn.

Noah is gisteren (maandag) naar het consultatie bureau geweest. Hij is goed gezond en verrassend sterk maar mag nog wat meer aankomen. Hij eet overgins prima maar we bieden hem nu meer aan zodat hij zelf kan stoppen wanneer hij vol zit. Vrijdag nog even terug om te wegen. Voor nu niets iets om ons zorgen over te maken want hij is goed alert, slaapt prima, goed volle luiers dus gewoon meer eten aanbieden en kijken hoe het gaat. Vandaag lekker in de zon gewandeld met hem.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ziekenhuis heeft mij nog ingeboekt bij fysiotherapeut dus daar gaan we dinsdag naar toe.

Morgen eens kijken of Noah een dutje wil doen in de ochtend. Vanmorgen was hij klaarwakker namelijk en gezellig aan het rondkijken. Dan wil ik Jazz wat longeren.

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 11:21

Wat een heerlijk manneke is het toch! En wat een ruimte om te wandelen. Wordt er niet hard gereden daar of komt er niks langs, hahahaha?
Toch wat hulp nodig met herstel, vanwege de fysio?

wortel115

Berichten: 2155
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-20 11:31

Heerlijk inderdaad om te wandelen. Nu het geen zaaien of oogsten is is het vrij rustig. Al kwamen we wel de buurman tegen met truck en dubbele oplegger die netjes afremde. Want geloof het of niet je mag op deze smalle 1 baans weg 100. Wat betekend als er een tegenligger komt je de berm in moet. En ml en collega kwamen voorbij met de ute en trekker. Verder geen verkeer gezien.
Nee niet echt hulp nodig heb osteo al gezien die heeft alles los gemaakt. Ze bieden het hier gratis aan 3 bezoeken aan fysio na een bevalling. Ik heb geen gebruik gemaakt van de 4 dagen in het ziekenhuis blijven dus heb maar ja gezegd voor de fysio.

emil01

Berichten: 754
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Als dromen uitkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:56

Dat is dan wel netjes geregeld zeg, na de bevalling fysio erbij. Kunnen ze wat van leren hier....alhoewel dat tegenwoordig wel in de uitgebreide dekking zit ... dat je zelf mag bepalen of je fysio nodig hebt.
Jee, zeg 100 op zo een weg....daar zouden in Nederland ongelukken van komen, maar ja, het is dan ook drukker hier :=