Sgr1972 schreef:Waarom zou ik en slotje vragen trouwens ??? Het eerdere slotje kwam niet van mij af.... en het weer opengooien ook niet.
Discussieer lekker verder.....
Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, b edrijf en kids...
Tja, en nu gaat iedereen roepen dat ie dat liegt, dat ie me het bed in banketstaaf.... nou, misschien wilde ik dat zelf wel......... hij heeft geen reden om erover te liegen... ik vind hem evengoed leuk....
Stel nou...dat ie nou eens NIET liegt ( niet dat het uitmaakt maar zie het eens van een andere kant dan van het zielige vrouwtje) En nee, de kids zijn evengoed de dupe , dat weet ik
Dan zie ik GEEN reden haar niet aan te geven dat iemand anders hem wel bevredigd. Wat ben jij naief zeg