Heb 2 manieren gehoord, en ga eerst de moeilijke proberen, als dat niet lukt de makkelijke (knoop erin en door raggen
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Gaat dus niet lukken.
!
. We gaan waarschijnlijk voor zaterdagavond of zondag reserveren. En we hebben de drie delen van The Gotfather liggen voor mijn letter G. Work in progress dus!
! Ik herken het type wel van tijdens ons backpackavontuur in Schotland, maar ik geloof niet dat we exact deze zijn tegengekomen. Wil je alleen postcards verzamelen die je zelf tegenkomt, of ook leuke die je opgestuurd krijgt? En zoek je ze binnen een bepaald thema, of alles wat je echt mooi/leuk vindt telt mee, of de eerste 101 die je hebt/koopt/krijgt, of ... ?
...
! Ik ben helemaal gelukkig de afgelopen week
. En als mijn werk op dit tempo diensten aan mij blijft uitvragen, dan ga ik toch eens polsen bij mijn vriend of ik het (om te beginnen
) met een maandje (of drie
) mag verlengen... Helaas zal hardlopen nooit mijn sport of passie worden, maar je weet het wel mooi te brengen
.

Blijheid schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat lopen de komende 1001 dagen, wie blijft er doorgaan, wie haakt af, wie leert er echt wat van zijn lijst, en wie haalt doelen vooral voor de leuk. Leuke van DZP is dat iedereen er anders in staat en het net even anders aanpakt, maar ook dat iedereen die het volhoud er op zijn eigen manier echt wat aan heeft.

succes met je nieuwe poging. Thee zou ik inderdaad ook niet tellen als water.

In Denemarken moet het natuurlijk nog wel iets extra speciaals hebben, dus ik ben heel erg benieuwd. Een musical zien in de stad/land waar het verhaal ook daadwerkelijk ‚iets’ mee heeft, is ook altijd zo gaaf. De musical Elisabeth die tot begin dit jaar in Wenen was is dan ook echt nog steeds mijn favoriet. Heel bijzonder om de hele dag in die (geweldige
) stad rond te lopen en dan ’s avonds in de show zoveel elementen terug te zien. Al ligt dat verhaal natuurlijk wel even wat anders dan voor de kleine zeemeermin, maar gaat om het idee natuurlijk. Het is daar natuurlijk ook wel zo ongeveer het nationale promotie ‚ding’ 

Ik moet mezelf gewoon echt een schop onder mijn kont geven en gewoon gáán.
Heel specifiek heb ik er niet over nagedacht om eerlijk te zijn: een leuke collectie kaarten verzamelen, van plaatsen waar ik geweest ben of gewoon leuke/grappige/verrassende kaarten of kaarten die ik van andere gekregen heb inderdaad, aan het einde is het idee. Alhoewel ik denk dat ik het voornamelijk van gekochte kaarten moet gaan hebben (en dan pik ik natuurlijk degene er uit die ik echt leuk/mooi/grappig vind), want zoveel ‚echte’ post ontvang ik nou ook weer niet ... wel jammer eigenlijk zoiets. Maar ik denk dat van ontvangen kaartjes ik misschien toch ook wel wat selectief zal zijn. Ik ben erg benieuwd hoe dit doel er na verloop van tijd uit gaat zien.
Zie zien er ook echt uit als ‚volwaardige’ paardrijsokken.
! (wel veel werk om bij te lezen, maar dat heb ik er wel voor over
)
. In het buitenland kan ik sowieso geen internet aanhouden, dus hoe moet het dan? Ik houd me aanbevolen voor slimme tips
!!!
. Dus mocht je gaandeweg een voorkeur ontwikkelen en ook eens eentje vol verhalen willen ontvangen, dan kun je me altijd PB'en met een adres
. 
) gehaald hebt. Dus als je een alternatief vindt om alles goed bij te houden, perfect! Heb je voor jou mooie rijsokken gevonden? Perfect! Of denken jullie daar anders over?
En voor het hardlopen lijkt me telkens een halve minuut erbij prima (dat kun je dan vanzelf opbouwen naar een minuut extra, twee minuten, 5 minuten..) Succes!
Daar mag je heel zuinig op zijn! En wat betreft het breien: mocht de sjaal nog niet af zijn tegen de tijd dat we een meeting houden, dan kunnen we met z'n allen leren een tweede bolletje er aan maken!
Dat hardlopen gaat je vast wel lukken! Gewoon denken: als ik me nú omkleed en vertrek ben ik over een halfuur zo ontzettend tevreden met mezelf! Veel succes alvast (:

Staat gelukkig ook niet op mn lijst
Ik kom tegen die tijd in ieder geval langs hoor Sanne!
)
. Misschien dat het zien van elkaars vooruitgang ons kan motiveren om te blijven doneren en ons minimum aantal te behalen tijdens onze DZP's?! Voel je niet verplicht, maar het leek me een leuke extra motivatie om te blijven volhouden.
.