Ik zoek iemand die met mij kan praten / kan helpen, adviezen met een qwestie over doorslikken van de pil & er ziek van worden, huisarts is niet mogelijk ben op vakantie. Graag pb!
Ik heb iemand nodig die naar mij kan luisteren en eventueel tips kan geven. Het gaat over een eetprobleem / afvallen en dat soort gedoe. Over gezondheid en therapie
Het liefst dus 18+ en iemand die zelf ervaring heeft met eetproblemen of verstand heeft van dat soort dingen (en er rekening mee houd dat ik heel gevoelig en dit een beladen onderwerp voor mij is dus niet boos wordt).
Is er iemand bij wie ik even mijn ei kwijt kan? Aan de oplossing wordt al gewerkt, maar ik vind het fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Het is iets op het gebied van paarden. Graag 18+.
Eunomia
Geplaatst: 31-07-16 20:34
Nuray schreef:
Is er iemand bij wie ik even mijn ei kwijt kan? Aan de oplossing wordt al gewerkt, maar ik vind het fijn om even mijn verhaal kwijt te kunnen. Het is iets op het gebied van paarden. Graag 18+.
Ik zou graag even mijn hart willen luchten. Ik zit momenteel niet zo lekker in me vel en denk ik zelfs tegen het depressieve aan. Ik zit op stage dus kan even duren voordat ik mijn verhaal heb getypt. maar moet het even kwijt.