Ik zou ook voor de mintgroene gaan. Opzich is het niet heel moeilijk te combineren. Bovendien zijn er heel veel sites, waaronder Pinterest en Lookbook, waarop je inspiratie kunt opdoen. Zwart is toch een kleur die iedereen heeft!
Anoniem
Geplaatst: 05-04-15 17:37
Het lijkt mij ook wel sterk dat je zomaar door een schoen heen scheurt... Dan is het misschien tijd om je teennagels te knippen?
sannerocky
Geplaatst: 05-04-15 17:39
Ik snap haar wel, mijn teennagels zijn ook kneitershard Maar ik hou ze daarentegen wel super kort hahahahah
Voor mij zijn dat soort stoffen schoenen sowieso niks, aangezien mijn grote teen bijna 1 cm langer is dan de teen ernaast. Dus die grote teen zie je altijd zitten.. Maar mintgroen kan echt bij bijna alles hoor!
Oh ja, helemaal vergeten. Ik vind het jasje dus wel echt geweldig Corien!
Jespri
Geplaatst: 05-04-15 18:51
Een gat in je schoen door je teen? Echt nog nooit gehad.
Net schoenen besteld. Voor mij behoorlijk uit mijn comfortzone, maar ik vond die van Fee_ zo leuk! Wilde alleen graag iets met een hak omdat ik best wel klein ben. Dit zijn ze geworden: Schoenen
Ik ben dol op gekke printjes Ananas, flamingo (die is echt cool!) en zag vandaag ook overal katjes op Super tof!
Batavia stad viel best tegen, ik heb alleen de winkel Sissy Boy ontdekt, echt helemaal mijn stijl! Heb daar ook een super tof nacht lampje gekocht om eens cadeau te doen
Hoe verschillende maten vallen! Vind deze echt super handig. Staan veel Amerikaanse dingen tussen maar zo kan je zien dat bijvoorbeeld H&M/Asos normaal vallen, maar Forever 21 over het algemeen klein valt
Welke kleuren je met welke andere kleuren kan dragen (behalve als je [naam] heet, dan kan bij zwart alleen grijs, en bij grijs alleen zwart. Verder kom je niet ) http://ak-hdl.buzzfed.com/static/2015-0 ... 166-14.png
Ben het met sommige dingen niet helemaal eens (bijvoorbeeld het mixen van bepaalde kleuren en patronen) maar staan absoluut hele nuttige dingen in dat artikel Vooral handig als je een keer geen inspiratie heb!
En no problemo, zag hem voorbij komen op Facebook haha
CCCCC
Geplaatst: 05-04-15 19:54
Haha ik vind het jasje supertof! Krijg er altijd leuke reacties over. Doe een voedingsopleiding dus al mijn docenten vinden m ook geweldig
MarlindeRooz
Geplaatst: 05-04-15 19:55
CCCCC schreef:
Haha ik vind het jasje supertof! Krijg er altijd leuke reacties over. Doe een voedingsopleiding dus al mijn docenten vinden m ook geweldig
Dan vind ik het wel super tof, dan is het ook een grapje haha.
Ik kom hier even binnen vallen, bestellen jullie wel eens iets bij New Look? Wou een paar pumps bestellen maar zie net dat je alleen kan betalen met credit card of Paypal. Heb geen van beide. Hoe doen jullie dat?