Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:12

Vanmiddag mijn bestelling van Waxmelts.nl binnen gekregen. Was de eerste waarbij ik geen gratis waxmelt erbij heb gekregen. Had dan ook maar 12 cupjes, misschien lag het daaraan, maar was toch wel jammer. Ook al zijn de gratis melts meestal niet mijn smaak, het idee is toch wel leuk :j

Zitten zeker wel weer lekkere geuren tussen. Ben alleen vergeten een foto te maken, en inmiddels zitten ze tussen alle andere cupjes in het Ikea kastje wat ik vanavond gekocht heb. Kastje is wel een beetje groot, rot zeg, ruimte voor nog meer waxmelts... O:)

Heb nu Warm Gingerbread aanstaan van Waxmelts.nl die rook in het cupje wel lekker, maar in de brander weet ik nog niet want hij staat net aan en ruik er nog niet echt wat van. :)

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 22:38

Ze geeft normaal wel extra geloof ik.
Daar zal iets fout gegaan zijn.

Daarbij ben je gewoon verwent door alle extra,s bij anderen ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:08

Yay! Hier van waxmeltsenzo binnen!
1tje had ik klein besteld en groot binnen. Dus dat is al top, en in het bakje ruikt die nog lekker ook. En 1tje gratis, die ik eerst al op de lijst had staan, maar twijfelde. snel uit proberen dus!
Ben ook heel benieuwd naar die uh amizonia. In het bakje vind ik hem niks. Maar denk in de melt wel. En ben verliefd op babypowder!Afbeelding
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:28

Winter Wonderland is lekker, Spiced Grape ook, en Cinnamon buns heb ik inmiddels een voorraadje van omdat ik hem erg lekker vind. De spiced apple heb ik ook maar nog niet gebrand en volgens mij heb ik ook de apple crumble maar dat weet ik zo niet helemaal zeker. :)

Super netjes dat je een grote hebt gehad, maar ben ook niet anders gewend van waxmeltsenzo. Volgens mij ben ik jou trouwens nog een bedankje schuldig voor het kadootje bij mijn laatste bestelling Waxmeltsenzo, dus bij deze, dankjewel!! (En inderdaad ik ben gewoon een beetje verwend geraakt, jij, tulpje, Pure Soap, kreeg van allemaal een kadootje erbij, dus dan ga je er op rekenen hahaha zo fout := )

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:30

Ik kreeg ook een extra cupje bij waxmeltsenzo, niet bij PS helaas. We zijn wel verwend :P Nu Oriental Garden van PS aan, even relaxen na een lange (maar leuke) dag :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:55

Bij PS kon je hem zelf toevoegen als artikel in de winkelwagen als je voor 10 euro of meer bestelde. :)
Beetje omslachtig wel ja.

Oh jee, heb alweer e.e.a. in mijn mandje liggen bij waxmeltsenzo. Maar niet zo heel veel, en zit nu echt te twijfelen tussen nu bestellen of wachten tot er meer nieuwe geuren bij gekomen zijn :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:30

O een bedankje is niet nodig hoor.
Ik doe dat bij iedereen er wel bij, ik snap wat je bedoeld trouwens maar anders had ik er eentje over en om die nou nog op de site te zetten, en dat is er eentje die ik dus zelf te vies vind om te branden en aangezien jij aangaf die lekker te vinden doe ik jou er liever een plezier mee, opgelost ;)

Oh en ik zou wachten verwacht ze van de week al binnen en ben woensdag verder vrij dus als het kan ga ik brouwen ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:42

Oh dan ga ik toch nog maar even wachten, heb even gekopieerd wat ik nu allemaal in mijn mandje had zitten, jammer dat je dat niet kan opslaan := Dan kan ik het volgende keer er zo opnieuw ingooien.

Te vies??!! Hij is heeeeeeeerlijk. Ik denk dat ik het laatste cupje niet ga opbranden maar ga bewaren om af en toe aan te snuffelen :=

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:48

Smaken verschillen hoor, Heel soms denk ik dat een geur vies is dan ruikt hij in de fles niet lekker en dan blijkt later dat ik hem in de brander wel lekker vind. Maar heb ook wel eens gedacht zo die is lekker en dan in de brander dank ik yak yak haha.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 00:56

Zo zijn wij het hier thuis niet eens over de geur die ik vanavond gebrand heb, die warm gingerbread. Mijn vriendin vindt hem prima, zacht en op de achtergrond aanwezig. Ik vind hem veel té zacht, ruik hem amper en was echt geneigd om wat anders op te zetten.
Nou zou je kunnen denken dat haar neus beter is dan de mijne, maar gisteren had ik mijn parfum op staan, de hele kamer rook er intens naar en toch hield zij bij hoog en laag vol dat ze niks rook. Dus daar zal het toch echt niet aan liggen :')

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 01:04

Alwiene schreef:
Bij PS kon je hem zelf toevoegen als artikel in de winkelwagen als je voor 10 euro of meer bestelde. :)

Had ik gezien, had ik inderdaad moeten doen. Ik was echter in de veronderstelling dat zij dat anders wel zou doen als ik niet kon kiezen. Maar dat was dus niet zo. Weet ik dat voor de volgende keer!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 02:24

Daarstraks toch nog even een bestelling geplaatst bij de duizendpoot :)
Tot nu toe alleen maar scentchips en bolsius geprobeerd dus ik ben heel benieuwd:
* Kringle Autumn Rain
* Kringle Watercolours
* Goose Creek Christmas Cashmere
* Goose Creek Crunchy Leaves
* Bridgewater Merry Morning
* Yankee Candle Wild Fig
* Yankee Candle Candycane Lane

Kan niet wachten tot ze binnen zijn *\o/*

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:33

Century schreef:
Alwiene schreef:

Had ik gezien, had ik inderdaad moeten doen. Ik was echter in de veronderstelling dat zij dat anders wel zou doen als ik niet kon kiezen. Maar dat was dus niet zo. Weet ik dat voor de volgende keer!

Meestal doet ze dat wel hoor.
Ik kan me indenken dat ze met deze drukte gewoon alles van de factuur afkijkt en daar verder niet bij stil gestaan heeft. Als er dat extra cupje op dat lijstje staat gaat dat automatisch mee. Ze heeft het nu echt wel druk gehad denk ik hoor.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 11:36

Trouwens ik wil zelf ook graag een electrischie brander, maar ik heb nog niet echt gezien wat ik mooi vind. Ja in Amerika maar omdat mijn pakket dan te groot werd zou die apart verzonden worden en dat werd mij top much. Weet iemand waar ze in nl een ruime keuze hebben.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:10

Oewww lekkere geuren Eight!
Ik zou van Kringle graag Autumn Winds proberen, maar die is er helaas alleen in kaars.

Ik heb nu Mint & Vanilla Fudge van PS opstaan, maar jeetje.. Die is sterk zeg -O- . Heb 'm na een kwartiertje uitgeblazen maar word nog overvallen door de geur van mint. Erg sterk!

Geen idee Waxmelts! Wat voor stijl wil je? Strak, of juist met allemaal tierlantijntjes? Rond? Hoog? Laag?

Ik had PS gemaild omdat ik het toch wel erg lang vond duren en ook gelijk gevraagd of ik die "gratis extra cups bij besteding van" nog bij kon voegen omdat ik dat vergeten was. Kreeg toen een berichtje dat mijn bestelling er idd doorheen geglipt was vanwege drukte en dat de extra cups geen probleem waren, dat ze die er altijd bij doet. Dus denk dat het vanwege drukte gewoon een foutje is geweest!

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:29

Ik heb 2 electrische branders. 1 ooit meegenomen uit amerika en 1 van de chi (de tuinen). Beide werken ook erg prettig al heb ik die vd chi tot nu toe vooral met olie gebruikt. Die uit amerika is met een los schaaltje. Is wel erg handig voor schoonmaken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 12:46

Yv_ schreef:
Ik zou van Kringle graag Autumn Winds proberen, maar die is er helaas alleen in kaars.

Ik heb nu Mint & Vanilla Fudge van PS opstaan, maar jeetje.. Die is sterk zeg -O- . Heb 'm na een kwartiertje uitgeblazen maar word nog overvallen door de geur van mint. Erg sterk!

Geen idee Waxmelts! Wat voor stijl wil je? Strak, of juist met allemaal tierlantijntjes? Rond? Hoog? Laag?

Ik had PS gemaild omdat ik het toch wel erg lang vond duren en ook gelijk gevraagd of ik die "gratis extra cups bij besteding van" nog bij kon voegen omdat ik dat vergeten was. Kreeg toen een berichtje dat mijn bestelling er idd doorheen geglipt was vanwege drukte en dat de extra cups geen probleem waren, dat ze die er altijd bij doet. Dus denk dat het vanwege drukte gewoon een foutje is geweest!

Dat is het hem juist dat weet ik niet precies vandaar dat ik iets zoek met ruime keuze.
Iig zou ik graag eentje willen dat tevens een lamp is zodat ik terwijl ik van de geur kan genieten ook een mooi lampje heb. Niet te strak maar ook niet te freubelig zeg maar. Gewoon een mooie vormgeving. Niet zo,n klein gevalletje net als zo'n muggenstekker. Maar echt een lamp.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-15 13:01

BrankaZ schreef:
Lisitano schreef:
Witches Brew heb ik ook gehad, maar die was vrij licht dus ik rook het nauwelijks helaas.

Vreemd dat je 'm nauwelijks rook. Bij mij is ie wel sterk genoeg.
Van YC nog maar 1 keer gehad die niet zo sterk rook en 2 die ik niet lekker vond ruiken. O.a. Angel Wings.

Die vind ik dan weer heel erg lekker :))

Gisteren Cosy by the Fire gebrand en die vind ik wel echt heel lekker!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:26

@Kiwi wat vind je van de Wintergarden?
Je andere luchtjes zijn alleen meer zoet en warm of gezellig.
Dus voor jou is het mogelijk een minder lekkere lucht?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:10

waxmeltsenzo schreef:
Meestal doet ze dat wel hoor.
Ik kan me indenken dat ze met deze drukte gewoon alles van de factuur afkijkt en daar verder niet bij stil gestaan heeft. Als er dat extra cupje op dat lijstje staat gaat dat automatisch mee. Ze heeft het nu echt wel druk gehad denk ik hoor.

Ja kan ik mij goed voorstellen! Het is ook niet dat ik het erg vind ofzo, het is iets extra's en het is al super dat ze dat doet.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 14:55

Yv_ schreef:

Ik heb van alles wat genomen zodat ik kan kijken welke merken ik het prettigst vind, en dan kan ik van dat bepaalde merk weer wat meer uitproberen :)! Autumn winds klinkt ook heel erg aantrekkelijk, ik denk dat ik sowieso het meest van de herfst geuren ben :) koekjes en kerstluchtjes vind ik nog spannend :))

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:06

Ik heb nu Oriental Garden van PS, die is heel subtiel maar heel ontspannend. Een blijver!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:17

Hier de blokken van Big Bazaar nu aan, zodra die smelt komt de geur wel vrij.
Maar ik merk dat de geur helemaal na 5 a 10 minuten weg is. Is dat met de cupjes van oa waxsmeltenzo anders?

Sent chips hetzelfde voor mijn gevoel!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:18

waxmeltsenzo schreef:
@Kiwi wat vind je van de Wintergarden?
Je andere luchtjes zijn alleen meer zoet en warm of gezellig.
Dus voor jou is het mogelijk een minder lekkere lucht?

Ik was positief verrast van de geur in het potje. Hebben spicy apple aan gehad. Had een hele sterke en intense geur verwacht. Maar ook daar positief verrast!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 15:26

Bij de duizendpoot hebben ze nu een elektrische brander in de aanbieding g die ook een lampje is.
Anders zou ik echt kijken voor een scentsy warmer.
Die hebben echt super mooie branders! Ze doen het alleen met zachte was goed
Harde was smelt niet zo goed heb ik gehoord :)