Vind ik niet kunnen. Meer dan "kolting, kolting" en "koozeggel" komt er niet uit hoor.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind ik niet kunnen. Emmaa_ schreef:Bekijk het eens van de andere kant.. Die mensen staan doodsangsten uit en willen gewoon goede babyvoeding. Ondertussen mag je nergens meer dan 2 van die pakken kopen, ook niet als je niet Chinees bent.. Waarom dan nog moeilijk doen? Twee pakken is gewoon toegestaan.
KimD schreef:Vertel me eens een reden waarom je niks mag bijvragen? Dat rekent toch 10x makkelijker dan al die kleine prut?
Edit: Overigens als iemand €4,95 met €50,- wilt betalen vraag ik vriendelijk of ze het kleiner hebben of misschien kunnen pinnen. Vind het altijd zo asociaal en lekker makkelijk, tik bij die pinautomaat toch gewoon 'biljetkeuze' in. Als je vijf van die grapjassen hebt is je kassa zo leeg.
Simoonzel schreef:Bij de AH waar ik boodschappen doe moeten de cassières tegenwoordig verplicht vragen of de klant alles heeft kunnen vinden. Waarom zou ik dat in godsnaam aan de kassa pas laten merken? Moet ik in de rij gaan staan wachten om te horen waar iets staat en het vervolgens gaan halen of zo? Ik begrijp het niet helemaal. Dacht dat vakkenvullers daarover gingen. Het domste vind ik nog wel dat het altijd gevraagd wordt. Sta ik daar met 1 pak melk. Nee ik heb het niet kunnen vinden hoor.
Edit: Over het niet terug tellen... Ik heb ook achter de kassa gewerkt, en wij móchten niet terug tellen. Geen reden voor natuurlijk, je moet gewoon doen wat men je opdraagt.
voor zover ik weet word mijn scantijd niet bijgehouden..
dees_daan schreef:Dat je snel moet scannen heb ik nooit begrepen.. Bij ons word daar niet naar gekeken, of je moet echt langzaam zijn.. Ik paste mijn snelheid ook aan als mensen niet zo snel konden inpakken en de flessen cola bijvoorbeeld legde ik met de onderkant tegen de achterste rand aan zodat hij niet naar beneden zou rollen, de koekjes apart zodat ze niet plat gedrukt zouden worden enz dat hebben ze liever dan dat we snel klaar zijn.

AmyII schreef:KimD schreef:Vertel me eens een reden waarom je niks mag bijvragen? Dat rekent toch 10x makkelijker dan al die kleine prut?
Edit: Overigens als iemand €4,95 met €50,- wilt betalen vraag ik vriendelijk of ze het kleiner hebben of misschien kunnen pinnen. Vind het altijd zo asociaal en lekker makkelijk, tik bij die pinautomaat toch gewoon 'biljetkeuze' in. Als je vijf van die grapjassen hebt is je kassa zo leeg.
Ga er maar van uit dat de meeste van de klanten niet voor de lol met €50 betalen, bij de ing hier heb je niet eens de biljetkeuzetoets waardoor je altijd de *** bent om óf kleiner dan 50 te pinnen of om zó te pinnen dat je zeker weet dat je niet alleen maar briefjes van €50 krijgt.
vibabu schreef:De iets oudere Cassiers die geen dankjewel of asjeblieft kunnen zeggen. Echt vreselijk! Of de nieuwste opmerking 'heeft u alles kunnen vinden'. Het zal klantvriendelijk zijn maar ik vind het irritant. Natuurlijk heb ik alles kunnen vinden en zo niet dan is het zo goed verstopt dat ik het wel ergens anders haal.
DynamiteS schreef:Ik ben ook vuller bij de AH en daar staat ook een tijd op dat je klaar MOET zijn met vullen.. Scantijd wordt hier ook bijgehouden maar krijg er niet zoveel van mee omdat ik alleen bij pak.
Dat van die vraag "heeft u alles kunnen vinden" moet hier ook, vind het echt onzin maargoed..
Shenavallie schreef:_classic schreef:Ik was laatst bij de lidl, stond ik in een mega lange rij voor de kassa te wachten van wel 8 mensen voor 1 kassa. Zegt de bedrijfsleider tegen de caissiere "niet te gauw bij roepen hè"
Of was het cynisch bedoeld?
kimberly1995 schreef:Wat zouden jullie als cassieres voor snelheid moeten scannen aan de kassa als ik vragen mag? Ik zie ze bij de AH altijd zo langzaam scannen..
Vind dat het personeel ín de winkel er grotendeels voor moet zijn als er iets niet gevonden kan worden of als die zien dat mensen iets zoeken dat ze het dan even vragen. Als ze aan de kassa zoekende zijn of ik merk dat ze iets niet kunnen vinden dan vraag ik welk product ze zoeken en kijk ik of ik of mijn collega ze kan helpen. Wat vaak ook wel gewaardeerd wordt 
Die kwam gelijk vragen of ik hem kon helpen want die had nog nooit luiers gekocht. Hij had gelukkig een schone bij zich zodat we snel