Die komen pas mei/juni ik heb er al 2 gereserveerd voor mijn poezels
Appeltje00
Geplaatst: 22-04-16 15:46
xFioon schreef:
Die komen pas mei/juni ik heb er al 2 gereserveerd voor mijn poezels
Hey Fiona (naamgenoot) waar heb je ze gereserveerd?
xFioon
Geplaatst: 22-04-16 15:50
Ik heb ze gereserveerd bij huis& meer in Enschede, Maar ze zijn ook bij onderstaande te reserveren en een deel ook ap bij gloudemans koken, Hieronder meer nieuwe plaatjes:
die hondenbakken zijn echt geweldig, maar van wat voor materiaal zijn ze dan? Ook van aardewerk? Gaat dat dan niet kapot als je ze echt voor de honden gebruikt? Dat stedenservies vind ik ook leuk, misschien wat van Amsterdam sparen.......
Bij mn moeder thuis hebben we al jaren voerbakjes van riviera maison voor de hond en katten, ook van aardewerk. Als je hond niet heel de voerbak meesleept tijdens het eten zal t bakje wel lang heel blijven.
Mijn katten laten hun bakjes ook gewoon netjes staan, dus ik ben er ook niet bang voor om ze te gaan gebruiken Hoop dat de nieuwe dingen snel komen, heb nog een kadobon van bol.com, zou leuk zijn om die daar aan uit te geven
Ik heb een kennis die in haar winkel blond verkoopt, heb bijna alles al gereserveerd hihi. Alleen van steden lijn heb ik enkel de londen set gedaan, met derest heb ik niks en ik heb de ruimte er niet meer voor :p . Trouwens die nieuwe servies lijn komt niet meer zeker? Heb haar daar niet meer over gehoord eigenlijk.
Op facebook heb je o.a. Blond amsterdam tweedehands verkoop en a bit of blond on facebook everyday en blond amsterdam show room, misschien dat je daar een oproepje kan plaatsen?
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-16 10:55
Ik moet zeggen dat ik de vraagprijzen en biedingem op die pagina's vaak belachelijk hoog vind, vooral de LE's.
Ik wacht nog wel even met het reserveren van de voerbak voor onze hond, aangezien hij al 13 is, durf ik niet te zeggen hoe het over een maand met hem gaat.
Ennn, ik heb het valentijnsbord van mijn vriend gekregen.
en dan is die vaas nog niet eens LE! en daarbij denken de meeste le spaarders denk ik, beter duur dan niet te koop
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-16 11:23
Dat is waar, maar het is meer dat ik er echt van sta te kijken hoeveel mensen ervoor over hebben, Maar idd, de vaas is inderdaad nieteens LE, zo zijn er wel meer dingen die niet meer te koop zijn, die worden vaak voor het driedubbele van de oorspronkelijke prijs verkocht.