tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:27

Even goed nagedacht hoe ik hier op kan reageren ... Maar heb ook even berichten terug gelezen waarin WT aangeeft dat HAAR EX ... HAAR niet los kan laten ....

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 13:37

Ja sinds ik het vrijdag ( 2 dagen geleden heb uitgemaakt)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-15 22:09

Nou ik ben ook lekker op dreef haha. Heb wel heel erg gemerkt dat ik totaal geen zin meer heb in een relatie of al iets in die richting.
Had een date, leuke kerel maar geen behoefte om weer af te spreken. Hij was helemaal weg van mij en ik werd er benauwd van.
Afgelopen weekend terug na 3 jaar gestapt bij al mn oude vrienden, tevens oude jeugd liefdes. Ook dat liep weer anders. Ook niks voor mij haha.

Ik geniet echt volop van mn vrijheid. Niks depressiefs ofzo meer. Heerlijk gevoel!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 16:19

Cioccolato schreef:
Nou ik ben ook lekker op dreef haha. Heb wel heel erg gemerkt dat ik totaal geen zin meer heb in een relatie of al iets in die richting.
Had een date, leuke kerel maar geen behoefte om weer af te spreken. Hij was helemaal weg van mij en ik werd er benauwd van.
Afgelopen weekend terug na 3 jaar gestapt bij al mn oude vrienden, tevens oude jeugd liefdes. Ook dat liep weer anders. Ook niks voor mij haha.

Ik geniet echt volop van mn vrijheid. Niks depressiefs ofzo meer. Heerlijk gevoel!

Pf ja hier ook. Waarom is alles niet simpel. Kon ik het gewoon van me aflaten. Het likt me nuet om te stoppen. Het lijkt haast een verslaving te worden zo voelt dat. Ook al is het heel verkeerd natuurlijk. Ik heb ook afleiding geprobeerd te zoeken. Zeker nadat ik een jaar abonnement had gewonnen bij een datingsite. Maar hoe enthousiaster die mannen worden hoe afstandelijker ik word.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-15 19:12

Bizar .. vandaag (of eigenlijk vannacht) is het zeven maanden geleden. Ik heb gister mijn eerste fotoshoot gehad en ben zo blij met het resultaat. Niet alleen om mezelf terug te zien op een leuke foto maar ook door wat ik kan uitstralen op de foto's. Ik zie gewoon iemand die er weer gelukkiger uit ziet en gewoon weer sterk is!

Maar goed .. vannacht lag ik dus volgens mij te ijlen. Was wakker, maar ook weer niet .. en ging steeds over 'hem'... 'het is uit .. jaa .. het is uit .. echt waar .. weg .. het is uit', dat is wat ik me kan herinneren.
Was zo blij toen ik vanochtend wakker werd en het was over o_o'

ilikex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 20:59

En ook ik na bijna 5 maand weer alleen.. wat kan je je dan poedersuiker voelen en wat kan je iemand dan ineens zo missen.. mn maatje is weg,degene aan wie ik alles kon vertellen.. kan niet meer..

eerlijk gezegd ben ik boos op hem.. hij maakt t uit via app omdat hij t niet face to face durft! Die klootzak..

en dan ben je morgen ook nog jarig..

WildThingJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:25

Probeer je verjaardag toch nog fijn te vieren en denk een dagje niet aan hem... Morgen is jouw dagje , nadien nog genoeg tijd om te janken maar ga wat leuks doen met vrienden, bezig zijn, dan kan je niet piekeren...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 22:34

xDenies schreef:
Maar goed .. vannacht lag ik dus volgens mij te ijlen. Was wakker, maar ook weer niet .. en ging steeds over 'hem'... 'het is uit .. jaa .. het is uit .. echt waar .. weg .. het is uit', dat is wat ik me kan herinneren.

Dromen zijn zo raar! Sinds ik weet dat mijn crush weg gaat van werk en ik waarschijnlijk toch nog een poging ga doen af te spreken, droom ik elke avond over hem! Zo lag ik eergisteren op de bank bij zijn ouders (die erbij zaten, ken die mensen niet) met de kat te kroelen, terwijl ik met hun een film zat te kijken (:') ?) en zeiden ze dat hij al een lijstje had gekocht om mijn foto in te doen en aan de muur te hangen, maar dat uiteindelijk niet had gedaan.. Wtf?! :))
Dromen zijn zooo raar..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 23:50

Dreamy schreef:
xDenies schreef:

Dromen zijn zo raar! Sinds ik weet dat mijn crush weg gaat van werk en ik waarschijnlijk toch nog een poging ga doen af te spreken, droom ik elke avond over hem! Zo lag ik eergisteren op de bank bij zijn ouders (die erbij zaten, ken die mensen niet) met de kat te kroelen, terwijl ik met hun een film zat te kijken (:') ?) en zeiden ze dat hij al een lijstje had gekocht om mijn foto in te doen en aan de muur te hangen, maar dat uiteindelijk niet had gedaan.. Wtf?! :))
Dromen zijn zooo raar..

J dromen kunnen echt vreemd zijn idd. Ik heb ook zo vaak geregeld gedroomd over hem toen het allemaal heel erg speelde. Leuke dromen dat we het fijn hadden en waar ik ook het meeste van schrok. Maar ook dromen dat die ruzie zocht. Echt raar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 08:45

Ik moet altijd heel erg op mijn dromen vertrouwen. Ik weet niet altijd hoe & wat ze bedoelen maar uiteindelijk komt het er wel op neer dat ze me iets duidelijk proberen te maken ...

Toen ik net met mijn ex vriend had zag ik hem wel in dromen maar zijn gezicht was wazig .. zodra ik achter om keek of in zijn gezicht zag ik helemaal niets. Ook had ik heel veel dromen dat of ik en mijn hele gezin verongelukte, of dat alleen ik werd meegenomen en dat ik hem probeerde te appen maar hij niet reageerde.
En toen het uit was .. zag ik hem ineens wel in mijn dromen, het voelde zo fijn want het was écht hem maar dan liever. En meer geïnteresseerd ... Maarja je dromen geven iemand al snel een bekend gezicht..

Met mijn eerste ex vriend had mijn lichaam echt stuiptrekkingen als hij te dicht bij kwam ..

Gossie, je moet echt op je lichaam vertrouwen :)

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 09:55

Hm ja wel mooi gezegd. Al vraag ik me dan soms af wat mijn dromen betekenen. Hoe luister jij naar je deomen? Sommige dromen van mij de laatste tijd waren zo apart.

Hebben jullie ook soms het gevoel dat je gewoon voelt dat je toch weer heel langzaam naar zo'n diep punt gaat en je voelt het gewoon maar kan er niks tegen doen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 10:52

Ooh dat gevoel heb ik vorige week nog gehad en toen die jongen ineens dacht dat we een stel konden zijn. Toen ik helemaal niets voor hem voelde maar me bijna gedwongen voelde om dat wel te doen ... ik werd gek, ik maakte me gek en ik miste iemand zo erg ...

Maar soms moet je gewoon even weer keihard en sterk zijn. Fotoshoot van afgelopen zaterdag heeft me er heel erg mee geholpen om me te laten zien dat ik weer zo goed als mezelf ben :)

Tsja .. hoe luister ik er naar? Geen idee eigenlijk. Ik begreep mijn dromen eerst ook niet, tot hij het die nacht had uitgemaakt viel alles op z'n plek. Ik was zó bang om hem kwijt te raken, en in mijn dromen werd hij niet zichtbaar want eigenlijk was hij er niet ... klinkt bizar heh :P

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 14:57

Ik kom me hier ook maar even melden. Mijn relatie is dan nog niet uit, maar staat wel op het randje van de afgrond.. en ik weet niet meer wat ik moet doen.
voor mijn gevoel ging het al even niet helemaal lekker. Hij kan heel goed zijn zin door drijven. Als ik daar wat van zeg gaat het even goed en daarna net zo hard weer fout. Ben gister even goed boos geworden en toen drong het pas tot hem door. Maar toen zei hij iets wat mij zoveel pijn deed...
2 maanden geleden heeft hij zijn sleutelbeen gebroken. Op het moment dat dat gebeurde hadden wij al een beetje ruzie, waardoor ik niet per direct naar hem toe gegaan ben. Ik heb daar heel veel spijt van gehad en heb wel 100 keer mijn exuses aangeboden en hem mee uit eten genomen om het goed te maken. Toen was het goed zei hij en hoefde ik me er niet druk meer over te maken. Gister haalde hij dat ineens weer aan. Terwijl het allang uitgesproken was.Terwijl ik de afgelopen 2 maanden alles voor die jongen gedaan heb. Ik heb hem zo min mogelijk alleen gelaten omdat hij zich zo rot voelde en niks kon, heb voor afleiding gezorgd... zijn laatste weken van school waren ook echt niet leuk. Ik heb hem er echt doorheen gesleept. Heb hem meegenomen om leuke dingen te doen zodat hij er ff niet aan hoefde te denken. Ik stond altijd klaar en ben er altijd voor hem geweest.

Kan alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen.
Ik voel me totaal niet gewaardeerd.

knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:31

ach nancy dat is ook niet leuk al doe oude koeien!
het is nu eenmaal gebeurd en je hebt spijt betuigd meer kun je toch ook niet doen!

meis sterkte!

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:44

Dankje! Ik snap ook niet waarom hij dit doet. We hadden een weekendje weg staan dit weekend, dat gaat natuurlijk ook niet door. Weet niet wat ik moet doen...

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 15:56

Nancy__ schreef:
Dankje! Ik snap ook niet waarom hij dit doet. We hadden een weekendje weg staan dit weekend, dat gaat natuurlijk ook niet door. Weet niet wat ik moet doen...

Even afstand nemen en voor jezelf gaan bedenken of je gelukkig wordt van de relatie en van hem.
Vind je hem nog steeds leuk of niet, misschien past ie wel niet bij je.

Het is natuurlijk erg vervelend dat hij zijn sleutelbeen breekt en er voor hem zijn is natuurlijk zoals het hoort. Dat ie zich afreageert is begrijpelijk, maar in deze situatie vinden mannen zichzelf vaak erg zielig en zien ze niet hoe hard vrouwen voor hun lopen en bezig zijn.

Misschien kan je nadat je even rust hebt gehad en tijd voor jezelf daarover beginnen en uitleggen hoe jij voelt.

Ik denk dat je vooral bezig bent geweest met hem en dat je nu even aan jezelf moet denken. :j

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:06

Onze relatie was altijd super. En ik snap niet waarom hij zich zou afreageren, het is al 2 maanden geleden. Heb ook al uitgelegd hoe ik me voel en hij heeft er enorm veel spijt van. maar ik voel me zo ontzettend rot en ben er onbewust heel de dag mee bezig.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:09

Nancy ik denk jou te herkennen van het datingsite topic waar we beiden inzatten of heb je hem niet via internet leren kennen?

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:10

Nancy__ schreef:
Onze relatie was altijd super. En ik snap niet waarom hij zich zou afreageren, het is al 2 maanden geleden. Heb ook al uitgelegd hoe ik me voel en hij heeft er enorm veel spijt van. maar ik voel me zo ontzettend rot en ben er onbewust heel de dag mee bezig.

Je kan ook even afstand nemen en nadenken over wat je van hem verwacht. Dat je dat later naar hem uitspreekt. Ik zal vooral even rust nemen en niet teveel bezig zijn met het gaat uit etc.

Want zoals ik het hoor zijn jullie allebei nog gek op elkaar, is er alleen even iets vervelends gebeurt waar jullie samen uit moeten komen of niet. Maar dat moet je wel voor jezelf gaan bedenken.

Mijn vriend heeft ook een tijd hartproblemen gehad en operaties. Ik moest er ook zijn in die tijd voor hem en man hij maakte me helemaal gek. Ik ben toen ook geknapt, ik moest dit en ik moest dat van hem, ik kreeg zelf geen aandacht meer van hem en ik had geen tijd voor mezelf. Ze hebben dat simpelweg gewoon niet door want mijn vriend zei ook later sorry zo had ik er nog niet naar gekeken. Het betekent niet dat ze je opeens niet meer waarderen of klaar met je zijn.

Edit: en vraag je af waarom het je nog zo erg dwars zit na die tijd? Hij heeft toch al sorry gezegd? Maar hij vervalt in oud gedrag? Dan moet je beslissen of je zo verder wil.

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:17

Wij zijn absoluut nog gek op elkaar dat is het ook niet. Hij zegt ook wel steeds dat hij me snapt en hij weet niet waarom hij daar nou weer over begon. Het was allang uitgepraat.. Ik zit me al sinds gister te bedenken wat ik hiermee moet..

Hij is 23 en ik 26.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:17

Wat vervelend Nancy ! Als jullie er beiden nog wat van willen maken zou ik zeggen om er voor te vechten ! :)

Ik ben nog altijd niet veel wijzer en weet nog altijd niet wat te doen :/

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:28

Nancy__ schreef:
Wij zijn absoluut nog gek op elkaar dat is het ook niet. Hij zegt ook wel steeds dat hij me snapt en hij weet niet waarom hij daar nou weer over begon. Het was allang uitgepraat.. Ik zit me al sinds gister te bedenken wat ik hiermee moet..

Hij is 23 en ik 26.

Ik denk dat jij ook teveel nadenkt, ik herken het namelijk best wel. Hij blijft met dingen zitten en jij ook.
Ik ben ook zo. In het begin van mijn relatie kon ik iets uitpraten met mijn vriend, maar ermee blijven zitten. Waarom? Geen idee, misschien omdat ik nog meer had willen zeggen over hoe ik me erbij voelde of dat hij toch nog dat ene dingetje had moeten zeggen dan had het goed geweest. Maar als je daarin blijft hangen gaat alles zich ophopen en raak je geirriteerd. En bij iedere ruzie komt dat omhoog en wordt de ruzie erger. Dat heb ik in ieder geval.

Ik heb nu gewoon geleerd dat ik alles eruit gooi tijdens het praten, maakt niet uit hoe banketstaaf of kwetsend het overkomt want het moet gewoon. En laat het gaan.. Het is niet goed om te blijven peinzen meid. :)

Nancy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:31

Ik zeg nu ook alles wat me dwars zit en ik dacht hij ook. En ja, ik denk veel te veel na. Heb er gewoon hoofdpijn van.
In het begin hoopte ik ook alles op. Daar hebben we toen over gepraat en dat doen we niet meer. Als er wat is zeggen we het gewoon. Daarom snap ik dit ook gewoon niet.
Gelukkig met ik vanavond werken. Lekker ff afleiding.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 16:39

Nancy__ schreef:
Ik zeg nu ook alles wat me dwars zit en ik dacht hij ook. En ja, ik denk veel te veel na. Heb er gewoon hoofdpijn van.
In het begin hoopte ik ook alles op. Daar hebben we toen over gepraat en dat doen we niet meer. Als er wat is zeggen we het gewoon. Daarom snap ik dit ook gewoon niet.
Gelukkig met ik vanavond werken. Lekker ff afleiding.

Naja wat ik zeg neem even tijd voor jezelf en ga leuke dingen doen en afleiding zoeken.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 19:06

Knuffel voor jou Nancy! Ik ga helemaal mee met Jane, laat het even bezinken, neem wat tijd voor jezelf en dan komt het vast wel goed :)