Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SplashIsLief schreef:Hij moest werken in München. En als je met de trein naar Wenen gaat kom je ook door München!
Paisano schreef:anneliesdj schreef:Tjonge wat spannend, ik heb braaf 7 pagina's met berichten van ts doorgelezen.
Wat mij betreft is dat aanzoek en reisje naar wenen wel duidelijk genoeg, waarom zou je daar nog aan twijfelen?
Omdat ik niet teleurgesteld wil zijn als het heel iets anders is
Paisano schreef:anneliesdj schreef:Tjonge wat spannend, ik heb braaf 7 pagina's met berichten van ts doorgelezen.
Wat mij betreft is dat aanzoek en reisje naar wenen wel duidelijk genoeg, waarom zou je daar nog aan twijfelen?
Omdat ik niet teleurgesteld wil zijn als het heel iets anders is
Cindeeh schreef:Hij zou wel een hele trukendoos moeten uithalen als hij je ten huwelijk wil vragen haha.
Of lekker droog. Tussen de s.x door.
He schat. *stoot* wil *stoot* je *stoot* met me *stoot* trouwen. *komt klaar*
Paisano schreef:Ik heb hem laatst gezegd dat de enige reden dat ik dit vol hou is omdat ik een aanzoek verwacht. En dat als het iets anders is ik toch best pissig zou zijn dat hij me zo in spanning liet zitten al die tijd. Dat is hopelijk duidelijk genoegAl zou ik ook niet willen dat hij zijn plannen veranderd en me vraagt alleen omdat ik dat wil, hij moet er zelf natuurlijk wel achter staan
We zien wel, nog maaaaaanden wachten
Xfjord schreef:of hij wijzigt zijn plan en het gebeurt eerder