Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:21

Sgr1972 schreef:
Orchidee: afspraak is wanneer ik een ander tegenkom, of hij... dat we er dan me stoppen...

En uiteraard, de reacties over de goedgelovige TS en de leugenachtige MAN zijn er al.... haha.
En de reacties worden anders idd, ik heb geprobeerd het allemaal keurig en netjes en oppervlakkig te houden om herkenning te vermijden....

Volgens mij is hij al eens een andere tegengekomen :=
Of telt dat niet?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:22

Sgr1972 schreef:
Orchidee: afspraak is wanneer ik een ander tegenkom, of hij... dat we er dan me stoppen...

Vandaar mijn vraag :)

listiglistje schreef:
Ts weet je trouwens of je zijn enige affaire bent, aangezien hij chauffeur is,
heel het land door rijdt en maar 1 x per week of 1 x per 2 weken bij jou langskomt?

Geen banketstaaf vraag hoor/bedoeld hoor (puur interesse), maar hoe sta je ertegen over als er nog andere affaires naast jou blijken te zijn?
Is het dan nog puur de sex en heb je er geen moeite mee dat hij nog andere sexrelaties er op na houdt.

vienna1987

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:24

Ehh eerlijk dat snap ik niet! Ik kan echt best hartstochtelijk zijn maar zonder liefde en passie dat doe ik echt niet meer! Ik heb dan meer met open relaties! Hoewel ik het nooit zou kunnen accepteren dat hij het deelt met een ander!

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:26

Dat gezeur over bygamie en polygamie...
Ik heb dan een monogame relatie maar iemand met een open relatie waar beiden partners het mee eens zijn is evenveel waard als een monogame relatie zolang beiden partners eerlijk naar elkaar zijn.

Ik heb daar echt geen waardeoordeel over.

Vreemdgaan gaat over het liegen en bedriegen van je levenspartner. In dit geval zijn er zelfs kinderen bij betrokken. In geen enkel opzicht kan ik dat begrijpen.

Dan moeten we ook maar begrip hebben voor oplichters? Immers zij komen geld tekort en zij behalen hun genot ook ten koste van anderen..

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:27

Waar moeten 'we' dan mee opschieten ts?

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:28

LL : het werk is niet zo dat hij in drukke gebieden zit zeg maar.... en hij is veel te druk.
Natuurlijk wil ik dat hij alleen mij heeft maar of dat zo is"?? Dat weet alleen hij.
Daar ga ik me niet druk over maken.... dan maak je je gek.
Als hij in de rondte neukt.... zolang IK het niet weet... wie ben ik om me daar druk over te maken.
Nee, ik zou het niet leuk vinden als ik het wist ( wie wel) maar zolang ik het niet weet......

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:29

TS wat je ook zal zeggen.
Er zijn nog eenmaal mensen er niet mee eens wat je doet en er zullen vast ook mensen zijn die dit wel goedkeuren.
Prima ik zelf zal dit nooit kunnen.
Want als je het zelf zal mee maken ben je ook enorm verdrietig en dan zal ik zelf dit een ander aan doen nou nee.

En dat hij zegt dat zijn vrouw geen sex wil enz enz dit soort dingen heb ik al vaak genoeg gehoord om mij heen. Achteraf was dit allemaal een smoes.maar dan nog hier Door krijgt deze man geen toestemming om dan maar met een andere vrouw te gaan.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:30

xSogno schreef:
Dat gezeur over bygamie en polygamie...
Ik heb dan een monogame relatie maar iemand met een open relatie waar beiden partners het mee eens zijn is evenveel waard als een monogame relatie zolang beiden partners eerlijk naar elkaar zijn.

Ik heb daar echt geen waardeoordeel over.

Vreemdgaan gaat over het liegen en bedriegen van je levenspartner. In dit geval zijn er zelfs kinderen bij betrokken. In geen enkel opzicht kan ik dat begrijpen.

Dan moeten we ook maar begrip hebben voor oplichters? Immers zij komen geld tekort en zij behalen hun genot ook ten koste van anderen..

Raar he, dat dat er altijd bij wordt gehaald := Mij zal je niet zien oordelen over een open relatie. Maar over een bedrieger des te erger! :r

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-15 00:31

Askja: we schieten niet op.... in de zin dat er niks nieuws toegevoegd wordt, alles blijft een herhaling van dezelfde reacties.
Vandaar dat ik ermee ga ophouden.... ( alweer...)

Nogmaals, praat lekker verder, ik trek me bij deze terug uit het topic!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:32

Sgr1972 schreef:
LL : het werk is niet zo dat hij in drukke gebieden zit zeg maar.... en hij is veel te druk.
Natuurlijk wil ik dat hij alleen mij heeft maar of dat zo is"?? Dat weet alleen hij.
Als hij in de rondte neukt.... zolang IK het niet weet... wie ben ik om me daar druk over te maken.
Nee, ik zou het niet leuk vinden als ik het wist ( wie wel) maar zolang ik het niet weet......

Dus zolang zijn vrouw het niet weet is het niet erg?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:32

Geryon, deze man heeft ook meerdere partners, hier wordt het gezien als vreemdgaan, in andere landen niet, dat bedoelde ik ermee te zeggen.

Natuurlijk heb jij recht op jouw mening, maar dat heeft iemand die het anders ziet ook en die hoef je dan niet zo negatief te behandelen.
Misschien dat je er iets genuanceerder over denkt als je iets ouder bent. Met mensen uitschelden en jouw mening op willen leggen bereik je niets.

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:33

Als je vindt dat je hier al een hoop sh!t over je heen krijgt dan hoop ik maar dat je het goed kan verbergen.
Laatst bijgewerkt door onpaard op 14-01-15 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:34

In welke landen wordt vreemdgaan, niet als vreemdgaan bezien.
Meerdere vrouwen als in polygamie en vreemdgaan zijn toch andere dingen.

Ik vraag mij af hoe je jaloers kan zijn, als er geen gevoelens zijn?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:35

gr_roos schreef:
Geryon, deze man heeft ook meerdere partners, hier wordt het gezien als vreemdgaan, in andere landen niet, dat bedoelde ik ermee te zeggen.

Natuurlijk heb jij recht op jouw mening, maar dat heeft iemand die het anders ziet ook en die hoef je dan niet zo negatief te behandelen.
Misschien dat je er iets genuanceerder over denkt als je iets ouder bent. Met mensen uitschelden en jouw mening op willen leggen bereik je niets.

Totáál niet waar. Er zit een wereld van verschil tussen de afspraak om meerdere partners te hebben en die dan te hebben, en de afspraak maar één partner te hebben en dan meerdere partners te hebben. Dat kan je niet met elkaar vergelijken en het een kan je ook niet als redenatie gebruiken voor het ander. Hetgeen wat zo fout is, is bedrog. NIET het hebben van meerdere partners.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:36

Ik krijg mijn vraag niet beantwoord waarom geen liefde?
Waarom dan geen open relatie?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:36

Geryon schreef:
Misschien moet je je ook eens terugtrekken als die banketstaaf van hem in je zit :')

Wat een vreselijk kinderachtige reactie, laat je toch even je asociale aard zien meisJE.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:37

Sgr1972 schreef:
Dit topic was zoals OOK in de beginpost vermeld om mensen via pb te bereiken die hetzelfde meemaken. Dat is gelukt, ik heb er genoeg die hier op bokt hetzelfde meemaken en reageren.... uiteraard niet in dit topic...
Ik heb dit ook al meerdere malen vermeld in mijn reacties....
Ik had ook nooit meer kunnen reageren maar dat word je niet in dank afgenomen lees ik.... als je een paar uurtjes niet reageert....
Er wringt niks.... ik wil er gewoon eens over kunnen praten.... en niet met mijn beste vriendin, die wel normaal reageert maar ook getrouwd is met kids en het ook niet écht begrijpt...

Ik heb ne 2 volle pagina's met pb berichten die ik uit aan het zoeken ben.... en waar ik wat mee kan.
Dat is wat ik wilde..... en ik verwachtte eigenlijk wel nare en negatieve reacties maar niet in 2 dagen 30 pagina's stront over me heen.
Een aantal normale daargelaten....

Veel plezier met je " lotgenoten" dan. Ik zal mij inhouden wat ik werkelijk van ze vind.
Wat ben ik blij dat ik wel de les heb gehad dat houden van niet voldoende hoeft te zijn alsmede dat een gebroken hart weer lief kan hebben. Dat heeft mij in ieder geval uit dit soort situaties gehouden.

Geryon

gr_roos schreef:
Geryon schreef:
Misschien moet je je ook eens terugtrekken als die banketstaaf van hem in je zit :')

Wat een vreselijk kinderachtige reactie, laat je toch even je asociale aard zien meisJE.

Gelukkig doe ik dat door een simpele reactie op een forum te zetten en niet door iemand anders' leven te vernielen ;)

Anoniem

Sgr1972 schreef:

Nee, hij heeft niet alleen jou want hij heeft ook nog een vrouw. Je zegt: daar ga ik me niet druk over maken, dan maak je jezelf gek. Dat is precies hoe ik denk als mijn man weer op zijn vrachtauto stapt voor een week. Als ik er bij nadenk dat er meer types rond lopen als jij, dan word ik gek. Daar ben ik dus maar mee gestopt. Wij, vrouwen van chauffeurs vinden het namelijk ook niet leuk als andere vrouwen gewetenloos achter onze van mannen aanzitten. Gelukkig zijn er ook nog mannen die wel met dat gene denken wat er voor bedoelt is, namelijk hun hersenen, en niet met die paar centimeter beneden.

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:38

Furrow schreef:
In welke landen wordt vreemdgaan, niet als vreemdgaan bezien.
Meerdere vrouwen als in polygamie en vreemdgaan zijn toch andere dingen.

Ik vraag mij af hoe je jaloers kan zijn, als er geen gevoelens zijn?

Ook benieuwd naar?
Ik zou als ik een open relatie zou hebben trouwens zwaar beledigd zijn door dit topic.

Vreemdgaan is het bedriegen van je partner.
Bij een open relatie kies je ervoor om elkaar een bepaalde vrijheid te geven en ben je hier eerlijk over naar elkaar. Dat is juist heel mooi, dat je iemand vind die er hetzelfde over denkt.

Zien mensen echt het verschil niet? _-:(

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:38

Waarom heb je dan een topic geopend? Wat had je dan verwacht? 'Nou ja, niemand heeft er last van, dus ik zou zeggen: geniet ervan'? Lotgenoten? Ja, want die zullen er veel zijn én die gaan zich wel uiten op hun gewone account. Of is dit dan tóch gewoon een provoceeraccount?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:39

Sgr1972 schreef:
Waarom zou ik en slotje vragen trouwens ??? Het eerdere slotje kwam niet van mij af.... en het weer opengooien ook niet.
Discussieer lekker verder.....

Iemand er wel eens aan gedacht dat de vrouw in kwestie geen seks meer wil.....ook eerder al aangegeven. Maar wel getrouwd wil blijven en niet wil dat de man haar nog aanraakt....dus ms wil zij wel de lusten van het huwelijk...het geld... lekker thuis zitten en niet werken.... en hij mag niks...
Iedereen gaat ervan uit dat HIJ fout zit.... draai het om , misschien wil hij gewoon verantwoording nemen voor het gezin, b edrijf en kids...

Tja, en nu gaat iedereen roepen dat ie dat liegt, dat ie me het bed in banketstaaf.... nou, misschien wilde ik dat zelf wel......... hij heeft geen reden om erover te liegen... ik vind hem evengoed leuk....
Stel nou...dat ie nou eens NIET liegt ( niet dat het uitmaakt maar zie het eens van een andere kant dan van het zielige vrouwtje) En nee, de kids zijn evengoed de dupe , dat weet ik

Dan zie ik GEEN reden haar niet aan te geven dat iemand anders hem wel bevredigd. Wat ben jij naief zeg

listiglistje

Sgr1972 schreef:

Maar je weet dus niet wat hij al die tijd uitvreet, waar is hij dan druk mee, werk? welke gebieden...Nederland is best drukbevolkt :P

Ben je dan niet bang voor geslachtziektes? dat gaat jou namelijk wel wat aan :) ik neem aan dat je na 1.5 jaar niet altijd een condoom gebruikt.

Verder zou ik het zelf vies vinden, als hij in zoveel natte dozen heeft gehangen :o

picobello

Ik verbaas mij werkelijk over het niveau van de reacties hier :x

Ts verdient misschien niet de nobelprijs voor gezinsleven maar kom op zeg, wat ik hier voorbij zie komen.... Ook niet bepaald netjes. Maar dat mag kennelijk allemaal wel...

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:40

Verstandig besluit ts om te stoppen met lezen en reageren, al zei je dat eerder ook al ... Veel geluk en vooral veel wijsheid gewenst!