Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Mjn neefje at erg slecht vlees.
Kip lustte hij wel. Hij dacht namelijk dat kippenvlees net als eieren gelegd werden door een kip.
Geen idee hoe lang hij dit geloofd heeft.
Blijheid schreef:Als ik vroeger een bijdehante opmerking maakte zei mijn moeder wel eens "Heb je soms bijdehandjes gegeten?" Waarop ik heel verbaasd naar mijn beide handen keek en zei "Nee hoor, die zitten er nog aan!" Waarvan zij dan weer dacht dat het bijdehand bedoeld was, maar ik snapte het echt niet
musiqolog schreef:@Carr_friesje: Nou, zo zie je maar dat heren niet altijd de meest technische helft van de wereldbevolking zijn.luuntje schreef:Mjn neefje at erg slecht vlees.
Kip lustte hij wel. Hij dacht namelijk dat kippenvlees net als eieren gelegd werden door een kip.
Geen idee hoe lang hij dit geloofd heeft.
Nou, lijkt me geen slechte eigenschap. We eten al veel te veel vlees, als je neefje van jong af vegetariër is, moet je hem dat niet afleren.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf vleeseter. Maar ik ben daar niet trots op: ik vind het gewoon te lekker om te laten staan. Maar als je nuchter kijkt, kan de wereld onze vleesconsumptie niet hebben (als je wilt weten waarom niet: zoek op "ecologische voetafdruk"). Wie zo al geen vlees lust, hoeft dat offer niet meer te brengen om de planeet te redden.