, weten ze in ieder geval wat ze absoluut niét moeten doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en over een poosje ga ik pbtjes sturen naar iedereen
.
en zijn beste vriend
(16)
)
) 
Geryon schreef:Ik heb gister een jongen die nog geen lange/serieuze relatie heeft gehad, meteenin het diepe gegooid. Uitgelegd dat de meeste vrouwen afscheiding hebben en niet alleen bij schimmelinfecties zoals hij dacht, en dat ie dus wel eens een onderbroek kan tegenkomen met dat erin als ie een vaste vriendin krijgt, dat ongesteldheid niet alleen het mooie heldere bloed is dat hij gewend is uit zijn huid, en dat de meeste vrouwen eens last krijgen van een of meerdere schimmelinfecties. He was shocked
Geryon schreef:Als ik iemand leer kennen via app dan weet ie ook al mijn minpunten al voordat we uberhaupt afspreken.
Ik heb gister een jongen die nog geen lange/serieuze relatie heeft gehad, meteenin het diepe gegooid. Uitgelegd dat de meeste vrouwen afscheiding hebben en niet alleen bij schimmelinfecties zoals hij dacht, en dat ie dus wel eens een onderbroek kan tegenkomen met dat erin als ie een vaste vriendin krijgt, dat ongesteldheid niet alleen het mooie heldere bloed is dat hij gewend is uit zijn huid, en dat de meeste vrouwen eens last krijgen van een of meerdere schimmelinfecties. He was shocked
hij is in ieder geval nu wel mooi voorbereid
Die blijft voor eeuwig bij zijn moeder wonen na dit relaas