Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Dingen waarbij 'het muntje' wel heel erg laat viel..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 13:39

Haha handige vriend.

Mjn neefje at erg slecht vlees.
Kip lustte hij wel. Hij dacht namelijk dat kippenvlees net als eieren gelegd werden door een kip.
Geen idee hoe lang hij dit geloofd heeft.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:06

Hahah over Corendon gesproken, toen die typetjes voor het eerst in de reclame zaten, verstond ik de hele tijd "Hallo! Wij zijn kort en dom!" :')

En ik ben er pas op m'n 18e achtergekomen dat er 'waardetransport' op die blauwe auto's staat en niet 'watertransport'. :+

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:07

Voelt zich blond, het is toch Coréndon?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:10

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:11

@Carr_friesje: Nou, zo zie je maar dat heren niet altijd de meest technische helft van de wereldbevolking zijn.
luuntje schreef:
Kip lustte hij wel. Hij dacht namelijk dat kippenvlees net als eieren gelegd werden door een kip.

Nou, lijkt me geen slechte eigenschap. We eten al veel te veel vlees, als je neefje van jong af vegetariër is, moet je hem dat niet afleren.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf vleeseter. Maar ik ben daar niet trots op: ik vind het gewoon te lekker om te laten staan. Maar als je nuchter kijkt, kan de wereld onze vleesconsumptie niet hebben (als je wilt weten waarom niet: zoek op "ecologische voetafdruk"). Wie zo al geen vlees lust, hoeft dat offer niet meer te brengen om de planeet te redden.

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:14

Ess_Ramona schreef:
Dat knab achterstevoren bank betekent. Kostte me maar 100000 keer de reclame zien ofzo :x

Hier kom ik nu pas achter _O-

Geniaal topic dit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:21

Als ik vroeger een bijdehante opmerking maakte zei mijn moeder wel eens "Heb je soms bijdehandjes gegeten?" Waarop ik heel verbaasd naar mijn beide handen keek en zei "Nee hoor, die zitten er nog aan!" Waarvan zij dan weer dacht dat het bijdehand bedoeld was, maar ik snapte het echt niet :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:23

Blijheid schreef:
Als ik vroeger een bijdehante opmerking maakte zei mijn moeder wel eens "Heb je soms bijdehandjes gegeten?" Waarop ik heel verbaasd naar mijn beide handen keek en zei "Nee hoor, die zitten er nog aan!" Waarvan zij dan weer dacht dat het bijdehand bedoeld was, maar ik snapte het echt niet :')

_O-

En moeder maar denken dat ze een scherp kind had :')

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 14:47

MarlindeRooz schreef:

Verwarrend, luister zelf ook dan eens bij het bijna laatste stukje dat die dame begint te kletsen met die rode achtergrond: Coréndon zegt ze....

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:00

IsaCalixa schreef:
Ik had als kind veel van die domme dingen :')

Ik heb nooit geweten dat Bassie en Adriaan & de Baron en Vlugge Japie de zelfde personen waren :D

Daar kom ik nu ook pas achter... :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:05

De Baron is ook Bassie of Adriaan? :oo Dacht dat dat wel een andere acteur was?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:05

smurfje schreef:
Ess_Ramona schreef:
Dat knab achterstevoren bank betekent. Kostte me maar 100000 keer de reclame zien ofzo :x

Ik kom daar nu pas achter :o?

Hier nog zo'n blonde muts :P

ARCTN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:11

Mijn vader maakte mij vroeger wijs dat schapen op de zeedijk aan de ene kant kortere poten hadden dan aan kant...
Duurde toch wel een paar dagen voordat ik tot de conclusie kwam dat het onzin was

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:12

rixtb schreef:
Mijn vader maakte mij vroeger wijs dat schapen op de zeedijk aan de ene kant kortere poten hadden dan aan kant...
Duurde toch wel een paar dagen voordat ik tot de conclusie kwam dat het onzin was

Haha, dat hebben ze mij ook wijsgemaakt :P

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:16

zo nog eentje wat ze een vriendin hadden wijsgemaakt over berggeiten! Je hebt bergop- en bergafgeiten. de bergopgeiten hebben vooraan kortere poten en de bergafgeiten acchteraan :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 15:18

Zoe_97 schreef:
zo nog eentje wat ze een vriendin hadden wijsgemaakt over berggeiten! Je hebt bergop- en bergafgeiten. de bergopgeiten hebben vooraan kortere poten en de bergafgeiten acchteraan :D

:') en bedankt, m'n toetsenbord is nu zeiknat, want ik had net een slok water in m'n mond toen ik dit las _O- _O- _O- _O-

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:25

Geweldig leuk topic dit _O- _O-
Ben ook weer wat slimmer geworden na alle uitvindingen die jullie hebben gedaan.

Ben zelf ook ongelooflijk blond soms, maar kan me zo 1,2,3 niets herinneren :+

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:39

Hoorde nog een leuke net op mijn werk! 2 ICTers zijn bij ons bezig met alles om zetten. Liepen eerder ook samen op een ander klusje. Toen hadden ze het bedrijf daar wijs gemaakt dat ze het niet kwalijk moesten nemen als die jongen een fout maakte, dat ze toch subsidie kregen voor hem. Dat zei de ene dus over zijn andere collega :') heel het bedrijf geloofde het nog ook en hebben dus dagenlang gedacht dat ze 1 of andere rare beperkte stagiaire hadden lopen :+

Niet dat ze ooit opgemerkt hebben dat die jongen eigenlijk gewoon de leiding had. Die man was gewoon de leidinggevende van die 2e vent :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:48

Peperkroket schreef:
En ik ben er pas op m'n 18e achtergekomen dat er 'waardetransport' op die blauwe auto's staat en niet 'watertransport'. :+

En ik ben er sinds laatst achter dat er niet GAS op die busjes staat maar G4S :')

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:51

Nicje87 schreef:
Waarschijnlijk gaan er nu heel veel kwartjes vallen. ...

Bij aluminium en bakpapier zitten aan de zijkant van de dozen flapjes die je kan indrukken zodat de rol er niet uitrolt

:D [ [url=m/c2E90L.jpg]Afbeelding[/url] ]

_/-\o_ :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:54

Ik werkte bij de AH en toen was er een schoonmaakster die een beperking had. En ze schreef op een briefje:

"De vaaRtwasser is kapot"

Dus bepaalde mensen de "R" doorstrepen en er onder zetten: "Het is vaatwasser"

Dag erna hing er een nieuw briefje: "De VaaRtwasser is kapot". :x :x

Toen heeft iemand het maar uitgelegd. :(:)
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 23-12-15 16:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 16:55

Enige wat ik me bewust kan herinneren is toen met die vuurwerkramp.
Kwam op het dorp de moeder van een vriendinnetje tegen en die zei "ze hebben een winkel heropend, de kruidvat", waarop ik iets zei van oh joh, wat fijn voor die mensen.
Echt een jaar of 10 later, serieus :o? , moest ik daar weer aan denken en bedacht ik me dat ze toendertijd een grapje had gemaakt...

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:29

musiqolog schreef:
@Carr_friesje: Nou, zo zie je maar dat heren niet altijd de meest technische helft van de wereldbevolking zijn.
luuntje schreef:

Nou, lijkt me geen slechte eigenschap. We eten al veel te veel vlees, als je neefje van jong af vegetariër is, moet je hem dat niet afleren.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf vleeseter. Maar ik ben daar niet trots op: ik vind het gewoon te lekker om te laten staan. Maar als je nuchter kijkt, kan de wereld onze vleesconsumptie niet hebben (als je wilt weten waarom niet: zoek op "ecologische voetafdruk"). Wie zo al geen vlees lust, hoeft dat offer niet meer te brengen om de planeet te redden.

Ok als ik dan even de spelbreker mag zijn... Onlangs stond er in de krant dat de ecologische voetafdruk van vegetariërs soms/Vaak nog groter is dan van mensen die gewoon vlees eten. Door de manier waarop de groenten gekweekt worden, al de extra maatregelen die je nodig hebt, extra wassen van bepaalde groentesoorten en noem maar op. Niet alle veggie's eten nl uit hun eigen moestuintje...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:29

Zo dat is me toch eens een enorme bullshit. _O- _O-

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 18:33

Laatst bijgewerkt door FjordHorse op 23-12-15 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt