MarlindeRooz schreef:Inoterry schreef:Ook dat nog inderdaad. En dan hebben we het niet eens over de treinen waar de mensen als sardientjes in 1 stel gaan zitten en staan terwijl het andere stel nog lang niet vol zit, gebeurt ook vaak zat. Maar vooral niet geloven dat er elders nog plek is als je het tegen ze zegt, welnee. Gewoon lekker mopperen dat die trein zo vol zit
Een mooi voorbeeld daarvan was een paar jaar terug toen een reiziger op twitter een foto plaatste van wat, volgens hem, een volle trein was. Nu zat er in diezelfde trein een NS medewerker die de foto zag en meteen een foto plaatste van een bijna leeg rijtuig. Waren er nog heel veel mensen boos dat hij dat had gedaan, want die trein is elke dag zo vol...
Ja die NS medewerkers kunnen gewoon eerste klas gaan zitten. Dan hoor je mij ook niet klagen.Maar dat is niet te betalen als je gratis kan reizen.
Het was geen 1ste klas rijtuig waar de foto werd genomen.
En we zeggen nergens dat je niet mag klagen als de trein te vol is. Ik vraag me alleen af wat je er mee zou willen bereiken om het ergens te melden.