Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:20

Yezzi schreef:
Ik kan er echt niet tegen als ik andere mensen hoor eten. Het geluid van smakken, kauwen of kraken van eten kan ik echt niet aanhoren. Ik word er erg nerveus, gefrustreerd van. Vind het soms zelfs walgelijk, terwijl ze niet eens zo gek veel geluid maken. Erg vervelend, want zo is het niet eens leuk meer om te eten.

Ik heb mn soulmate gevonden, ik word er werkelijk waar agressief van.
Het is zo'n vreselijk irritant geluid..

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:37

Hackie schreef:
Haha, bij mij mag iedereen altijd aan mijn haar zitten. Bij mij puntje eraf, ook wel echt puntje eraf :)) maar werk bij een kapsalon, dus die snappen dat wel. (En natuurlijk mijn laagjes bij werken) En gisteren zijn er drie kleuren ingegooid. :))

Haha, lijkt me super gaaf.

Om me er maar meteen over heen te zetten nu ik m'n confession heb gedaan: ik heb me aangemeld als knipmodel. Morgenochtend krijg ik een nieuw kapsel. := Stikzenuwachtig :')

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 18:41

Ik heb toen ik zwanger was van mijn oudste, tegen mijn moeder gezegd dat ik door de pil heen zwanger was geraakt.

Mijn moeder denkt dat nog steeds. Kind is bijna 11 :=

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:14

Lente schreef:
Ik heb toen ik zwanger was van mijn oudste, tegen mijn moeder gezegd dat ik door de pil heen zwanger was geraakt.

Mijn moeder denkt dat nog steeds. Kind is bijna 11 :=

Hahaha hier moet ik toch wel erg hard om lachen _O-

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:14

daisssx schreef:
Yezzi schreef:
Ik kan er echt niet tegen als ik andere mensen hoor eten. Het geluid van smakken, kauwen of kraken van eten kan ik echt niet aanhoren. Ik word er erg nerveus, gefrustreerd van. Vind het soms zelfs walgelijk, terwijl ze niet eens zo gek veel geluid maken. Erg vervelend, want zo is het niet eens leuk meer om te eten.

Ik heb mn soulmate gevonden, ik word er werkelijk waar agressief van.
Het is zo'n vreselijk irritant geluid..

Ik had dit ook heel erg, maar ik ben er nu achter dat ik mezelf erover heen kan zetten. Voornamelijk bij personen van wie ik houd. Vreemden is echter een ander verhaal...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:17

Gracezellaa schreef:
Ik had dit ook heel erg, maar ik ben er nu achter dat ik mezelf erover heen kan zetten. Voornamelijk bij personen van wie ik houd. Vreemden is echter een ander verhaal...

Dat is knap.. Ik had ooit een ex die heel luidruchtig zijn drinken doorslikte.. Dus als je aan de andere kant van de kamer zat hoorde je het nog. Krijg daar nog steeds moordneigingen van. _-:( _-:( _-:(

Als ik weer een x ga daten gaan we eerst wat drinken om te kijken of deze het niet ook doet, anders is het sowieso niks. :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:32

Confession; ik word echt doodmoe van mensen die zichzelf ziek, zwak, misselijk of moe praten. Ik word daar eigenlijk licht agressief van.

Oh en net als iemand anders word ik gestóórd van mensen die fluiten, ik krijg daar ècht moordneigingen van.

En mensen die mij laten schrikken op wat voor manier dan ook wil ik altijd omleggen en krijgen ook altijd een snauw/ dreun van me.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:36

AmyII schreef:
Confession; ik word echt doodmoe van mensen die zichzelf ziek, zwak, misselijk of moe praten. Ik word daar eigenlijk licht agressief van.
.

Dit %) en dan zijn dat vaak nog de mensen die mij erop aanspreken dat ik me aanstel en dat ik best nog alles kan doen met een (toch redelijk serieuze) knieblessure (al is het echte verhaal ingewikkelder) terwijl ik al veel meer doe dan dat eigenlijk goed voor je is in dit geval en daar eigenlijk mee moet stoppen.. en dan lopen die mensen te zeuren dat ik me aanstel terwijl zij thuis zitten omdat ze verkouden zijn :x

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:39

Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die me laten schrikken! Mijn baas kan daar echt wat van, durf alleen niet zo goed te zeggen dat ik daar een beetje nerveus van raak :o

Confession: ik erger me echt vreselijk aan de Tumblr-taal. Mensen die expres allerlei fouten gaan maken, geen hoofdletters gebruiken of juist half hoofdletters half gewone letters gebruiken, en dan van die stomme smilies erachteraan. :')

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:48

Cayenne schreef:
En nog een confession: soms vind ik het stiekem best fijn om eens alleen thuis te zijn. Ik ben stapelgek op mijn verloofde, maar soms heb je gewoon ruimte voor jezelf nodig. Ik kan me niet voorstellen dat sommige stelletjes 24/7 aan elkaar geplakt zitten :=

Ik meld me :o

Mijn vriend komt morgen terug van een 10-daagsevakantie met studiegenoten. Ik vind het heerlijk om na bijna 4 maanden bijna continue bij elkaar zijn even lekker écht privacy te hebben, zonder dat hij elk moment door de deur kan komen stappen. Al ben ik ook wel blij dat hij er morgen weer is :D

Nog een confession wat hem betreft: We wonen op dezelfde gang (studentenflat) en ik voel me een beetje onprettig bij het idee dat de rest (het is nogal een sociale gang) dat weet en er dan zo hun mening over hebben,. Totaal misplaatst gevoel, want ze weten er allemaal van, en degenen die we erover gesproken hebben vinden het alleen maar leuk. Maar ik voel me er toch onprettig bij, had liever gehad dat 1 van ons ergens anders woonde :o Nu durf ik niet zo goed 'in het openbaar op de gang' met hem rond te hangen. Ik sluip nog elke keer stiekem zijn kamer in en uit O:)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:49

Zal ik dan maar opbiechten dat ik het leuk vind om iemand te laten schrikken? Sorry O:)
Al van jongs af aan, wat hebben ze het hier te verduren gehad. Vroeger paste ik nog onder de wc pot, helemaal leuk :') Nu ben ik niet meer zo heel erg, maar soms moet het gewoon even..

Etende mensen kan ik ook eeeecht niet tegen, ben blij dat ik niet de enige ben. En mijn vader slikt dus zo heel luidruchtig :r

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 19:58

Oke nog een confession, ik beoordeel eventuele dates op hun uiterlijk en opleidingsniveau.. :o
Al is hij nog zo lief, hij moet slimmer dan ik zijn en natuurlijk ook wel een beetje knap.. Heel oppervlakkig..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:09

AmyII schreef:

Haha, dat heb ik ook. En ik werk nog met patiënten ook, en sommige kunnen dit zo goed :+
Mijn tactiek is soms om erin mee te gaan en er nog even onder te gaan zitten. Zo van; jeetje, wat verschrikkelijk moet dat zijn om altijd maar zo moe te zijn dat je niks meer kunt :oo En dan wel meelevend en serieus en niet te overdreven en sarcastisch ;)
Dan krijg je ze regelmatig weer omgedraaid en zeggen ze; nee, maar zo erg is het gelukkig niet...

:+ maar bij sommigen werkt het nooit :O
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 25-08-15 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:09

Haha, sommige verhalen herken ik zo :=

Hier ook een paar confessions. Zo werk ik in de supermarkt en kan ik er echt niet over als een leidinggevende aan mijn kassa iets betaald :) en zo word ik ook nerveus als er ambumedewerkers aan mijn kassa komen.
Vind politie en ambu erg gave beroepen, maar nadat ik een paar keer van de ambumensen ben geschrokken (stel je voor, het is rustig en je moet achter de kassa blijven zitten en ik zit mee te genieten van de radio.. hoor ik ineens 'Hallo!', en zie ik twee groen-met-geel-fluoricerende kleding van dus ambumensen met al allemaal spul op de band :') ) wordt ik van hun zenuwachtig. Ook omdat de meeste ambumensen snel doorhebben als iemand zenuwachtig is!

Ook ben ik gek van alles wat met politie te maken heeft :7
Das dan ook wat ik later wil doen! Maar nog steeds durf ik niet met de pet die ik eens gekregen heb van de politieacademy naar familiefeesten van mijn moeders kant.
Ik vind die mensen kei aardig, en minimaal 80% weet dat ik graag die kant op wil gaan later :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-15 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 20:11

Oh ik vind mezelf ook een oppervlakkig iemand. Ik let ook heel erg op uiterlijk, maar vooral op lengte.
Een jongen kleiner dan ik word ik gewoon echt niet vrolijk van, hoe knap en lief en geweldig hij ook is.
Meisjes daar in tegen heb ik geen probleem als die kleiner zijn.
(ik ben 1.90.. )

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:08

Ik doe ook middagdutjes, maar sinds ik Pfeiffer heb gehad ben ik gewoon 24/7 moe, echt doodirritant want ik heb dus het energieniveau van een tafelpoot..

Ik vind het ook altijd grappig om mensen te laten schrikken :=

AmkeVH dat ken ik ook, jongens moeten minstens mijn opleidingsniveau zitten, knap zijn en langer dan ik. En een beetje sportief mag ook wel :o

Dat gezeur om geld ken ik ook, echt verschrikkelijk..

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:15

Ik doe als het even kan ook middagdutjes.. Houdt ervan!!
Nu ben ik weer volledig gaan studeren en (schaam) mijn lichaam is teveel gewend aan dat dutje rond 4 uur... Het is zwaar als ik dan in de klas zit!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:19

Oh ja ik stel ook echt eisen aan een man..
Maar ik moet zeggen dat ik dat heb terug gevonden in m'n vriend :j

Confession ik doe de afwas nu niet omdat ik er geen zin in heb en omdat ik het de hele week al doe, m'n vriend mag het doen, ondanks dat ik de halve dag vrij was en hij de hele dag gewerkt heeft en pas om 22 uur thuis is van z'n training. Wat een monster ben ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:28

Confession:
Ik voel me zwaar geïntimideerd door vrouwen die langer zijn dan ik. Zelf ben ik 1.80m en als iemand nóg langer is voel ik me onbekend ongemakkelijk klein... :o

Mijn vriendin is dus ook kleiner dan ik.

Nog een;
Mijn vriendin heeft kort haar en draagt vrij stoere kleding. Ik ben degene van ons tweeën die frutselt met haar en nagellak en soms jurkjes draagt...
Maar ik kan echt ongelooflijk de vent uithangen :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:29

Gheheh dan moet je mij niet tegenkomen dus.
Ik ben zelf nog nooit een vrouw of meisje langer dan ik tegengekomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:30

Hahaha nee ik denk t :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 21:32

Ik weet dat ik een 'vriendin' van mij al veel eerder had moeten 'dumpen' en ondanks dat ze echt een trut is geweest, geniet ik er echt van dat ze mijn Snapchat Stories nog steeds bekijkt. Ik probeer dan ook zo veel mogelijk foto's met vrienden en blije bekken erin te zetten zodat zij hopelijk het idee heeft dat ik het hartstikke goed maak zonder haar. Maar eigenlijk... :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:00

Oke.. Ik heb wel een hele erge :oo

Toen ik nog een "relatie" had met mijn ex ("relatie" gezien ik me later realiseerde dat hij mij misbruikte voor geld en gemak en daarnaast had ik in eerste instantie enkel een relatie met hem omdat ik bang voor hem was) was alles gewoon ellendig. Ondanks alles heb ik hem altijd verteld dat op het moment dat ik er achter zou komen dat hij drugs gebruikte ik hem de deur uit zou schoppen. Uiteindelijk bleek hij vreemd te gaan en hem ik hem daardoor gelukkig de deur uit gekregen. De week dat ik er klaar mee was begon hij aan de pillen en inmiddels is hij drugsverslaafde - en heel eerlijk vind ik dit gezegd vind ik het alleen maar goed := Zijn verdiende loon na alles :oo (hij heeft me destijds hartje december in m'n ondergoed uit MIJN huis op op straat geschopt met de woorden vries maar lekker dood)

Oke... Dus echt even heel eerlijk. Ik schaam me er voor, maar ik geniet er van dat hij gewoon de grooste loser is die hij ooit had kunnen worden :') Tegen bekende en wederzijdse vrienden zeg ik dat ik hoop dat het goed met hem gaat, maar keer op keer hoop ik dat hij zichzelf dood heeft gesnoven of wat dan ook :o

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:15

Mijn vriend praat alleen maar over auto's en ik erger me er met de dag erger aan. Het stopt nooit. :oo

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:17

Ik erger mij ontzettend aan mijn broertje. Ik verdenk hem ervan een narcistische persoonlijkheidsstoornis te hebben...