Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:Nou ik ben ook lekker op dreef haha. Heb wel heel erg gemerkt dat ik totaal geen zin meer heb in een relatie of al iets in die richting.
Had een date, leuke kerel maar geen behoefte om weer af te spreken. Hij was helemaal weg van mij en ik werd er benauwd van.
Afgelopen weekend terug na 3 jaar gestapt bij al mn oude vrienden, tevens oude jeugd liefdes. Ook dat liep weer anders. Ook niks voor mij haha.
Ik geniet echt volop van mn vrijheid. Niks depressiefs ofzo meer. Heerlijk gevoel!
xDenies schreef:Maar goed .. vannacht lag ik dus volgens mij te ijlen. Was wakker, maar ook weer niet .. en ging steeds over 'hem'... 'het is uit .. jaa .. het is uit .. echt waar .. weg .. het is uit', dat is wat ik me kan herinneren.
Was zo blij toen ik vanochtend wakker werd en het was over o_o'
Dreamy schreef:xDenies schreef:Maar goed .. vannacht lag ik dus volgens mij te ijlen. Was wakker, maar ook weer niet .. en ging steeds over 'hem'... 'het is uit .. jaa .. het is uit .. echt waar .. weg .. het is uit', dat is wat ik me kan herinneren.
Was zo blij toen ik vanochtend wakker werd en het was over o_o'
Dromen zijn zo raar! Sinds ik weet dat mijn crush weg gaat van werk en ik waarschijnlijk toch nog een poging ga doen af te spreken, droom ik elke avond over hem! Zo lag ik eergisteren op de bank bij zijn ouders (die erbij zaten, ken die mensen niet) met de kat te kroelen, terwijl ik met hun een film zat te kijken (:') ?) en zeiden ze dat hij al een lijstje had gekocht om mijn foto in te doen en aan de muur te hangen, maar dat uiteindelijk niet had gedaan.. Wtf?!
Dromen zijn zooo raar..
Nancy__ schreef:Dankje! Ik snap ook niet waarom hij dit doet. We hadden een weekendje weg staan dit weekend, dat gaat natuurlijk ook niet door. Weet niet wat ik moet doen...
Nancy__ schreef:Onze relatie was altijd super. En ik snap niet waarom hij zich zou afreageren, het is al 2 maanden geleden. Heb ook al uitgelegd hoe ik me voel en hij heeft er enorm veel spijt van. maar ik voel me zo ontzettend rot en ben er onbewust heel de dag mee bezig.
Nancy__ schreef:Wij zijn absoluut nog gek op elkaar dat is het ook niet. Hij zegt ook wel steeds dat hij me snapt en hij weet niet waarom hij daar nou weer over begon. Het was allang uitgepraat.. Ik zit me al sinds gister te bedenken wat ik hiermee moet..
Hij is 23 en ik 26.
Nancy__ schreef:Ik zeg nu ook alles wat me dwars zit en ik dacht hij ook. En ja, ik denk veel te veel na. Heb er gewoon hoofdpijn van.
In het begin hoopte ik ook alles op. Daar hebben we toen over gepraat en dat doen we niet meer. Als er wat is zeggen we het gewoon. Daarom snap ik dit ook gewoon niet.
Gelukkig met ik vanavond werken. Lekker ff afleiding.